Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19359 článků.

icon Marshall Goldsmith: Delegování může zabíjet

7.11.2014 

Musím více delegovat. Tak zní odpověď většiny seniorních manažerů na otázku, co mohou udělat, aby se stali efektivnějšími lídry. Zároveň je to však špatná a v některých případech i nebezpečná odpověď.…

icon Stačí respekt k překonání mezikulturních rozdílů?

7.11.2014 

Respekt je určitě šlechetným důvodem, proč se zajímat o svou vnímavost k rozdílům mezi kulturami. Sám o sobě však rozhodně není něčím, co by nám nahradilo skutečné poznání ostatních kultur. Proč to…

Řízení nástupnictví v pěti krocích

7.11.2014 

Pokud v souvislosti s nástupnictvím ve firmách znáte spíše pojem plánování nástupnictví (succession planning), pak vězte, že to není totéž jako řízení nástupnictví (succession management). Obecně lze…

icon 3 důvody, proč jsou prodejci stále důležití i v době internetu

7.11.2014 

Stále větší procento nákupních rozhodnutí a následných transakcí probíhá online. Ptáte se někdy sami sebe, zda mají prodejci ještě nějaký význam? Argumentů proti je hodně. Zákazníci si mohou online…

Článek v rámci předplatného icon Financial Times: Program Katz EMBA Worldwide je #1 mezi exekutivními programy v České republice a patří do top 25 v Evropě

6.11.2014 

V letošním globálním žebříčku EMBA sestaveném Financial Times se program Executive MBA Worldwide z dílny University of Pittsburghs Joseph M. Katz Graduate School of Business posunul z loňského 22. na…

icon 4 způsoby, jak co neefektivněji využívat LinkedIn

6.11.2014 

Využíváte LinkdedIn? A myslíte, že ho využíváte naplno? Tato sociální síť je skvělý nástroj pro spravování vašich obchodních kontaktů. Pokud se využívá správným a efektivním způsobem, může vám přinést…

Mýty o pružných pracovních opatřeních

6.11.2014 

O výhodách pružných pracovních opatření pro zaměstnavatele i zaměstnance již bylo napsáno hodně. V mnoha firmách to však stále vypadá, že o pružnému přístupu k práci nic nevědí anebo nechtějí vědět.…

Článek v rámci předplatného icon Najděte zákazníky na sociálních sítích

6.11.2014 

Víte, na jakých sociálních sítích se nacházejí lidé, které chcete zaujmout? Chcete-li dosáhnout úspěchu na sociálních sítích, musíte zjišťovat a sledovat, co vaši zákazníci (současní i potenciální)…

Ostravská huť bude od příštího roku nekuřácká

6.11.2014  Rozhovor s Janem Rafajem, ředitelem ArcelorMittal Ostrava pro personalistiku a vnější vztahy

Nenalháváme si, že všichni přestanou ze dne na den kouřit... Pokud je ale odvykací kúra řízená, sestavená na míru potřebám jednotlivce a pod kontrolou lékaře, účinnost odvykání se zvyšuje více než…

5 kroků k strategičtější pozici HR ve vaší firmě

5.11.2014 

Stále se objevují průzkumy, které ukazují, že nejvyšší vedení firem vnímá HR jako nejméně strategickou funkci ve své organizační struktuře. Strategická funkce HR přitom nikdy nebyla důležitější než…

icon Budoucí hospodářský růst závisí na zvyšování produktivity

5.11.2014 

Během posledního půlstoletí jsme byli svědky do té doby nevídaného nárůstu jak HDP, tak HDP na obyvatele. Historicky byl růst HDP vždy způsoben kombinací dvou faktorů: vzrůstajícím počtem pracujících…

Článek v rámci předplatného icon Sestavte tým z těch nejlepších prodejců

5.11.2014 

Hledáte skvělé prodejce do svého týmu? Členy svého týmu sice můžete naučit, jak správně prodávat, ale už je nenaučíte tvrdě pracovat. Tuto a jiné vlastnosti již musí prodejce mít v sobě. Naučte se…

Uplatnitelnost absolventů se zlepšuje, míra nezaměstnanosti je nižší než loni

4.11.2014 

Přestože jsou dopady ekonomické krize v souvislosti s uplatnitelností na pracovním trhu stále dobře patrné, dochází v míře nezaměstnanosti absolventů středních a vyšších odborných škol k mírnému…

icon Sedm tváří leadershipu na cestě do vyššího managementu

4.11.2014 

Při každé změně pracovní role čekají lídra určité změny v povaze jeho práce. Největší změny však přicházejí při posunu z pozice řadového lídra-specialisty do obecnější role vedoucího obchodní jednotky…

icon Ne každý zákazník stojí za vaši námahu

4.11.2014 

Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se vyplatí i přes to, že práce s nimi vyžaduje vysoké nasazení nebo i drobnější problémy. Pokud vám ale zákazníci berou víc, než…

Výpis 79217935 z celkem 19359