Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19596 článků.

icon 6 způsobů, jak získat více čtenářů pro vaše příspěvky

4.2.2015 

Trávíte hodně času s psaním příspěvků a máte pouze málo čtenářů? Zachytit pozornost ostatních není snadné. Základem je důkladně si po sobě přečíst, co zveřejňujete a opravit případné chyby nebo…

Chcete uspět jako kouč? Umět koučovat nestačí

4.2.2015 

Počet koučů rychle roste. Mají za sebou odborné vzdělávací programy a certifikace a těší se, až budou moci uplatňovat své znalosti a dovednosti v samostatné praxi. Začít podnikat však není jen tak.…

Článek v rámci předplatného icon Brian Tracy: Další tipy, jak si poradit s cold callingem

3.2.2015 

Máte problémy s prvním telefonním oslovením nového zákazníka? Přečtěte si další doporučení Briana Tracyho, světově uznávaného poradce na poli obchodu a osobního rozvoje. Na svém blogy Briantracy.com…

Dokáže váš inzerát zaujmout nejlepší talenty?

3.2.2015 

Inzeráty s nabídkou pracovních míst by měly být vytvářeny tak, aby dokázaly přilákat nejlepší talenty, nikoli pouze odlákaly nekvalifikované uchazeče. Myslí si to alespoň americký odborník na nábor…

icon 5 vychytávek pro sepsání manažerského životopisu

3.2.2015 

Jste právě ve fázi hledání nového zaměstnání nebo uvažujete o změně kariéry? Chcete-li se uplatnit ve středním nebo vyšším managementu, máme pro vás praktické tipy, jak vylepšit životopis. Server…

icon Pozor na argumentační klamy

3.2.2015 

Umění vyjednávat se vám ve světě byznysu může velmi hodit, i když zrovna nepracujete jako obchodník. Můžete například jednat o zvýšení svého platu nebo usilovat o prosazení nového pracovního postupu.…

Článek v rámci předplatného icon Vytvořte nabídku skutečně na míru

2.2.2015 

Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje požadavky dnešních zákazníků. Ti chtějí opravdu cílený obsah vytvořený na základě svých preferencí. Využijte proto data poskytnutá…

icon Máme problém, šéfe

2.2.2015 

Pro nikoho není příjemné, když musí jít za svým nadřízeným a sdělit mu nějakou nepříjemnou zprávu. Byla by však chyba odkládat to na poslední chvíli, kdy již bude možné řešit daný problém jen hodně…

icon Kdy říci klientovi sbohem

30.1.2015 

Konzultanti a další samostatní podnikatelé si často stěžují na nedostatek času, který by mohli věnovat svým klientům. Mají-li jmenovat, co jim nejvíce brání v úspěšném výkonu jejich činnosti, zmiňují…

Obhajte si své požadavky na vzdělávání zaměstnanců

30.1.2015 

Oddělení vzdělávání ve firmách čelila v posledních letech zvýšenému tlaku na snižování nákladů. Jejich manažeři se proto museli naučit, jak pracovat s omezenými rozpočty tak, aby vzdělávání…

icon Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2015

30.1.2015 

Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce? Jde hlavně o to, rychle se vypořádat s problémy nebo jim rovnou přecházet. Nadále bude pokračovat zlepšování komunikace se…

icon 5+1 krok k povýšení

30.1.2015 

Chcete být povýšeni? Pak jděte a řekněte to svým nadřízeným. Často se stává, že zaměstnanec ví o volném vyšším místě u svého zaměstnavatele, ale přesto se na ně nepřihlásí. Důvodem často bývá nízké…

Článek v rámci předplatného icon Tři chyby, kvůli kterým se e-mail nedostane ke svému příjemci

29.1.2015 

Stává se vám, že posíláte spoustu e-mailů, ale nedostáváte žádné odpovědi? Problém nemusí být v tom, že vaše nabídka adresátům nevyhovuje, ale v tom, že své e-maily špatně formulujete. Vyhnete-li se…

icon Jak zvládnout roli posla špatných zpráv

29.1.2015 

Nepodáváte dostatečné výkony. Nepovýšíme vás, i když splňujete veškeré předpoklady pro povýšení. Na tomto projektu už dále pracovat nebudete. Vaše pracovní místo bylo zrušeno. Jste propuštěn. To…

Test: Patříte k zaměstnavatelům první volby?

29.1.2015 

Zaměstnavatel první volby je takový zaměstnavatel, jehož pracovní podmínky a kultura dokáží přilákat ty nejlepší zaměstnance, kteří navíc dobře zapadnou. Nabízí svým lidem odpovídající odměny, které…

Výpis 79367950 z celkem 19596