Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19596 článků.

icon Jak poznat skutečné potenciální zákazníky

30.12.2014 

Najít ideální zákazníky není snadné. Mnoho lidí, kteří by teoreticky o vaše produkty mohli mít zájem, nakonec odmítne nakupovat. Je proto důležité vytvořit si analýzu na základě kvalitních dat. Tato…

icon Základem koučování zaměstnanců jsou správné otázky

30.12.2014 

Časopis Harvard Business Review právě vydal knižního průvodce koučováním zaměstnanců pro manažery. Vysvětluje v něm, že základem koučovacího stylu řízení je umění klást otázky. Správné koučovací…

Článek v rámci předplatného Evropské právo: Obezita může být zdravotní postižení

30.12.2014 

Soudní dvůr Evropské unie vynesl průlomový rozsudek v oblasti rovného zacházení se zaměstnanci. V závěrečném stanovisku k případu propuštění obézního dánského pečovatele o děti Karstena Kaltofta…

icon Jak si udělat reklamu a získat více zákazníků od konkurentů

29.12.2014 

Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je pravděpodobné, že trh už je rozdělen, a tak pro jejich získání bude třeba vyvinout extra úsilí. Když se snažíte o nové zákazníky,…

Jak vylepšit cold calling v náboru

29.12.2014 

Náborář, který nechce jen pasivně čekat, až se mu ozvou uchazeči o práci, musí umět telefonovat. Jen tak se dokáže dostat k těm nejlepším talentům v daném oboru přes jejich neprůstřelné asistentky a…

icon Co musí obsahovat první slide vaší prezentace

29.12.2014 

Lidé, kteří se přijdou podívat na vaše vystoupení na konferenci nebo poradě, se často rozhodují o tom, zda setrvají, ještě dříve, než začnete mluvit. Záleží na tom, co vidí na prvním slidu, který je…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak změnit chování vůči vašemu prodejnímu týmu

23.12.2014 

Když váš tým neplní vaše očekávání, máte tendenci je za to obviňovat? Zkuste se na chvíli zamyslet, zda je problém opravdu na jejich straně. Může se totiž stát, že problémovým aspektem jste právě vy.…

icon Jak odmítnout bez pocitu viny a strachu

23.12.2014 

Někdo vás požádal o určitou službu, ale vy nemáte čas nebo zájem mu pomáhat. Taková situace nastává dnes a denně a vždy v ní můžete volit mezi dvěma způsoby řešení. Buď se přizpůsobíte požadavku…

icon Proč stále odkládáte své úkoly?

23.12.2014 

Víte, co všechno máte udělat, ale stále se vám to nějak nedaří. Na konci dne se cítíte vyčerpaně, i když jste udělali mnohem méně věcí, než jste mohli. Rostoucí stres vás odvádí od práce na vašich…

icon Mluvení na veřejnosti: Jak se konečně znatelně zlepšit

22.12.2014 

Každý má svou zónu komfortu a takové zóny máme ve všech oblastech našich životů. Mluvení na veřejnosti není žádnou výjimkou. Když děláte něco, co leží mimo vaší zónu komfortu, bývá to nepříjemné,…

Článek v rámci předplatného icon 3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat

22.12.2014 

Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu rozhodně nepomůže. I když si můžete myslet, že jedna malá lež se ztratí a vy ze situace vyjdete jako výborný prodejce, můžete se…

Článek v rámci předplatného icon Máte na to stát se poradcem?

22.12.2014 

Hodně profesionálů se poté, co ztratí práci nebo dobrovolně odejdou od zaměstnavatele, rozhodne stát se poradci. Hodně jich to ale časem vzdá, protože zjistí, že na to nemají. Neznamená to, že nejsou…

Článek v rámci předplatného Proč vám nikdo neodpovídá?

19.12.2014 

Zveřejnili jste inzerát s nabídkou zaměstnání na pracovním portálu či v tisku a nikdo se nehlásí. Když už se konečně někdo přihlásí, není to uchazeč podle vašich představ a potřeb. Začínáte tedy…

icon Šlapete si po kariéře?

19.12.2014 

Máte pocit, že vaše kariéra ustrnula na mrtvém bodě? Pak to tak asi bude. Dlouho jste nebyli povýšeni a ani se nerýsuje žádný zajímavý projekt, který by vás někam posunul. Možná se dost nesnažíte, ale…

icon Nevyvíjej na zákazníka nátlak

19.12.2014 

Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové manažerské nástroje (postupy, techniky, organizaci) z našeho semináře ve své firmě. Shrnul jsem, co vše ho zajímá, a zeptal…

Výpis 80268040 z celkem 19596