Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19466 článků.

icon 8 kroků na vyšší level týmové spolupráce

4.11.2014 

Víte, jakým překážkám efektivního výkonu své práce čelí vaši podřízení jako tým? A pokud ano, víte, co s tím můžete udělat? Odpovědi na tyto otázky nám pomůže najít Marshall Goldsmith světově…

icon Ne každý zákazník stojí za vaši námahu

4.11.2014 

Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se vyplatí i přes to, že práce s nimi vyžaduje vysoké nasazení nebo i drobnější problémy. Pokud vám ale zákazníci berou víc, než…

Desatero náborových trendů pro rok 2015 (část 1/2)

4.11.2014 

Náborářský server ERE.net pořádá každoroční konferenci pro odborníky v oblasti získávání talentů. Letošní, v pořadí již 14. ročník se konal v září v Chicagu a jednou z jeho nejplodnějších částí byla…

icon Sedm tváří leadershipu na cestě do vyššího managementu

4.11.2014 

Při každé změně pracovní role čekají lídra určité změny v povaze jeho práce. Největší změny však přicházejí při posunu z pozice řadového lídra-specialisty do obecnější role vedoucího obchodní jednotky…

České firmy míří k efektivitě přes své zaměstnance

3.11.2014 

Na workshopu TWI 2014 se zkušení podělili o své know-how s "nováčky" Ve dnech 13. - 14. října se prostory Muzea Stará čistírna v pražské Bubenči zaplnily více než sedmdesáti zástupci 27 českých a…

Máme potenciál? Máme potenciál!

3.11.2014 

jen jej nezapomínat rozvíjet. Vzdělávání a rozvoj obecně jsou stálým menu na jídelníčku managementu lidských zdrojů ve firmách. Navíc každý zaměstnanec je unikát a je potřeba mu poskytnout také…

Vrcholní soudci, přední advokáti, zákonotvůrci - učte se od nejpovolanějších

3.11.2014  Rozhovor s RNDr. Ivanou Hexnerovou, majitelkou a ředitelkou společnosti BOVA POLYGON

Vaše společnost se orientuje na vzdělávání v oblasti právní problematiky již od roku 1991. Jaké jsou základní pilíře, na nichž byla společnost vybudována? Již od počátku se snažíme spolupracovat…

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání

3.11.2014 

Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a otevření. Nestačí mít pouze skvělou prodejní techniku nebo naučený postup. Musíte přidat i svůj osobní přístup. Držte se 7 bodů,…

icon Jak vyřešit problémy Druhého věku automatů

3.11.2014 

Politici se radši drží ideje, že díky inovacím na tom všichni budou lépe. Nechtějí zdůrazňovat potenciální hrozby a rizika plynoucí ze vzrůstající nerovnosti. Faktem však je, že postupující…

Školení a jejich hodnocení: Jak neskončit v půli cesty

3.11.2014 

S firemními školeními je jedna potíž jejich dopady chceme vidět především v dlouhodobém horizontu, každé školení však zpravidla končí vyplněním hodnotícího formuláře. Výsledky závěrečných testů,…

Článek v rámci předplatného Rozvoj liniového managementu ve výrobních podnicích (5/5)

31.10.2014 

Celý rok jsme se v našem seriálu postupně zamýšleli nad tématem rozvoje mistrů ve výrobních podnicích. Velmi stručně řečeno, v předchozích článcích jsme odpovídali, proč se tím vůbec zabývat, kdo jsou…

icon Podnikatelé "divokého" kapitalismu

31.10.2014 

Před dvěma lety jsem napsal článek o podnikatelích tzv. období divokého kapitalismu (19. století a 1. polovina 20. století) na základě prvního dílu monumentální „Historické encyklopedie podnikatelů…

icon Předpoklady úspěšného řízení projektů

31.10.2014 

Titul manažer projektu (v Čechách většinou v anglické verzi Project Manager) se vyjímá na vizitkách mnoha lidí, kteří ve skutečnosti žádný projekt nevedou. Vypadá to zkrátka lépe než „asistentka“ a…

icon Strategické fórum po roce opět přivítá osobnosti z vědy, politiky a byznysu

31.10.2014 

Netradiční hosté i decision makeři, inspirativní témata a nádherný prostor hotelu The Augustine v centru Prahy. To je Strategické fórum, které bude již po osmnácté hostit přibližně stovku ředitelů…

icon Chceš uzavřít obchod? Vybuduj s druhou stranou vzájemné porozumění

31.10.2014 

Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci. Dneska jsem uzavřel smlouvu na seminář pro manažery. Jsem vděčný nejen za nového klienta a uzavřenou smlouvu, ale, a hlavně, za…

Výpis 80418055 z celkem 19466