Co pálí INterku?
Inspirace, praktické návody a studie, networking. To byly hlavní spojníky letošního již 10. ročníku IN Communication Fora pořádaného společností top vision dne 1. října 2014 v renovovaném pražském…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19466 článků.
Inspirace, praktické návody a studie, networking. To byly hlavní spojníky letošního již 10. ročníku IN Communication Fora pořádaného společností top vision dne 1. října 2014 v renovovaném pražském…
Manažeři vědí, že do rozhodování je dobré zahrnout ostatní. Potom je totiž možné využít kolektivní moudrosti a také tak většina zúčastněných rozhodnutí snadněji přijme za své. Takové podmínky usnadní…
Kde všude se ve firmách setkáváme s podpůrnými a administrativními procesy? Zjednodušeně řečeno mimo přímé produkce výrobků všude. Např. jde o marketing, prodej, plánování, IT, personalistiku,…
Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své zákazníky. Allbusiness.com popsal čtyři způsoby, jak poznat vlastnosti vašich zákazníků a to, co od vás očekávají. 1) Zjišťujte…
Každý seniorní personalista by měl znát jasné odpovědi na otázky, které mu dříve či později položí nejvyšší vedení firmy. Má-li být schopen odpovědět, musí se naučit chovat proaktivně a chápat řízení…
Problematiku osobních údajů a jejich ochranu upravuje zejména zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (dále jen „zákon“). Jedná se o nikterak obsáhlý právní předpis, leč v praxi často…
Správně poskytované příležitosti k rozvoji jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují angažovanost zaměstnanců. Zvýšená angažovanost znamená mimo jiné i nižší fluktuaci zaměstnanců a…
Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků? Server Topsalesworld.com upozornil na tři typy chování, kdy je opravdu lepší od obchodního vyjednávání odstoupit. 1)…
Manažer by měl svým zaměstnancům jasně představit firemní strategii a prodiskutovat s nimi své vlastní cíle. Potom by měl zaměstnance požádat, aby každý z nich navrhl své osobní cíle, individuálně je…
Představa toho, že byste mluvili neformálním jazykem a nebyli až ustrašeně zdvořilí, byla dlouho pokládána za naprosto nepatřičnou a neprofesionální. Stejně tak i přistupovat ke klientovi jako k…
V první části článku o problémech 360stupňové zpětné vazby jsme se dozvěděli, jak důležité je mít jasně definované cíle a získat podporu představitelů nejvyššího vedení firmy. Zamysleli jsme se nad…
PRACOVNÍ PRÁVO 2014 NAVAZUJÍCÍ SEMINÁŘ UKONČENÍ PRACOVNÍCH POMĚRŮ PO VELKÉ ČESKÉ REKODIFIKACI Jedná se o navazující seminář na první cyklus Pracovní právo První praktické zkušenosti s aplikací NOZ.…
Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy naskytne příležitost k obchodu, musíte vědět, jak ho úspěšně uzavřít. Server Inc.com přinesl několik rad, jak dosáhnout…
Pro úspěšné podnikání dnes není třeba rozsáhlých investic do softwaru, protože základní potřeby každé menší firmy mohou být uspokojeny některým z online nástrojů, kterých je na internetu k dostání…
Především v malých firmách sílí trend nechat zaměstnance pracovat na jejich vlastních počítačích, tabletech nebo mobilních telefonech. Vaše společnost něco ušetří na nákladech, protože investice do…