Kdy koučink nefunguje
Studie i praxe ukazují, že koučování vedoucích pracovníků patří k nejefektivnějším firemním investicím. Manažeři, kteří prošli koučinkem, jsou úspěšnější v plnění důležitých cílů, bývají častěji…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19359 článků.
Studie i praxe ukazují, že koučování vedoucích pracovníků patří k nejefektivnějším firemním investicím. Manažeři, kteří prošli koučinkem, jsou úspěšnější v plnění důležitých cílů, bývají častěji…
Nevybírejte nové zaměstnance pouze podle toho, jaké jsou jejich silné stránky. Věnujte pozornost i tomu, jak moc jsou kompatibilní s firemní kulturou vaší společnosti. Zaměstnance totiž můžete školit,…
Dirigent je lídr, který dokáže vytvořit naprostou harmonii, aniž by promluvil. Vytváří tak ideální příklad i pro svět byznysu. Inspiraci od vynikajících světových dirigentů 20. století můžete získat i…
Českým a slovenským firmám se letos na podzim otevírá skvělá příležitost, jak si stále populárnější metodu TWI osahat prostřednictvím těch, kdo už ji implementují. 13. a 14. 10. 2014 proběhne v Praze…
Co v pracovní smlouvě nesmí chybět Pracovní poměr se typicky zakládá pracovní smlouvou mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem. Jedná se tedy o smlouvu, na jejíž obsah však dikce zákona neklade náročné…
Každý z nás někdy udělá špatné rozhodnutí, i když má ten nejlepší záměr. K nejčastějším příčinám patří nedostatek času a informací. A na jaké další příčiny špatného rozhodování byste si měli dát…
Nemůžeme se jim vyhnout, prostě na takové lidi čas od času narazíme. Můžeme se ale chránit tak, že se s touto hořkou pravdou smíříme a budeme o to víc pozorovat své okolí a všímat si toho, co se kolem…
Recruitment Academy co nevidět spustí certifikační programy a tradiční otevřené kurzy budou přístupné pouze online.Při této příležitosti jsme pro Vás ve spolupráci s Recruitment Academy připravili…
Jazyková škola Light Point, s.r.o. nabízí velkou škálu jazykových kurzů, které se zaměřují na děti, studenty, dospělé i seniory. Zajišťuje však také firemní jazykové kurzy, které plně vychází z …
Někteří prodejci si myslí, že klíčem k prodeji je to, aby si je zákazník oblíbil. To je samozřejmě do jisté míry pravda, důležité ale je, jak toho dosáhnout. Prodejci na otázku, jak budují vzájemný…
Zpětná vazba není důležitá jen při výročním hodnocení zaměstnanců, ale i na každodenní, neformální bázi. Hraje důležitou roli v budování vztahů mezi manažery a jejich lidmi. Jejím cílem je povzbudit a…
Jak se bránit neférovým obviněním ze strany konkurentů? Pomluvy, nepravdivá obvinění a ostatní formy šikany mohou být opravdu nepříjemné. Zareagujte rychle, zůstaňte klidní a udělejte jen to, co…
Od začátku srpna změnil LinkedIn pravidla pro rozesílání InMailů. Snaží se tak zabránit masovému šíření nabídek práce a podpořit relevantnější komunikaci mezi náboráři a potenciálními zaměstnanci.…
Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které publikovat server Callcentrehelper.com. 1) Trénujte své zaměstnance Nestačí, když jsou prodejci školeni ohledně systémů, postupů…
Značná část podniků s českým kapitálem stále podceňuje význam firemní kultury Všem selsky smýšlejícím lidem je jasné, že relativně spokojený a vedení firmy důvěřující zaměstnanec pracuje uvolněněji,…