Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19466 článků.

icon Svět lze dobýt s telefony i kostičkami. Nic ale netrvá věčně

7.10.2014 

Na jaře tohoto roku zřejmě nadobro zanikla slavná značka mobilních telefonů, finská Nokia. Samotná událost mnoho vášní nevyvolala, byla tak trochu očekávaná. Zajímavá je ale z jiného důvodu, ilustruje…

icon 9. ročník konference Sales Excellence Forum

6.10.2014 

Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro prodej z něho plynnou? Jakými způsoby lze zamezit tlaku na nesmyslně nízké ceny? Jak zaktivovat své obchodníky? Jak nastavit…

icon Jak malým firmám zajistit větší zakázky

6.10.2014 

Jak rozšířit nabídku a získat další zakázky? Nebývá to snadné. Dobrým nápadem může být zeptat se na zkušenosti těch, kteří už poskytují služby, které se chystáte přidat ke své současné nabídce.…

Arrow ECS představuje řadu novinek v oblasti školení

6.10.2014  Rozhovor s Ľuboslavou Kačmaříkovou, Business Development manažerkou pro Training ve společnosti Arrow ECS

Letos na jaře jsme spolu vedly rozhovor, v němž jsme se bavily mimo jiné o vašem čerstvém titulu Global Training Provider i o vašem vyšším získaném partnerském statutu Premier VMware Authorized…

icon 4 způsoby, jak si získat důvěru zaměstnanců

6.10.2014 

Přemýšlíte nad tím, jak si vybudovat důvěru mezi vašimi zaměstnanci? Allbusiness.com upozornil na čtyři způsoby, jak toho dosáhnout.  1) Dodržujte sliby Když vám zaměstnanec položí otázku, vyhýbejte…

Článek v rámci předplatného icon Zasmějte se společně s klientem

6.10.2014 

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou důvěru a empatii. Navíc se k zákazníkovi dostanete blíž. Salesandmarketing.com publikoval několik rad, jak na humor během…

Studie: Depresivní zaměstnanci by neměli přestávat pracovat

6.10.2014 

V poslední době jsme publikovali několik článků o rostoucím počtu lidí trpících depresí, který je již tak vysoký, že se deprese stala celosvětově druhou nejčastější příčinou pracovní neschopnosti hned…

Článek v rámci předplatného Klíč k růstu platů je kombinací zvýšení kompetencí, budování důvěry a strategického budování kontaktů

3.10.2014 

Vrcholoví manažeři ve střední a východní Evropě mohou a měli by usilovat o zvýšení svých mezd v budoucnosti zvyšováním svých kompetencí, rozvíjením důvěry a budováním strategických kontaktů. To je…

icon Máte na to vést lidi?

3.10.2014 

Jste připraveni postoupit v kariéře z pozice řadového pracovníka do role manažera s odpovědností za řízení jiných lidí? Nebo jste manažer a zvažujete, zda je na povýšení připraven někdo z vašich…

icon Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

3.10.2014 

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně. Přesto jsem ho poprosil vyzval, zda-li bychom si mohli sednout někam, kde nás nikdo nebude rušit. Neochotně mne zavedl do…

icon Radka Loja v HRtv: I manažer s dvacetiletou praxí může být efektivnější ve své práci

Audio  2.10.2014 

Ing. Mgr. Radka Loja je externí lektorka, terapeutka a koučka ve společnosti 1.VOX. Původně vystudovala fakultu elektrotechnickou na ČVUT, poté několik let pracovala v několika nadnárodních…

Článek v rámci předplatného Online personálně mzdové systémy jako součást outsourcingu mezd

2.10.2014 

Zpracování mzdové agendy a personalistika jsou dvě úzce propojené oblasti a mohou tvořit jeden harmonický celek a to i v případech, kdy jsou mzdy zpracovávány externě. Umožňují to moderní online…

icon Dejte prostor těm nejlepším

2.10.2014 

Manažeři jsou příliš často zavaleni každodenními problémy a nemají čas na vlastní nápady a jejich rozvoj. Musíte se proto osvobodit od zahlcujících aspektů své práce a převést určitou část…

icon Jak dělat chytrá rozhodnutí chytře

2.10.2014 

Nikdy se nepoddávejte pocitu, že máte nedostatek informací. Zvykněte si na to, že musíte rozhodovat, i když je informací málo. Podnikání je koneckonců už ze své definice nejisté a nestabilní. Někdy…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu

2.10.2014 

Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com proto publikoval článek, kde vysvětluje, jak sdělit negativní zpětnou vazbu členům vašeho prodejního týmu tak, aniž byste…

Výpis 81318145 z celkem 19466