Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19466 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak na profesionální prodejní prezentaci

18.9.2014 

Nejsou vaše prodejní prezentace úspěšné? Vyzkoušejte rady, které publikoval Allbusiness.com. 1) Upoutejte pozornost Titulek prezentace musí mířit do důležitého bodu. Buďte co nejkonkrétnější,…

icon Miliardy, které necháme vyletět výfukem

18.9.2014 

České silnice jsou prý drahé, četli jsme o tom ostatně leckde a mnohokrát. Jenže ve skutečnosti jsou ještě mnohem dražší! Nejde totiž zdaleka jen o to, kolik stojí štěrk a asfalt, provoz bagru a práce…

Je praxe opravdu důležitá?

18.9.2014 

S talenty pracuji už 40 let a právě proto nechápu, proč náboráři a manažeři tolik trvají na tom, aby nově přijímaní zaměstnanci měli přímou zkušenost s výkonem dané práce. Touto úvahou začíná John…

Článek v rámci předplatného Psychologie psaní životopisu: Řekněte to sedmkrát

17.9.2014 

Sestavování životopisu vyžaduje silnou dávku psychologie. Přesvědčil se o tom i Jon Youshaei, přispěvatel serveru Forbes.com, který se v nedávném článku rozhodl podělit o psychologická doporučení,…

icon Nástrahy využívání "velkých dat"

17.9.2014 

Stále častěji skloňovaný pojem velká data označuje soubor dat, jejichž objem je tak velký, že je nelze analyzovat a běžně s nimi pracovat se stávajícím hardwarovým a softwarovým vybavením. Mohou to…

icon Generální ředitelé, kteří svým firmám neprospívají

17.9.2014 

Osoba na pozici CEO je obvykle ta nejmocnější v celé firmě. Na druhou stranu má ale tento nejvyšší šéf nejméně přímé, osobní kontroly nad čímkoliv, za co je v očích veřejnosti odpovědný. Generální…

icon Na co se soustředit při hodnocení manažerů, kteří řídí týmy na dálku

17.9.2014 

Pokud po celý rok koučujete své podřízené správně, nemělo by vám každoroční hodnocení jejich práce dělat problém. Především pokud máte jasně stanovené cíle, které jsou reálné. Vaše situace však může…

icon Jak oslovit staré zákazníky s novým produktem

16.9.2014 

Máte nový produkt a chystáte se začít telefonicky kontaktovat své stávající či bývalé zákazníky. Jak s nimi správně začít konverzaci a jak je získat pro vaší novinku? Na tuto otázku se nedávno zaměřil…

icon Proč se při řízení byznysu NEinspirovat sportovními týmy

16.9.2014 

Fotbal nabízí manažerům několik lekcí k poučení: na začátku je důležité vybrat správné hráče. Vždy je dobré mít virtuální lavičku, na které sedí talentovaní lidé, ze kterých si můžete vybrat vhodné…

icon 3 podobnosti, které má manažer s rodičem a jak se z nich poučit

16.9.2014 

Stáváte se manažerem? Možná vás překvapí, že tato práce má mnoho podobností s rodičovstvím. Stát se rodičem, stejně jako stát se manažerem přináší nadšení i obavy. Salesandmarketing.com popsal na…

(Téměř) neomezené možnosti rozvoje pro řadové prodavače

15.9.2014  Rozhovor s Tomášem Joškem, personálním manažerem společnosti Baťa

Tomáš Jošek sám o sobě říká, že je produktem talent managementu firmy Baťa. Od svého nástupu věděl, kam může směřovat a že pokud bude úspěšný, záleží postup v rámci společnosti jen na jeho…

Článek v rámci předplatného Komu sedne volná židle? (1/2): Strategie náboru a efektivita

15.9.2014 

Úkol je poměrně smělý – nalézt toho nejvýkonnějšího, nejefektivnějšího, nejkreativnějšího a za mzdu, kterou nabízíme. Zkrátka toho Nej zaměstnance s velkým N na volnou pozici.  Je to za stávajících…

icon Vyhrajte vstupenky na mezinárodní konferenci o koučování a mentorování

15.9.2014 

Koučování a mentorování může být velmi účinným nástrojem rozvoje lidí a lze z nich vytěžit daleko více, než je v českém firemním prostředí dnes obvyklé. Jak získat z koučování a mentorování větší…

Článek v rámci předplatného Systém vzdělávání ve společnosti NEURON consulting, s.r.o.

15.9.2014 

V nejúspěšnějších firmách jsou klíčem k dosažení cílů a strategických záměrů společnosti lidé. Výběr a zejména pak motivace, vzdělávání a vedení těchto lidí rozhodne, zda cílená investice do nových…

icon Štěstí a úsměv pomáhají vašemu byznysu

15.9.2014 

Dlouhodobé studie nedávno odhalily, že skutečně šťastní zaměstnanci byznysu znatelně prospívají. Radostný postoj zejména těch zaměstnanců, kteří se přímo setkávají se zákazníky, znamená, že se…

Výpis 81918205 z celkem 19466