Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24981 článků.

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka

23.3.2016 

Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu, kde všechny složky automaticky pracují na tom, aby se zákazníkům dostalo maximálního zážitku z …

Studie: Ani dobrý šéf nedokáže udržet dobré zaměstnance

23.3.2016 

Často slýcháme, že zaměstnanci odcházejí z firem hlavně kvůli špatným šéfům. Není to však tak úplně pravda. Ve skutečnosti odchází přibližně stejný počet zaměstnanců i od dobrých šéfů. V zajímavé…

icon Skoncujte s prokrastinací jednou pro vždy

23.3.2016 

Máte problémy s neustálým odkládáním plnění svých úkolů na později? Přestaňte zkoumat, proč tomu tak je, a zaměřte se na konkrétní řešení tohoto problému. Zkuste si například udělat více přestávek. I…

Článek v rámci předplatného icon 4 signály, že vám někdo lže

22.3.2016 

Práce obchodníka a psychologa se v určitých bodech překrývají, především pokud jde o schopnost empatie. Příkladem může být čtení emocí a myšlenek klienta či obchodních partnerů nebo schopnost…

icon Jak motivovat obchodníky (4/5): Uznání pro každého, kdo je přínosný

22.3.2016 

Setkal jsem se s názorem, že obchodníci jsou takové primadony firmy, že je potřeba jim hrát na ego a jedním z velkých motivátorů je uznání. Jak se dá s tímto pracovat? Ano, samozřejmě, dobří a…

Masové online otevřené kurzy: Budoucnost vzdělávání ve firmách?

22.3.2016 

V poslední letech roste popularita online vzdělávacích kurzů označovaných zkratkou MOOC (massive open online courses). Odborné kruhy dokonce o nich hovoří jako o budoucnosti vzdělávání dospělých. Lze…

icon Mezinárodní vyjednávání aneb Když „ano“ znamená „ne“

22.3.2016 

V prosincovém čísle časopisu Harvard Business Review vyšel zajímavý článek s názvem Getting to Si, Ja, Oui, Hai, and Da. Profesorka mezinárodní obchodní školy INSEAD Erin Meyerová v něm popisuje…

icon Zbyšek Jordák, nový ředitel marketingu Kia Motors Czech

21.3.2016 

Ing. Zbyšek Jordák (37), dosavadní Produkt Manager odpovědný za oblast produktu značky Kia a s tím související odpovědnost za modelovou řadu značky, její cenotvorbu, plánování a navrhování obchodních…

Pronajměte si učebnu v centru Prahy

21.3.2016 

Potřebujete místo, kde budete jednat, schůzovat, nacvičovat, promítat, recitovat či diskutovat? Hledáte učebny v centru Prahy? Chcete prezentovat své kurzy či školení v profesionálním a příjemném…

icon I agenti FBI potřebují emoční inteligenci

21.3.2016 

Snad žádný z agentů FBI by nahlas nemluvil o emoční inteligenci. Nicméně dvě základní součásti emoční inteligence jsou klíčové pro zdar práce každého agenta. Je to schopnost sebeuvědomění a…

Článek v rámci předplatného icon 5 věcí, které dělají z dobrých obchodníků ty nejlepší

21.3.2016 

Co dělají top prodejci jinak, že jsou lepší než ostatní? Kromě určitého osobního charismatu, intuice, tvrdé práce a zkušeností jsou především mistry v efektivním využívání času a v rozpoznání případů,…

icon Firma Eltel získala dvě významné objednávky od provozovatele polské přenosové soustavy

20.3.2016 

Firma Eltel získala dvě objednávky na rekonstrukci vysokonapěťových rozvoden od společnosti PSE S.A., která provozuje polskou přenosovou soustavu. Projekty s celkovou hodnotou okolo 25 miliónů euro se…

Článek v rámci předplatného icon Společnost Tesco se připojila k Alianci pro mladé

18.3.2016 

Aktivní podpora programů pro mladé lidi, rozvíjení iniciativ poskytujících pracovní zkušenosti nebo bezplatné kariérní poradenství, to jsou klíčové závazky, které realizují členové z řad velkých firem…

Článek v rámci předplatného icon „Je krize, nejsou prostředky.“ Co s touto výmluvou potenciálních klientů?

18.3.2016 

Názory na to, jestli světová ekonomika prochází recesí, jestli se k ní blíží nebo jestli se z ní naopak vzpamatovává, se různí. Objektivně lze však s jistotou říci, že v každém případě budou…

Článek v rámci předplatného Jak předejít nacvičeným odpovědím uchazečů o práci

18.3.2016 

V současné době již uchazeče o práci nemůže překvapit téměř žádná otázka, která zazní na pracovním pohovoru. Stačí, aby se předem podíval na internet a najde nejen informace o tom, na co se ptají…

Výpis 81918205 z celkem 24981