Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.

Článek v rámci předplatného icon Nastavování plánů a strategií metodou „SMART“

27.2.2020 

Každý obchodník jistě ví, že bez správně nastavených cílů a bez vypracované strategie, jak se postupnými kroky k těmto cílům dostat, nemá moc šancí na úspěch. Úspěšné nastavení cílů, monitorování…

icon Vývoj produktu: Učte se rychle od svých (potenciálních) zákazníků

26.2.2020 

Rychlá zpětná vazba od zákazníka má pro vás obrovskou hodnotu. Dokonce i lidé, kteří si jsou jisti, že jejich byznysový nebo produktový nápad je bezchybný, mohou nakonec skončit tím, že ztratí spoustu…

Rozhovor s Davidem Fojtíkem, zakladatelem společnosti humancraft

24.2.2020  Z Develoru na humancraft. Přední česká vzdělávací společnost prošla revitalizací značky a osamostatnila se.

Přečtěte si rozhovor s Davidem Fojtíkem, zakladatelem společnosti humancraft. Jaké důvody vedly k odchodu celého týmu od Develoru a založení nové společnosti? Co se změní pro klienty? Dozvíte se…

Podnikání na online platformách podléhá zdanění, jeho zákony nemají adekvátní formu

24.2.2020  Rozhovor s Vladimírem Zdražilem, jednatelem společnosti Novatis

Vladimír Zdražil je jednatelem ve společnosti Novatis, která se specializuje především na účetní a daňové semináře. V rozhovoru se věnuje kurzu, který se zabývá online platformami, jejich zdaněním a…

icon Proces onboardingu uživatelů: Jak na to, aby vaše aplikace udělala skvělý první dojem

21.2.2020 

Onboarding nových uživatelů je klíčovou fází interakce uživatele s aplikací. Je to první skutečný kontaktní bod s novým uživatelem. Takový onboarding je vlastně proces, kterým aktivně provádíte nového…

Článek v rámci předplatného icon 7 tipů, jak dlouhodobě vylepšit svoji síť kontaktů

18.2.2020 

Obchodník nemůže dosáhnout dlouhodobého úspěchu bez kvalitní sítě osobních a profesionálních kontaktů. S kvalitní sítí kontaktů se totiž snázeji shání klienti a obchodní partneři, překlenují se období…

Přijďte na MotivP Business Brunch®: Tvrdý na problém, měkký na lidi

18.2.2020 

Všichni chybujeme. Z chyb se ovšem můžeme poučit. Posouvají nás pak dále. Správný leader by měl být k chybám dokonce benevolentní a vytvořit ve své organizaci vřelé prostředí plné důvěry. Přijďte na…

HR Scorecard: nová koncepce řízení lidských zdrojů? (část druhá)

18.2.2020 

V první části článku jsem se snažil čtenářům přiblížit hlavní principy HR Scorecard (strategická mapa a HR Architektura). V této části se chci kritickým pohledem zaměřit na to, do jaké míry je tato…

icon Jak správně vyvíjet produkt (1/2): Kdo je váš zákazník?

14.2.2020 

Když chcete vyvinout skvělý produkt, čeká vás mnoho nástrah. Pro začínající firmy i pro ty, co už vyrostly do střední velikosti, je leckdy obtížné zvolit správný přistup k vývoji produktů.

icon Vzdělávání ve firmách (2/2): Jak mu vrátit smysl a efekt?

11.2.2020 

Postupná rezignace zaměstnanců, a to jakékoli věkové kategorie, na kvalitu a smysluplnost vzdělávání je nevyčíslitelnou a těžko napravitelnou škodou. A zradou na lidech, systému a na celé společnosti.…

Splňte povinnost náhradního plnění formou vzdělávání zaměstnanců

10.2.2020 

Zaměstnává vaše firma více jak 25 zaměstnanců? Pak musí ze zákona plnit povinnost podpory osob se zdravotním postižením (OZP). V případě, že například povaha podnikání brání přímému zaměstnávání OZP,…

icon Měli by lidé na ostatní křičet? Záleží na kultuře (2/2)

6.2.2020 

V předchozím článku jsme si popsali 2 hlavní typy kultur, pokud jde o přijatelnost zvyšování hlasu či otevřeného ukazování emocí.

Šetříme, ale zaměstnanci mají požadavky

5.2.2020 

Firma je nucena šetřit. Hledáme úspory, omezujeme ne nezbytné činnosti, krátíme výdaje. Bohužel zaměstnanci, zvláště jedna jejich část, si uvykli na to, že „peněz je dost“ a tak se dožadují dalších…

HR Scorecard: nová koncepce řízení lidských zdrojů? (část první)

4.2.2020 

Práce s tzv. lidskými zdroji (personální práce, personalistika) se tak jako ostatní obory postupně vyvíjela. Její počátky se spojují s událostí z r. 1896 v Anglii, kdy Edward Cadbury se stal ve firmě…

Klíčoví lidé jsou motorem angažovanosti i hybatelem změn ve firmě

29.1.2020 

Každý z nás máme své poslání, vizi, která vychází z potřeby dělat něco, co pro nás má smysl. Nejdůležitější je, si ji uvědomit. Zároveň třetinu života strávíme v práci, a tedy řešit i pracovní poslání…

Výpis 811825 z celkem 4174