Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4245 článků.

icon Home office už napořád? Nejvíce by na něj doplatily restaurace, výrobci papíru či dodavatelé formálního oblečení

5.11.2020 

Většina zaměstnanců si home office pochvaluje a průzkumy Leibnizova Centra pro Evropský Ekonomický Výzkum (ZEW) a IFO institutu ukazují, že mnoho firem plánuje v častějším využívání práce z domova…

icon Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

4.11.2020 

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které zákazníkům nakonec dají pocit, že dobře nakoupili, že udělali skvělé rozhodnutí, že si vybrali právě…

Bezpečně do práce: globální iniciativa pomáhá eliminovat rizika pandemie pro jednotlivce i firmy

4.11.2020 

Pandemie koronaviru dala vzniknout WEC Alianci a nové iniciativě s názvem Bezpečně do práce (Safely Back To Work). Na jejím vzniku se podílely světovými personálními společnostmi ManpowerGroup,…

Článek v rámci předplatného icon Od obchodu k podpoře zákazníků – svět e-commerce se dramaticky mění

3.11.2020 

V posledních měsících si zákazníci velmi rychle zvykli nakupovat zboží online namísto nakupování v kamenných obchodech. Pokud se pohybujete v e-commerce, měli byste se nyní více než kdy dříve…

Reportáž: Python se naučí třeba i manažer, který si chce zjednodušit práci s daty

2.11.2020 

Programovací jazyk Python se těší v posledních letech velké oblibě. Využití má hned v několika různých oblastech – od práce s vědeckými daty přes strojové učení a zpracování obrazu až po tvorbu…

icon Vedení Livesportu posílil Lukáš Raška. Na starost bude mít obchodní rozvoj společnosti

29.10.2020 

Management české technologické firmy Livesport se rozšířil o nové jméno. Lukáš Raška nastoupil v říjnu na nově vzniklou pozici Chief Commercial Officer. Zaměřit by se měl především na teritoriální…

Jak spravedlivě ohodnotit vykonávanou práci vašich zaměstnanců

26.10.2020 

Za stejnou práci nebo za práci stejné hodnoty přísluší všem zaměstnancům u zaměstnavatele stejná mzda. Stále častěji se však objevují případy, kdy se zaměstnanci domáhají svého práva na rovnou mzdu, a…

Článek v rámci předplatného icon Co mají neurovědy společného s marketingovou strategií?

22.10.2020 

Když se snažíte porozumět spotřebitelům, někdy máte pocit, že potřebujete křišťálovou kouli. Říkají, že chtějí jednu věc, ale nakonec si vyberou něco úplně jiného...

icon Jak dělat online networking, aby pro vás měl přínos?

21.10.2020 

Naučte se budovat hodnotné vztahy prostřednictvím sociálních sítí. Přečtěte si několik tipů, jak maximálně zužitkovat virtuální nástroje ve svůj prospěch.

Článek v rámci předplatného icon Kreativita a zákaznická zkušenost – klíč ke znovuzapojení zákazníků po pandemii?

20.10.2020 

Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a hodnotu kreativity a prozkoumat, jak můžeme zapojit i kreativitu vlastních zákazníků.

Vyhrajte vstupenku na 6. ročník mezinárodní konference Happiness@Work 2020 - letos netradičně ve 3D prostředí

19.10.2020 

Má smysl zabývat se tématy jako je firemní kultura či “štěstí v práci” i v dobách hrozící ekonomické krize? V časech, kdy mají firmy tendenci spíše šetřit a zůstávat co nejvíce v už zaběhlých…

Článek v rámci předplatného icon 4 doporučení, jak elegantně sladit prodejní a marketingové procesy

15.10.2020 

Mnoho organizací trpí v důsledku rozporu mezi prodejem a marketingem, ať už jde o střet dvou kultur nebo nedostatečné porozumění mezi týmy. Sladění cílů a účelu nakonec prospěje i rozvoji podnikání.…

icon 3 klíčová pojítka úspěšných týmů

15.10.2020 

Prostřednictvím organizací jsme byli historicky vždy schopni vybudovat a vytvořit větší hodnotu, než bychom to zvládli samostatně. Organizace staví na týmech, a tedy stojí za to se ptát, co mají…

5 faktorů úspěšného virtuálního vzdělávání: Aby učení nebylo mučení (2/2)

13.10.2020 

Virtuální vzdělávání má svá specifika a ty s sebou nesou i určité komplikace. Jednou z největších výzev u koncepce online kurzu je skloubení kvalitního obsahu a optimální délky.  V předchozím článku…

Článek v rámci předplatného icon Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami?

13.10.2020 

S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se může zdát, že si vystačí bez prostředníků. Je tomu skutečně tak?

Výpis 781795 z celkem 4245