Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.

Článek v rámci předplatného Nebojte se říct si na pohovoru o vyšší ohodnocení

30.7.2020 

Chcete-li získat požadované ohodnocení, musíte položit základy ještě předtím, než dorazíte k jednacímu stolu. Přečtěte si rychlého průvodce krok za krokem.

icon Kdo půjde z kola ven: Poznáte, kdy s klientem ukončit spolupráci?

28.7.2020 

Asi si po přečtení titulku říkáte, že zrovna teď – v době počínající ekonomické recese – není vhodná doba na nějakou selekci vašich klientů. Položte si však otázku: Nestojí vás někteří klienti spíše…

Článek v rámci předplatného icon B2B produktový marketing: Proč je tak důležitý?

23.7.2020 

Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů v segmentu B2B a jak jej podchytit. Pokud byste si rádi rozšířili povědomí o této oblasti, pak si přečtěte následující…

icon Work Life Blend – prolínání pracovního a osobního života bez výčitek

21.7.2020 

Plošné využívání práce z domova. Směs práce a osobního a rodinného a společenského života. Fenomén posledních měsíců. Koronavirová krize způsobila hluboké mentální změny v uvažování, jak dál pracovat…

icon Frederic Rotrou se stal novým Country Leadem společnosti CHEP pro Českou republiku

16.7.2020 

Společnost CHEP, globální lídr v oblasti řešení pro dodavatelský řetězec, jmenovala Frederica Rotrou novým Country Leadem pro Českou republiku. Ve své nové roli bude Frederic zodpovědný za zvyšování…

Článek v rámci předplatného icon Tradiční média nejsou mrtvá, zaměřte se na optichannel strategii

16.7.2020 

Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z analýz a statistik se stala mantra. Tak proč zahazovat tradiční média a marketingové kanály? Zde je pár důvodů, proč byste je ve…

icon Firemní čtenářské kluby posilují vztah zaměstnanců k firmě i k ostatním

10.7.2020 

Pandemie dala řadě z nás více osobního prostoru. Mnoho lidí se zpětně vrátilo k tomu, co odkládalo už dlouho a na co nyní, protože nemusí nikam dojíždět, mají více času – čtení knih. V nedávném…

Článek v rámci předplatného icon COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků

9.7.2020 

„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí pandemie. Myšlenky na „nový normál“, ke kterému směřujeme mění způsob, jakým jednáme, a věci, kterým…

Článek v rámci předplatného icon 5 nápadů pro personalizovaný zákaznický zážitek

7.7.2020 

Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je pár tipů, které vám mohou pomoci.

icon Reportáž: Dokážete se ubránit manipulaci? A co když sami druhé manipulujete?

7.7.2020 

Setkali jste se už někdy ve svém životě s manipulativním chováním – ať už v práci nebo třeba v rodině? Respektive dokážete rozeznat, že vámi někdo manipuluje a jaké k tomu používá praktiky? A nejste…

icon Proč vaše strategie nefunguje?

3.7.2020 

Téměř každá organizace se potýká s obrovskými strategickými výzvami, často s potřebou transformovat své cíle, identitu, strategii, obchodní model nebo strukturu. Většina těchto snah ale selhává. Proč?

Neurologické aspekty učení a jak jich využít při budování L&D programu (2/2)

2.7.2020 

Řada firem se stále snaží vychytat mouchy ve svých programech učení a rozvoje (Learning & Development programech). Většinu programů vytváří interně zaměstnanci, kteří ale nejsou vyškoleni v…

Smyslem utváření zaměstnanecké zkušenosti je propojování obchodní strategie a talentu (2/2)

29.6.2020  Pokračování rozhovoru s Terezou Jungwirthovou a Jánem Debnárem, HR konzultanty společnosti Kincentric

Společnost Kincentric vznikla akvizicí Aon Hewitt, poradenské divize v oblasti řízení lidských zdrojů mezinárodní firmy Aon. Stala se tak součástí globální skupiny Spencer Stuart. Navzdory novému…

Článek v rámci předplatného icon 5 strategií pro efektivní generování leadů

25.6.2020 

Mnoho firem neustále hledá efektivní a rychlé způsoby, které jim pomohou oslovit a získat nové potenciálních zákazníky nebo uživatele. Efektivní práce s tzv. leady (lead generation marketing) je…

icon Platforma WINHEAD Challenger funguje jako celoroční teambuliding, který tmelí kolektiv napříč firmou

Audio  24.6.2020 

Zábava, vzdělávání a teambuilding v jediné online platformě, která vás bude bavit! WINHEAD Challenger přináší novou cestu, jak podpořit interní komunikaci a firemní kulturu. Dokáže propojit…

Výpis 751765 z celkem 4174