Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.

icon 3 klíčová pojítka úspěšných týmů

15.10.2020 

Prostřednictvím organizací jsme byli historicky vždy schopni vybudovat a vytvořit větší hodnotu, než bychom to zvládli samostatně. Organizace staví na týmech, a tedy stojí za to se ptát, co mají…

Článek v rámci předplatného icon 4 doporučení, jak elegantně sladit prodejní a marketingové procesy

15.10.2020 

Mnoho organizací trpí v důsledku rozporu mezi prodejem a marketingem, ať už jde o střet dvou kultur nebo nedostatečné porozumění mezi týmy. Sladění cílů a účelu nakonec prospěje i rozvoji podnikání.…

Článek v rámci předplatného icon Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami?

13.10.2020 

S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se může zdát, že si vystačí bez prostředníků. Je tomu skutečně tak?

5 faktorů úspěšného virtuálního vzdělávání: Aby učení nebylo mučení (2/2)

13.10.2020 

Virtuální vzdělávání má svá specifika a ty s sebou nesou i určité komplikace. Jednou z největších výzev u koncepce online kurzu je skloubení kvalitního obsahu a optimální délky.  V předchozím článku…

icon Vedení týmu v nové době podle historických struktur. Kdo je „lovec“ a kdo „sběrač“?

8.10.2020 

Způsob, jakým se starověké společnosti organizovaly, nabízí vodítka k tomu, jak řídit dnešní dynamicky se měnící pracovní sílu.

icon 8 tipů, jak vytvořit autentickou značku zaměstnavatele v online prostředí

7.10.2020 

Když společnost inzeruje své otevřené pozice online, prodává vám jedno z nejdůležitějších rozhodnutí, která kdy uděláte. Je to rozhodnutí, které by nikdo neměl brát na lehkou váhu. Takže pokud se…

5 faktorů úspěšného virtuálního vzdělávání: Aby učení nebylo mučení (1/2)

6.10.2020 

Virtuální vzdělávání má svá specifika a ty s sebou nesou i určité komplikace. Jednou z největších výzev u koncepce online kurzu je skloubení kvalitního obsahu a optimální délky.  V předchozím článku…

icon Efektivita virtuálních týmů závisí na důvěře

6.10.2020 

Podle nové studie Univerzity v Kalábrii je úroveň důvěry mezi všemi spolupracovníky klíčovou metrikou při hodnocení efektivity virtuálních týmů.

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4)

6.10.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.…

icon 7 rozšířených hesel a zkratek z byznysu, které byste měli přestat používat

1.10.2020 

Podnikatelé jsou si vědomi, že je důležité mluvit jazykem zákazníka. Často ale využívají žargon, kterému běžný spotřebitel nemusí rozumět. Pokud se oprostíte od obchodních hesel a klišé, která jsou…

icon Proč je určitá míra ignorance a nevšímavosti zdravá?

29.9.2020 

Dnešní svět nabízí nepřeberně možností. Větší výběr ale může některé lidi frustrovat. Musí dělat více rozhodnutí, která zahlcují, což v krajním případě vede k uvíznutí v negativních rozhodovacích…

Chatbot z Prahy pomáhá zaměstnancům SAP po celém světě

29.9.2020 

Digitálního asistenta, který zaměstnancům SAP z celého světa pomáhá řešit personální agendu, vyvinuli experti SAP ve spolupráci s odborníky z týmu HRdirect pražského centra podnikových služeb SAP…

Článek v rámci předplatného icon Obsahový marketing roste na významu

24.9.2020 

Mezi březnem a dubnem letošního roku vzrostlo odvětví e-commerce o tolik, co za posledních deset let. Jelikož si spotřebitelé zvykli vyhledávat a nakupovat produkty online, vzrostl rapidně na významu…

icon Chcete, aby vaše slova brali druzí vážně? Naučte se adekvátně komunikovat

18.9.2020 

Na pracovišti často dochází ke komunikačním poruchám a nedorozuměním. Někteří zase mají pocit, že se dokáží hůře prosadit a jejich slovo nemá takovou váhu. Přečtěte si čtyři způsoby, díky kterým se…

6 věcí, díky kterým se personalisté mohli poučit z minulých recesí

17.9.2020 

COVID-19 zpomalil ekonomiku, stejně jako hypoteční krize v roce 2007 a dot-com bublina v roce 2001. Během těch časů mnoho organizací propouštělo zaměstnance, snižovalo platy a zmrazilo nábory. Podobně…

Výpis 721735 z celkem 4174