Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24981 článků.

icon Ženy ve vedení německých firem: Změny jdou hlemýždím tempem

1.2.2016 

Rovnoměrné zastoupení mužů a žen ve vedení německých firem je stále v nedohlednu. Ke konci roku 2015 představovaly ženy pouze 6 % všech členů nejvyššího vedení dvoustovky největších německých firem (…

Jak je na tom vaše zaměstnavatelská značka?

1.2.2016 

Firma, která chce přilákat ty nejlepší talenty, potřebuje silnou značku zaměstnavatele. Jak se ale vůbec taková značka vytváří a jak ji posílit? Chcete-li vylepšit svou zaměstnavatelskou značku,…

icon Změna je život, ale nemusí znamenat odchod

1.2.2016 

Když cítíte, že byste potřebovali změnit zaměstnání, musíte v souvislosti s touto změnou počítat s určitými náklady. Dojde k drobným přešlapům, ale to jsou zkrátka nezbytné investice. Pokud si budete…

icon Navštivte jubilejní XX. Jarní konferenci AEM na téma Dekarbonizace české energetiky

29.1.2016 

Asociace energetických manažerů (AEM) vznikla v roce 1992 jako nezávislé, nevládní a neziskové sdružení manažerů, kteří mají ve své pracovní náplni hospodárné získávání i využívání energie, její…

icon Pomůžeme vám porozumět liberalizované energetice

29.1.2016  Rozhovor se Zuzanou Šolcovou, výkonnou ředitelkou Asociace energetických manažerů

V ČR jsou desítky dodavatelů elektřiny a plynu. Podle čeho by si měl odběratel vybírat vhodného distributora? Záleží na tom, do jaké kategorie odběratel spadá. Jestliže odběratel používá elektřinu ke…

Článek v rámci předplatného 7 kroků, jak přimět manažery komunikovat

29.1.2016 

„Vítám vás na pravidelné týdenní poradě, která se konala naposledy před rokem,“ to bývá častá praxe v mnoha firmách. Porady se nedělají, vedoucí s lidmi moc nemluví. Přitom podle výzkumů má přímý…

icon Co dělají nejlepší manažeři a podnikatelé jinak než vy?

29.1.2016 

Musíte vědět, která vaše činnost přináší vašemu byznysu nebo organizaci největší hodnotu. Musíte umět správně komunikovat se zaměstnanci, obchodními partnery i se zákazníky. Ti nejlepší také vědí, že…

icon Videa ke kontrolnímu hlášení DPH

29.1.2016 

S účinností od 1. 1. 2016 jsou plátci daně z přidané hodnoty v České republice povinni podávat tzv. kontrolní hlášení. Právnické osoby podávají toto hlášení vždy za kalendářní měsíc, a to do 25 dnů po…

Článek v rámci předplatného icon 5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků

29.1.2016 

Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě nevědomé úrovni. Pokud byste se nakupujícího zákazníka zeptali, proč si vybral daný produkt, zřejmě vám řekne, že se výrobek…

Vyhrajte jeden semestr kurzu angličtiny nebo němčiny pro veřejnost

28.1.2016 

Jazyková škola Polyglot je již přes 25 let profesionálním dodavatelem jazykového vzdělávání. Jedná se o zavedenou firmu ve stoprocentním vlastnictví českých majitelů. Ve spolupráci s HR News si pro…

Přichází éra růstu mezd?

28.1.2016 

Vývoj na českém trhu práce lze v poslední době popisovat snad jen superlativy. Podle výsledků šetření v domácnostech vzrostla celková zaměstnanost nad magickou hranici 5 mil. osob a míra zaměstnanosti…

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat, když se klient hned na začátku schůzky zeptá: "Kolik to stojí?"

28.1.2016 

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje dennodenně celá řada prodejců. Když se zákazník zeptá na cenu, obchodník se rázem ocitne mezi několika dilematy. Jakou cenu mám…

icon Zpackané "otázky a odpovědi"? To se vám stát nemusí

28.1.2016 

Část věnovaná otázkám publika nezřídka patří k tomu horšímu, co lze na vidět na prezentacích. V porovnání s ostatními částmi prezentací, jako jsou úvod, příběhy, ukázky a závěr, je právě tato poněkud…

icon Tři lekce, které si každý manažer může vzít z videoher

28.1.2016 

Mezi zvládnutím videohry a rozvojem manažerských a vůdcovských dovedností ve světě byznysu jsou jisté paralely. A právě proto bychom si, aspoň podle webu management.about.com, měli z her vzít nějakou…

Článek v rámci předplatného Od kouče rady nečekejte

27.1.2016 

Ve své koučovací praxi se často u potenciálních klientů setkávám s očekáváním, že výsledkem koučinkového procesu bude dobrá rada. Klient má představu, že sezení bude probíhat následovně: „Já jako…

Výpis 83718385 z celkem 24981