Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19368 článků.

Článek v rámci předplatného icon Proč je výhodnější věnovat se současným zákazníkům, než shánět nové

19.3.2014 

Poučky marketingu i prodeje se z drtivé většiny věnují otázce, jak sehnat nové zákazníky. Forbes však na svém webu nedávno publikoval článek, ve kterém zmiňuje hned několik důvodů, proč je nutné (i…

icon Jak řídit zaměstnance, kterého nesnášíte

19.3.2014 

Žádný manažer nemůže vždy mít v týmu jen své nejlepší přátele, často to ani není žádoucí. Mohou dokonce nastat situace, kdy některého ze svých podřízených nebudete moci ani vystát. Bude se vám zdát…

Desatero propojení náborových cílů s firemními

19.3.2014 

Každý manažer náboru by měl usilovat o to, aby jej vedení firmy vnímalo jako odborníka, který významným způsobem přispívá k plnění strategických cílů firmy. Jak ale propojit náborovou strategii firmy…

icon 3 věci, které z vás dělají lepšího manažera (anebo ne?)

19.3.2014 

Být manažerem, který se soustředí výhradně na vlastní tým a doufá, že si získá jeho důvěru a respekt, není nikdy snadné. Je to nekončící mise, která od vás vyžaduje každodenní oběti a má dvě strany…

Článek v rámci předplatného Soutěž Stejná šance - Zaměstnavatel roku 2014

10.3.2014 

Dnešním dnem startuje již 6. ročník celorepublikové soutěže Stejná šance Zaměstnavatel roku 2014. Jedná se o prestižní soutěž zaměstnavatelů, kteří lidem se znevýhodněním dávají na otevřeném…

icon Proč říkat zaměstnancům vše na rovinu

18.3.2014 

Průměrná osoba řekne čtyři lži denně. To je celých 1460 klamných výroků za rok. Tou nejčastější lží je: Vše je v pořádku. Říkáme to zcela běžně doma a často i v zaměstnání. Řadový zaměstnanec možná…

5 kroků k lepší komunikaci s pasivními uchazeči na sociálních sítích

18.3.2014 

Náboráři si většinou uvědomují, jaký potenciál skrývají pasivní uchazeči o práci, často však nevědí, jak s nimi pracovat nebo se vymlouvají, že na to nemají čas. Dnes už je taková výmluva…

E-LEARNING FÓRUM 2014: Vzdělávání v síti změn

17.3.2014 

Zveme vás na XIV. ročník odborné konference E-learning forum, která od roku 2000 každoročně představuje nové směry, metody a nástroje v elektronickém vzdělávání. Stejně jako samotný e-learning, i…

Článek v rámci předplatného Leadership & management myšlenkových konstrukcí

17.3.2014 

Mnoho let jsem pracoval pro klienty v mezinárodních poradenských firmách zaměřených na rozvoj a využití lidského potenciálu. Vedl jsem poradenské projekty, tréninky, koučoval, četl mnoho knih a…

Článek v rámci předplatného icon Jak na moderního zákazníka

17.3.2014 

V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě nedávno zrychlená moderní doba a vyspělé technologie proměnily zákazníky, jejich požadavky i styl nakupování. A prodej musí držet…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte telefonické pohovory

17.3.2014 

U řady pracovních pozic musejí uchazeči nejprve projít telefonickými pohovory, než mohou být pozváni k osobním pohovorům. Telefonický rozhovor s personalistou proto není radno podceňovat. Náborář vás…

icon "Petr to zvládá lépe" aneb jak demoralizovat vaše lidi

17.3.2014 

Stejně jako nám rodiče vtloukali od mala do hlavy, tak i před zaměstnanci se vyplatí nejdříve myslet a pak až teprve mluvit. Ne vždy totiž vaše původně dobře míněné hlášky padnou na úrodnou půdu.…

Článek v rámci předplatného ŠAMPIÓNI versus ZTROSKOTANCI - Jak poznat toho pravého uchazeče

14.3.2014 

„Nechoďte do postele s nikým, kdo má víc problémů než vy.” To je podle mého dobrá rada pro přijímání nových pracovníků. V dnešní hektické době, kdy jsou na generální ředitele a vrcholové manažery…

icon Trpíte syndromem hledání ideálních zaměstnanců?

14.3.2014 

Snažit se získat nejlepší možné zaměstnance je v zájmu každého chytrého zaměstnavatele. Neznamená to však, že by se zaměstnavatelé měli honit za ideálními zaměstnanci, kteří ve skutečnosti neexistují.…

Kde všude se utváří zaměstnavatelská značka?

13.3.2014 

Ujasnili jste si hodnoty vaší zaměstnavatelské značky a sdělení, které jejím prostřednictvím chcete šířit směrem ke konkrétní cílové skupině. Nyní je třeba vybrat správné komunikační kanály.

Výpis 86118625 z celkem 19368