Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak zvládnout naštvaného klienta

14.8.2018 

V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného klienta. Rozrušení lidé totiž téměř neposlouchají, co jim říkáte, neuvažují logicky, chovají se iracionálně a způsobují…

icon Databázové funkce v Microsoft Excel podrobně

8.8.2018 

Potřebovali jste již někdy zjistit průměrný počet kusů určitého zboží prodaného v daném městě, případně průměrnou prodejní cenu daného zboží? Asi si řeknete, že byste použili filtrování a pak vše…

Šťastní zaměstnanci jsou o 85 % efektivnější. Jak jejich spokojenosti docílit?

8.8.2018 

Odborníci se shodují na tom, že pocit štěstí a spokojenosti hraje ve výkonnosti zaměstnanců významnou roli. Šťastní pracovníci méně marodí, pracují lépe a je méně pravděpodobné, že v blízké době…

icon Mezinárodní standardy finančního výkaznictví: Pravdivě, úplně a bez předsudků

31.7.2018 

V čem se liší Mezinárodní standardy finančního výkaznictví (IFRS) od Českých účetních standardů? Jak se aplikace těchto mezinárodních předpisů projevuje při vypočítávání základu daně u firem? Podle…

Článek v rámci předplatného icon Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce

31.7.2018 

Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek celého jednání. Až příliš mnoho potenciálně úspěšných obchodů končí na tom, že prodejce nezná…

Článek v rámci předplatného icon Pyramida priorit a potřeb B2B klientů

30.7.2018 

V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou lidských potřeb, která znázorňuje priority základních potřeb lidí. Tato pyramida se dá velmi dobře použít i na vysvětlení…

icon Dohazovačské služby (2/2): Jak funguje jejich trh

20.7.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že aplikace pro online seznamování nemusejí mít motivaci k tomu, poskytovat uživatelům nejlepší možnou shodu pro dlouhodobý vztah. Ostatní služby založené na principu…

Článek v rámci předplatného icon Průzkum: Co zajímá zákazníky v reklamních letácích?

17.7.2018 

Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je prohlížejí a co v nich hledají? Většina vyhledává hlavně slevy a nízké ceny, přibližně třetinu pak lákají zajímavosti a inspirace…

icon Je vaše rozhodování skutečně chytré?

12.7.2018 

Velmi často vlastně ani nepřemýšlíme, zda to, co chceme udělat, je vhodné nebo ne. Prostě jen nějak zareagujeme a následně si své rozhodnutí zdůvodníme a ospravedlníme. Pro skutečně agilní rozhodování…

Článek v rámci předplatného icon Jste živnostník a chcete si účtovat více? Známe pět zaručených způsobů jak na to

4.7.2018 

Práce na volné noze má bezkonkurenční výhody, jako je volná pracovní doba, možnost práce z domova či vlastní výběr klientů a projektů. Na druhou stranu je však nutné umět s klienty obchodovat a…

6 malých gest pro podporu loajality a angažovanosti zaměstnanců

4.7.2018 

Žebříčky nejžádanějších zaměstnavatelů mohou budit dojem, že v nich vyhrávají firmy plné relaxačních místností, kulečníkových stolů a jídla zdarma. Tyto benefity jsou samozřejmě příjemné, nefungovaly…

Článek v rámci předplatného Alza.cz: Kryptoměny součástí odměňování zaměstnanců

3.7.2018 

Největší český e-shop pokračuje v zapojování kryptoměn do svých obchodních i HR aktivit. Možnost platit Bitcoiny (později i Litecoiny) dal svým zákazníkům již před rokem a přineslo mu to už víc než…

Vzhůru na palubu aneb 5 kroků k fungujícímu onboardingu

27.6.2018 

Onboarding je proces uvítání nových zaměstnanců, seznámení s jejich prací a poskytování podpory, kterou potřebují, aby v nové práci uspěli. Když jej firma dobře zvládne, získá tím silný nástroj pro…

icon Jak se stát úspěšným leaderem aneb Leadership v 15 bodech (2/2)

26.6.2018 

V první části článku jsem si vysvětlili rozdíl mezi managementem (řízením) a leadershipem (vedením). Představili jsme si hlavní a další role leadera, účel leadershipu. Dozvěděli jsme se, co činí…

icon 8 odpovědí na klientovu námitku, že produkt je moc drahý

25.6.2018 

Námitka proti ceně je jednou z nejobávanějších reakcí ze strany klienta, kterou může prodejce slyšet. V ideálním případě by měl umět prezentovat produkt a spojit jej s potřebami klienta tak, že tuto…

Výpis 856870 z celkem 3050