Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

icon Proč startupy selhávají? Dělají špatně marketing (2/2)

24.5.2018 

V předchozím článku jsme viděli, proč by se pracovníci marketingu měli více podílet na vývoji produktu. Nyní se podívejme, jak situace vypadá u zbývajících 3 P z klasických 4 P marketingu.

icon 4 triky, jak vždy překonat měsíční prodejní cíle

22.5.2018 

Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo. Všichni by měli mít nějakou strategii, plány a cíle. A to jak dlouhodobé, tak krátkodobé. V obchodní sféře často dobře fungují…

Článek v rámci předplatného icon Šaty dělají člověka. I v prodeji

21.5.2018 

Ať se nám to líbí, nebo ne, ostatní nás do vysoké míry posuzují i podle toho, jak vypadáme. Nemáme jim ale co vyčítat. Totéž děláme my, ať už vědomě nebo podvědomě. Tomuto faktu se není třeba nijak…

Naučte se anglicky po telefonu. Kdekoliv. Stačí 5 minut denně

21.5.2018 

Znalost alespoň základní úrovně anglického jazyka zaměstnanců je dnes pro většinu firem naprostou samozřejmostí. Konverzace v cizím jazyce je však pro řadu z nich stále strašákem. Říká se, že mluvit…

icon Proč startupy selhávají? Dělají špatně marketing (1/2)

21.5.2018 

Častou příčinou neúspěchu startupů je špatné naplnění obligátních 4 P marketingu. Podívejme se, jak to obvykle v technologických firmách vypadá.

Přijďte na MotivP Business Brunch® - Jiný úhel pohledu na motivaci

4.5.2018 

MotivP Business Brunch® patří k nejnavštěvovanějším setkáním personalistů u nás již od roku 2005. Vždy řeší především témata, která předpovídají blízkou budoucnost. Hlavním cílem je ale sdílení praxe…

icon Velké americké a globální korporace přechází na zelenou energii, dodavatelé energie by měli reagovat

3.5.2018 

Společnosti jako Walmart, Ikea, Apple, General Motors, eBay, Procter & Gamble, Facebook, Starbucks, Google či Hewlett Packard jsou mezi velkými korporacemi, které chtějí využívat více energie z …

Článek v rámci předplatného Jak si vybrat emočně inteligentní zaměstnance

2.5.2018 

Náklady spojené se špatně vybranými zaměstnanci jsou jak známo obrovské. A nejde jen o finance nutné k zajištění náhrady, ale také o související pokles morálky a produktivity ostatních zaměstnanců.…

5 předpokladů úspěšného náboru v době hospodářského růstu

30.4.2018 

Nábor v době ekonomické prosperity je náročnější než kdy jindy. Kandidátů na volné pozice je nedostatek stejně jako času na jejich oslovování. Co tedy dnes odlišuje produktivní a úspěšné náboráře od…

Článek v rámci předplatného icon Rusko a Saudská Arábie plánují stabilizaci cen ropy

24.4.2018 

Podle ruského ministra energetiky Alexandra Novaka existují pevné základy pro spolupráci mezi členy ropného kartelu OPEC (Organizace zemí vyvážejících ropu) a dalšími producenty. Podle saudského…

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte)

20.4.2018 

Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí vaši potenciální i aktuální zákazníci věřit, že jste odborníky na danou oblast. Jestliže klienti nevěří, že se v dané…

icon Aplikace úspěšnější než Uber

20.4.2018 

Nedávno se společnost Uber rozhodla opustit trh jihovýchodní Asie. Ve srovnání s tímto fiaskem je indonéská aplikace Go-Jek obrovský úspěch. Ačkoli má konkurenci v aplikaci Grab, jejíž hodnota je…

Článek v rámci předplatného GDPR: 5 úkolů pro oddělení náboru

10.4.2018 

Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679, tzv. Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation – GDPR) začne platit již 25. května 2018. Cílem GDPR je zajistit,…

Článek v rámci předplatného icon Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak

6.4.2018 

Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš invazivní metodu prodeje. Dodnes je však velmi účinnou metodou prodeje a hraje důležitou roli v práci drtivé většiny B2C i B2B…

Emoční wellness – emoční pohoda jako opora naší odolnosti, dobré nálady a zdraví

6.4.2018 

Slovo wellness znamená cestu k souladu mysli, duše a těla. Smyslem je, aby se člověk cítil dobře, což by tedy mělo plynout z celkové, tedy psychické, fyzické a sociální pohody.

Výpis 856870 z celkem 3026