Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24997 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 kroky ke zlepšení vnímání vaší značky zákazníky

24.9.2015 

Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci, může být značný rozdíl. Zatímco vy coby prodejce či specialista marketingu se můžete snažit akcentovat určité prvky vaší firmy,…

icon Už zase nestíháte? Měli byste se zamyslet

24.9.2015 

Stoupat po žebříku každodenních povinností se může zdát snadné. Jenže jak stoupáme příčku po příčce, můžeme přehlédnout, že je opřený o nesprávnou zeď. Hrozí nám, že se budeme soustředit jen na to, co…

icon Čeká vás poprvé tvorba rozpočtu? Máme pro vás 4 tipy

24.9.2015 

Na své nové pozici musíte rozumět různým finančním ukazatelům, poměrům a výkazům. Jak se vyhnout bolestem hlavy spojeným s tvorbou rozpočtů? Podívejte se na tyto tipy, které s námi sdílel web about.…

Článek v rámci předplatného 5 otázek, které zazní na každém pohovoru. Jak na ně odpovědět?

24.9.2015 

Firmy se snaží najít nejlepší odborníky. Kvalifikace však není jediným důležitým kritériem. Zároveň chtějí i to, aby se jim s přijatými zaměstnanci dobře pracovalo, aby nováčci zkrátka zapadli. Proto…

icon Alena Fischerová v Management TV: U odborných kurzů se nám vyplácí kombinovat tvrdé dovednosti s měkkými

Audio  24.9.2015 

Alena Fischerová vystudovala inženýrský titul na Vysoké škole chemicko-technologické, odkud po studiích nastoupila do chemické laboratoře. Díky této zkušenosti měla možnost poznat silnou potřebu trhu…

icon Hrozba, příležitost, riziko a plachetnice

23.9.2015 

„Je důležité znát Archimedův zákon a umět ho tvůrčím způsobem aplikovat. Přesto se ale také nauč plavat.“ (Jan Vodňanský). Jsem si jist, že Archimedes zažil nejprve fyzický kontakt s vodou (jistě už…

10 osobních zkušeností, které mi pomohly prosadit se v roli HR manažerky

23.9.2015 

V personalistice se pohybuji už od školy a z toho jsem téměř dvacet let své kariéry strávila v jediné společnosti, respektive skupině, Deutsche Post DHL Group. Začínala jsem „od píky“, prošla si…

Článek v rámci předplatného icon Prodávejte více: 3 tipy pro malé a začínající podniky

23.9.2015 

Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou klientelu, může být pro prodejce namáhavé, zároveň však i profesně nesmírně obohacující. Velké…

icon Jack Welch: Jak se pozná opravdu dobrá firma

23.9.2015 

Být firmou, pro kterou lidé chtějí pracovat, je jedna z nejsilnějších konkurenčních výhod. Jak jí ale dosáhnout? V minulosti trvalo vybudování pověsti žádaného zaměstnavatele roky i celá desetiletí.…

icon Podle zaměstnanců mají hlavní pozitivní vliv na jejich zapojení do práce kolegové, ne management

23.9.2015 

57 % evropských zaměstnanců by uvítalo proaktivnější a pravidelnější komunikaci se svými manažery pouze 26 % uvádí, že to tak u nich na pracovišti již funguje. 56 % respondentů tvrdí, že vyšší…

Článek v rámci předplatného Dvakrát nevstoupíš do stejné řeky, aneb návrat do firmy není nikdy snadný...

22.9.2015 

Společnost E-Consulting Czech se snaží oslovit potenciální zaměstnance příběhem zaměstnance, který se do firmy po letech vrátil. Je to správná cesta? Přečtěte si příběh jedné zaměstnankyně a zapojte…

Vizualizace v manažerské praxi III. - Rozhodování a řešení problémů

22.9.2015 

Na našich výcvicích systemického koučování učíme účastníky mimo jiné pracovat s metodami a technikami, které vycházejí z poznatků neurověd (neurologie, neurofyziologie, neuropsychologie) o lidském…

Článek v rámci předplatného icon 3 věci, které neříkejte při prodeji přes telefon

22.9.2015 

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější. Jedná se o jedinou příležitost, jak zaujmout, kterou máte. Pokud si tedy na začátek hovoru nepřipravíte větu, která u…

icon 7 kroků k dosažení změny v chování podřízených

22.9.2015 

Každý manažer se ve své praxi přesvědčí, jak složité je přimět lidi ke změně chování. I když by to bylo příjemné, rozhodně k tomu nestačí být milý a mít s ostatními dobré vztahy. Stejně tak nefunguje…

Článek v rámci předplatného icon Základní kameny úspěšného prodejního týmu

21.9.2015 

Vytvoření kvalitního týmu je základem úspěšného prodeje. Ne každý člověk se hodí na všechno, každý prodejce si rozumí lépe či hůře s různými typy lidí, a prodejní oddělení by mělo sestávat ze…

Výpis 88218835 z celkem 24997