Jak si nebrat věci osobně
Kultovní knihu Čtyři dohody Miguela Ángela Ruize i stejnojmenné představení s Jaroslavem Duškem zná pravděpodobně většina z vás. Všechny “dohody” se nám hodí v pracovním procesu i v osobním životě. “…
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.
Kultovní knihu Čtyři dohody Miguela Ángela Ruize i stejnojmenné představení s Jaroslavem Duškem zná pravděpodobně většina z vás. Všechny “dohody” se nám hodí v pracovním procesu i v osobním životě. “…
Jak poznáte toxické pracovní prostředí? Existuje celá řada rozpoznávacích znamení. Mezi ty nejočividnější patří vysoká fluktuace zaměstnanců, časté syndromy vyhoření a malá efektivita práce.…
Vzhledem k situaci na trhu práce je nábor nových lidí stále náročnější. Nabídka převažuje nad poptávkou a navrch už nemají zaměstnavatelé, ale zaměstnanci. Boj o talenty vrcholí. Všichni personalisté…
Ne každý pracovník má ambice stoupat po kariérním žebříčku výše a výše. Někteří lidé tuto ambici mají, ale přes veškerou snahu a hodiny strávené navíc v práci se jim vytoužený postup nedaří, zatímco…
Zaměstnanci jsou nejdůležitější složkou aktivity firmy. Přijímají hodnoty a principy společnosti za vlastní. Je důležité si dát pozor na vykazující známky toho, kdy se pracovníci najednou přestanou…
Umělá inteligence může pomoci top manažerům pracovat lépe a snadněji. Nasazení nové technologie může v okamžiku přinést firmě obrovskou hodnotu. Těm nejvytíženějším manažerům pak může technologie…
I přestože zůstává jádro marketingových strategií podobné, jako bylo vždy, provedení a prkatické detaily marketingových strategií se za poslední desetiletí významně proměnily. A to hlavně v …
Někteří zaměstnanci chodí do práce méně, než by měli, berou si sick days, když se jim jednoduše nechce jít do práce, a celkově způsobují škodu společnosti tím, že pracují méně, než by měli. Pak je ale…
Když se mluví o vytváření hodnot, měli bychom se zaměřit na to, co má na tento koncept přímý dopad. Manažeři by si proto měli být více vědomi primárního principu, jak se hodnota tvoří. Nenechte se…
Kirsten má na starosti globální koncepci marketingové strategie společnosti a utváření korporátní pozice na trhu. Před nástupem do firmy vedla korporátní marketing pro SAP Ariba, kde modernizovala…
„Rozvoj lidského kapitálu” se stalo populárním výrazem. Tato fráze je v současné době všudypřítomná v oblasti podnikání a obchodu. O co se vůbec jedná? A jak nejlépe investovat do takového rozvoje,…
I přestože máte něco zajímavého co říct, máte fungující platformu, literární nadání i natěšené obecenstvo, ještě to neznamená, že váš blog bude úspěch. Je potřeba dodržovat určitá pravidla a proto vám…
Společnost TREXIMA zrealizovala začátkem letošního roku 13. ročník šetření HR Monitor, které porovnává stav mzdových a motivačních systémů mezi firmami na českém trhu. Šetření se zúčastnilo 228…
Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe informováni o výrobcích. Výrobci zase mají snadnější přístup na trh. Firmy působící na trhu B2B se tak mohou snažit znovu získat podíl…
Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň je to často jedna z prvních věcí, kterou chce klient o nabídce vědět. Mnohdy chce cenu slyšet ještě…