Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.

Jak si nebrat věci osobně

23.8.2019 

Kultovní knihu Čtyři dohody Miguela Ángela Ruize i stejnojmenné představení s Jaroslavem Duškem zná pravděpodobně většina z vás. Všechny “dohody” se nám hodí v pracovním procesu i v osobním životě. “…

Článek v rámci předplatného 4 úkoly personálního oddělení při léčení toxického pracovního prostředí

20.8.2019 

Jak poznáte toxické pracovní prostředí? Existuje celá řada rozpoznávacích znamení. Mezi ty nejočividnější patří vysoká fluktuace zaměstnanců, časté syndromy vyhoření a malá efektivita práce.…

Konference HR & Development Forum představí současné i budoucí trendy v recruitmentu

19.8.2019 

Vzhledem k situaci na trhu práce je nábor nových lidí stále náročnější. Nabídka převažuje nad poptávkou a navrch už nemají zaměstnavatelé, ale zaměstnanci. Boj o talenty vrcholí. Všichni personalisté…

Článek v rámci předplatného icon Co dělají jinak ti, kteří úspěšně stoupají po kariérním žebříčku

12.8.2019 

Ne každý pracovník má ambice stoupat po kariérním žebříčku výše a výše. Někteří lidé tuto ambici mají, ale přes veškerou snahu a hodiny strávené navíc v práci se jim vytoužený postup nedaří, zatímco…

Jak poznáte, že vaši zaměstnanci přestávají být angažovaní

7.8.2019 

Zaměstnanci jsou nejdůležitější složkou aktivity firmy. Přijímají hodnoty a principy společnosti za vlastní. Je důležité si dát pozor na vykazující známky toho, kdy se pracovníci najednou přestanou…

icon Automatizace: Lék na únavu z rozhodování

5.8.2019 

Umělá inteligence může pomoci top manažerům pracovat lépe a snadněji. Nasazení nové technologie může v okamžiku přinést firmě obrovskou hodnotu. Těm nejvytíženějším manažerům pak může technologie…

Článek v rámci předplatného icon 5 přežitých marketingových trendů, které patří do starého železa

1.8.2019 

I přestože zůstává jádro marketingových strategií podobné, jako bylo vždy, provedení a prkatické detaily marketingových strategií se za poslední desetiletí významně proměnily. A to hlavně v …

Prezentismus aneb když zaměstnanec chodí do práce, i když by neměl

24.7.2019 

Někteří zaměstnanci chodí do práce méně, než by měli, berou si sick days, když se jim jednoduše nechce jít do práce, a celkově způsobují škodu společnosti tím, že pracují méně, než by měli. Pak je ale…

icon Každý by měl chápat základní principy podnikových financí

22.7.2019 

Když se mluví o vytváření hodnot, měli bychom se zaměřit na to, co má na tento koncept přímý dopad. Manažeři by si proto měli být více vědomi primárního principu, jak se hodnota tvoří. Nenechte se…

Chcete-li spokojené a angažované zaměstnance, zajímejte se o jejich život

15.7.2019  Rozhovor s Kirsten Allegri-Williams, Chief Marketing Officer, SAP SuccessFactors

Kirsten má na starosti globální koncepci marketingové strategie společnosti a utváření korporátní pozice na trhu. Před nástupem do firmy vedla korporátní marketing pro SAP Ariba, kde modernizovala…

Jak rozumně investovat do rozvoje lidského kapitálu

15.7.2019 

„Rozvoj lidského kapitálu” se stalo populárním výrazem. Tato fráze je v současné době všudypřítomná v oblasti podnikání a obchodu.  O co se vůbec jedná? A jak nejlépe investovat do takového rozvoje,…

Článek v rámci předplatného icon Šest nejčastějších chyb začínajících bloggerů

15.7.2019 

I přestože máte něco zajímavého co říct, máte fungující platformu, literární nadání i natěšené obecenstvo, ještě to neznamená, že váš blog bude úspěch. Je potřeba dodržovat určitá pravidla a proto vám…

Článek v rámci předplatného Mzdový a motivační systém by měl vycházet z dlouhodobých cílů a strategie firmy

15.7.2019  Rozhovor s Hanou Kohoutovou, ředitelkou sekce Podnikové poradenství společnosti TREXIMA

Společnost TREXIMA zrealizovala začátkem letošního roku 13. ročník šetření HR Monitor, které porovnává stav mzdových a motivačních systémů mezi firmami na českém trhu. Šetření se zúčastnilo 228…

icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (2/2)

12.7.2019 

Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe informováni o výrobcích. Výrobci zase mají snadnější přístup na trh. Firmy působící na trhu B2B se tak mohou snažit znovu získat podíl…

Článek v rámci předplatného icon Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

11.7.2019 

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň je to často jedna z prvních věcí, kterou chce klient o nabídce vědět. Mnohdy chce cenu slyšet ještě…

Výpis 871885 z celkem 4174