Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4243 článků.

HR Scorecard: nová koncepce řízení lidských zdrojů? (část druhá)

18.2.2020 

V první části článku jsem se snažil čtenářům přiblížit hlavní principy HR Scorecard (strategická mapa a HR Architektura). V této části se chci kritickým pohledem zaměřit na to, do jaké míry je tato…

Článek v rámci předplatného icon 7 tipů, jak dlouhodobě vylepšit svoji síť kontaktů

18.2.2020 

Obchodník nemůže dosáhnout dlouhodobého úspěchu bez kvalitní sítě osobních a profesionálních kontaktů. S kvalitní sítí kontaktů se totiž snázeji shání klienti a obchodní partneři, překlenují se období…

icon Jak správně vyvíjet produkt (1/2): Kdo je váš zákazník?

14.2.2020 

Když chcete vyvinout skvělý produkt, čeká vás mnoho nástrah. Pro začínající firmy i pro ty, co už vyrostly do střední velikosti, je leckdy obtížné zvolit správný přistup k vývoji produktů.

icon Vzdělávání ve firmách (2/2): Jak mu vrátit smysl a efekt?

11.2.2020 

Postupná rezignace zaměstnanců, a to jakékoli věkové kategorie, na kvalitu a smysluplnost vzdělávání je nevyčíslitelnou a těžko napravitelnou škodou. A zradou na lidech, systému a na celé společnosti.…

Splňte povinnost náhradního plnění formou vzdělávání zaměstnanců

10.2.2020 

Zaměstnává vaše firma více jak 25 zaměstnanců? Pak musí ze zákona plnit povinnost podpory osob se zdravotním postižením (OZP). V případě, že například povaha podnikání brání přímému zaměstnávání OZP,…

icon Měli by lidé na ostatní křičet? Záleží na kultuře (2/2)

6.2.2020 

V předchozím článku jsme si popsali 2 hlavní typy kultur, pokud jde o přijatelnost zvyšování hlasu či otevřeného ukazování emocí.

Šetříme, ale zaměstnanci mají požadavky

5.2.2020 

Firma je nucena šetřit. Hledáme úspory, omezujeme ne nezbytné činnosti, krátíme výdaje. Bohužel zaměstnanci, zvláště jedna jejich část, si uvykli na to, že „peněz je dost“ a tak se dožadují dalších…

HR Scorecard: nová koncepce řízení lidských zdrojů? (část první)

4.2.2020 

Práce s tzv. lidskými zdroji (personální práce, personalistika) se tak jako ostatní obory postupně vyvíjela. Její počátky se spojují s událostí z r. 1896 v Anglii, kdy Edward Cadbury se stal ve firmě…

Klíčoví lidé jsou motorem angažovanosti i hybatelem změn ve firmě

29.1.2020 

Každý z nás máme své poslání, vizi, která vychází z potřeby dělat něco, co pro nás má smysl. Nejdůležitější je, si ji uvědomit. Zároveň třetinu života strávíme v práci, a tedy řešit i pracovní poslání…

Testujeme: Motivační mapy odhalí vaše silné a slabé motivátory

20.1.2020 

Zatímco osobnostní testy nám říkají, jak se v určité situaci (např. na pracovišti) chováme, a hodnotí neměnné faktory naší povahy, motivační testy hovoří spíše o tom, proč tak jednáme v závislosti na…

icon Řízení výkonu (2/2): Bez cíle neexistuje proces

14.1.2020 

V předchozím článku jsme rozlišili dva základní přístupy k řízení výkonu. Jeden se spoléhá na dobře prozkoušené a spolehlivé byznysové procesy, druhý se zaměřuje na plnění zastřešujícího cíle.

icon Reportáž: Filozofie a byznys mají společného více, než si myslíme

13.1.2020 

Co má společného filozofie a byznys? Potřebujeme vůbec v dnešním světě filozofii? V řadě 15. předvánoční setkání MotivP Business Brunch®, tradičně pod vedením psychologa a zakladatele agentury MotivP…

icon Oživte svou vášeň pro to, čemu se věnujete

31.12.2019 

Začínáte se cítit unavení a prostě už necítíte tu vášeň jako kdysi? Naštěstí existují rady, co s tím. Zkuste následující a dost možná vás opět začne bavit to, co děláte – tak jako tomu bylo v …

icon Delegování: Zásadní věc, která vám pomůže dosáhnout úspěchu

20.12.2019 

Váš čas je cennější než peníze, které máte. Víte proč? Obzvláště majitelé firem často chtějí všechno dělat sami – koneckonců jsou to oni, kdo zná jejich podnikání nejlépe, že?

icon Mladá generace (3/3): Jak z ní dostat to nejlepší

17.12.2019 

To, jak s mladými lidmi jednat, už z předchozího dílu víme. Jak s nimi však pracovat, abychom od nich získali to nejlepší, co za sebe a ze sebe mohou dát?

Výpis 886900 z celkem 4243