Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zna" bylo nalezeno 390 článků.

icon Porady jsou drahá setkání. Leží v nich statisíce i milióny korun (1/2)

30.9.2021  Dvoudílný rozhovor se Zdeňkem Fibichem, majitelem, vedoucím manažerského rozvoje a osobním koučem ve společnosti Cadet Go s.r.o.

Změnily se porady s přechodem do online prostředí? Existuje zaručený návod na to, jak z pozice manažera naplánovat, vést a ukončit poradu? V následujícím dvoudílném rozhovoru se dozvíte například i…

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů, jak nebýt nervózní, když mluvíte před lidmi

31.8.2021 

Pouze malá část lidí nemá od přírody žádný problém mluvit veřejně k menší či větší skupině lidí. Většina z nás se musí potýkat s nervozitou, minimálně předtím, než získáme ve veřejných proslovech…

Podpořte růstové myšlení díky webináři Growth Mindset

30.8.2021 

Tzv. růstové myšlení je způsob učení a zlepšování se. Lidé stojí o jeho rozvoj především tehdy, když jsou nuceni řešit nějaký problém. Lze z chyby udělat výzvu? Podle jednoho z nejúspěšnějších…

icon Jak poznat, že na tom váš podřízený není psychicky dobře

28.5.2021 

Asi není potřeba zdůrazňovat, že poslední rok se významně podepsal na duševním zdraví celé populace. Absence sociálního kontaktu, omezené možnosti sportování a kulturního vyžití, nejistota a strach –…

icon Sedm neverbálních signálů, kterým se vedoucí musí vyhnout

25.5.2021 

Dobrý vedoucí musí působit kompetentně a sebevědomě, zároveň musí umět dobře komunikovat a být empatický. Být dobrým manažerem, popřípadě se jím stát, tedy vyžaduje i vysílání těch správných…

icon Leadership: 7 znaků kvalitního lídra

5.5.2021 

Kvalitní leadership, tedy schopnost vést ostatní a efektivní využívání této schopnosti, může mít mnoho podob. Každý manažer má určitý styl, určité vlastnosti a určitý přístup. Přesto můžeme říct, že…

icon Pět signálů, že jste mikro-manažer

21.4.2021 

Mikro-management. Jedná se o praktiku, kdy vedoucí takříkajíc stojí za zády pracovníka a kontroluje každý jeho krok. Mikro-management je pochopitelný (a nutný) u zaškolování nového pracovníka a u…

Jak firmy zvládají pandemická opatření? Přinášíme vám výsledky Ankety Firemního sociologa

15.4.2021 

Na začátku jara letošního roku jsme požádali čtenáře našeho webu Firemní sociolog o odpovědi na dotazy na téma, jak jejich firma zvládá protiepidemická opatření. Dnes přinášíme výsledky i vám,…

icon 5 způsobů, jak zlepšit sociální cítění, klíčovou součást emoční inteligence

9.2.2021 

Vyvinuté sociální cítění je důležitou vlastností každého dobrého lídra. Máte pocit, že tato oblast není zrovna vaší silnou stránkou? Dobrá zpráva je, že ji můžete posílit.

icon 9 vlastností vysoce efektivních projektových manažerů (2/2)

28.12.2020 

Chcete-li být opravdu skvělým projektovým manažerem, musíte se stát strategickým partnerem, který svou práci naplno prováže s úspěchem organizace. Navazujeme na náš předchozí článek. Zde jsou další…

icon Tajemství vaší nepostradatelnosti

3.12.2020 

Zaměstnání měníme stále častěji. Řada z nás se také věnuje více projektům současně, než jak tomu bylo v minulosti. Touha po změně je hlavně mentální. Jako lidé toužíme po otevřených personalizovaných…

TÜV SÜD: dobrá bilance pro levná a starší vozidla

6.11.2020 

Mnichov/Berlín/Praha. Koronavirus? Dodržovat rozestupy? To raději budu jezdit vlastním autem! Hygienická opatření vedla k rozmachu prodeje ojetých aut. Platí to zejména pro starší a levnější vozidla.…

icon Z praxe: Amazon pomáhá odstranit bariéry mezi slyšícími a neslyšícími zaměstnanci

23.9.2020 

Už tři roky patří datum 23. září Mezinárodnímu dni znakových jazyků. O vylepšování pracovních podmínek pro neslyšící a nedoslýchavé osoby se dlouhodobě snaží i společnost Amazon ve svém distribučním…

icon Tipy pro krizovou komunikaci, které by měla zavést každá organizace

29.5.2020 

Krize a práce na dálku mají něco společného – potřebu větší ohleduplnosti, transparentnosti a komunikace. Přečtěte si pár tipů pro krizovou komunikaci, které můžete ihned zavést do praxe.

V čem mi může pomoci úsměv?

31.3.2020 

O tom, jakou moc má první dojem, už bylo sepsáno nemálo článků. Thorndikův pojem “haló efekt” se stal známým i mimo odbornou veřejnost. Jakou roli však ve vnímání druhých osob hraje úsměv? Přece se…

Výpis 7690 z celkem 390