Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zna" bylo nalezeno 386 článků.

Psycholog Daniel Štrobl - Vzdálené týmy nemohou přinést inovace ani kreativitu

19.10.2022  Rozhovor s Danielem Štroblem, psychologem, psychoterapeutem, koučem a autorem knihy Psychologické aspekty zabití

Zavádění práce z domova, která byla dříve benefitem a dnes naprostým standardem, přineslo mnoho změn do fungování firem a také do fungování samotných zaměstnanců i v osobním životě. Home office s…

icon Viktória Lukáčová Bracjunová, Soitron: Provozovány v kompetenčních centrech, outsourcované a kognitivní. Pět budoucích klíčových RPA trendů

7.10.2022 

Zatímco ještě před několika lety byla robotická automatizace procesů (RPA) jen módním slovem, dnes je v podnicích jedním z hlavních katalyzátorů na jejich cestě k digitalizaci. V pandemické době RPA…

icon Pět nejčastějších phishingových útoků, kterým v současnosti musí čelit české firmy

15.9.2022 

Česko čelí neustále rostoucímu počtu kybernetických útoků. V roce 2021 evidoval Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost 476 nahlášených incidentů a letos očekává i kvůli konfliktu na…

Článek v rámci předplatného icon Jak by měl vypadat e-mail s nabídkou pro klienta?

8.9.2022 

Komunikace přes e-mail má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a tedy i velmi oblíbený způsob oslovování klientů, musíte si být jisti, že do psaní e-mailu dáváte všechno, co tam má být, a…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak mluvit sebevědomě ke skupině lidí

29.8.2022 

Jakožto personalista se budete možná poměrně často setkávat se situací, kdy musíte mluvit před skupinou posluchačů – ať už budete prezentovat statistiky managementu firmy, vítat skupinu nově přijatých…

Článek v rámci předplatného icon Fatální chyby při psaní e-mailů (ať už klientům nebo kolegům)

16.8.2022 

I přes nesčetné množství různých komunikačních kanálů se stále velká část pracovní komunikace odehrává přes e-mail. Ať už komunikujete primárně se zákazníky, obchodními partnery nebo kolegy, bude se…

icon Jak poznáte, že ve vašem týmu vládne toxické prostředí

16.8.2022 

Toxické pracovní prostředí. Často skloňovaný termín, o kterém se mluví jako o velkém nepříteli produktivity a udržitelnosti práce i jako o jednom z nejčastějších důvodů, proč lidé podávají výpověď. Je…

icon Signály, podle kterých poznáte, že vás vaši podřízení nerespektují

10.8.2022 

Abyste mohli z pozice manažera své podřízené skutečně vést a motivovat, musejí vás respektovat. Ať už je to díky vaší přirozené autoritě, jedinečnému know-how nebo díky vaší schopnosti efektivně…

icon Jak vypadá vyhoření u podřízeného a jak mu pomoci se zotavit

21.7.2022 

Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny zaměstnance, zvláště však ty, kteří poskytují služby nebo se nějakým způsobem starají o klienty – tedy zaměstnance zákaznického servisu, pracovníky v…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích

30.6.2022 

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který nabízíte, sebelepší, klient s vámi obchod neuzavře, pokud mu nejste sympatický a pokud u něj nemáte jeho…

Článek v rámci předplatného Jak podle CV poznáte kandidáta s dobrou pracovní morálkou?

17.6.2022 

Hledáte pracovníka na pozici, kde je nutné vysoké nasazení, dobrá pracovní morálka a vysoká produktivita? Zde je sedm znaků, které vám pomohou takovéhoto produktivního pracovníka rozpoznat a najít.

icon 8 mýtů o SEO (optimalizace pro vyhledávače)

30.5.2022 

SEO v marketingu hraje zásadní roli – pomůže vám na web přivést nové zákazníky za minimální náklady. A kdo je připraven, není překvapen. Pojďte si proto přečíst, jaké mýty o SEO kolují nejen mezi SEO…

icon Pět atributů toxického manažera

27.5.2022 

Co je to vlastně toxický management? Je to způsob vedení lidí, při kterém dotyčný tým nedosahuje ani zdaleka svého potenciálu, protože jeho vedoucí při vedení týmu činí fatální chyby, které dávají…

Článek v rámci předplatného Tři znaky, že kandidát věnoval čas přípravě na přijímací pohovor

25.5.2022 

Každý náborář chce vidět, že se kandidát na pohovor připravil. Chcete totiž samozřejmě vybrat někoho, kdo se o daný obor a přímo o vaši firmu zajímá, kdo má nadšení pro věc, které se vaše firma…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní

17.5.2022 

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou danou značku. A proto hraje péče o klienty tak výraznou roli i v jejich věrnosti. Perfektní zákaznický servis je základním…

Výpis 4660 z celkem 386