Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zna" bylo nalezeno 390 článků.

U pracovního pohovoru si člověk nesmí připadat jako u výslechu

1.12.2022  Rozhovor s Martinem Kalendou, zakladatelem a konzultantem společnosti Image Lab

Dobře vybrat vhodné lidi na správná místa je klíčem k úspěchu. Vybrat ty nejlepší lidi je základem úspěšné budoucnosti. Když vybíráte nové zaměstnance, nevybíráte pouze jednotlivce, ale především…

icon Poznejte z řeči těla, že se vás někdo snaží obelhat

14.11.2022 

Práce manažera týmu z velké části sestává z komunikace s lidmi. Manažer musí jednat se svými podřízenými, s nadřízenými, s obchodními partnery či kolegy. Umění vyjednávat je základem manažerských…

Příběhy, káva, paragrafy: zveme vás na konferenci Podzimní HR café, 15. listopadu 2022

24.10.2022 

Personální svět není poskládaný jen z paragrafů zákonů, směrnic a vyhlášek, ale tvoří ho především lidé a jejich příběhy. Vypravíme se za nimi v doprovodu zkušených odborníků a nabídneme koktejl…

icon Psycholog Daniel Štrobl - Mít negativní emoce je v pořádku

Audio  19.10.2022 

Daniel Štrobl je psycholog, psychoterapeut, kouč a také autor knihy Psychologické aspekty zabití. V rozhovoru s Tomášem Pospíchalem, projektovým ředitelem společnosti IVITERA, a.s. vysvětluje, proč…

Psycholog Daniel Štrobl - Vzdálené týmy nemohou přinést inovace ani kreativitu

19.10.2022  Rozhovor s Danielem Štroblem, psychologem, psychoterapeutem, koučem a autorem knihy Psychologické aspekty zabití

Zavádění práce z domova, která byla dříve benefitem a dnes naprostým standardem, přineslo mnoho změn do fungování firem a také do fungování samotných zaměstnanců i v osobním životě. Home office s…

icon Viktória Lukáčová Bracjunová, Soitron: Provozovány v kompetenčních centrech, outsourcované a kognitivní. Pět budoucích klíčových RPA trendů

7.10.2022 

Zatímco ještě před několika lety byla robotická automatizace procesů (RPA) jen módním slovem, dnes je v podnicích jedním z hlavních katalyzátorů na jejich cestě k digitalizaci. V pandemické době RPA…

icon Pět nejčastějších phishingových útoků, kterým v současnosti musí čelit české firmy

15.9.2022 

Česko čelí neustále rostoucímu počtu kybernetických útoků. V roce 2021 evidoval Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost 476 nahlášených incidentů a letos očekává i kvůli konfliktu na…

Článek v rámci předplatného icon Jak by měl vypadat e-mail s nabídkou pro klienta?

8.9.2022 

Komunikace přes e-mail má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a tedy i velmi oblíbený způsob oslovování klientů, musíte si být jisti, že do psaní e-mailu dáváte všechno, co tam má být, a…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak mluvit sebevědomě ke skupině lidí

29.8.2022 

Jakožto personalista se budete možná poměrně často setkávat se situací, kdy musíte mluvit před skupinou posluchačů – ať už budete prezentovat statistiky managementu firmy, vítat skupinu nově přijatých…

icon Jak poznáte, že ve vašem týmu vládne toxické prostředí

16.8.2022 

Toxické pracovní prostředí. Často skloňovaný termín, o kterém se mluví jako o velkém nepříteli produktivity a udržitelnosti práce i jako o jednom z nejčastějších důvodů, proč lidé podávají výpověď. Je…

Článek v rámci předplatného icon Fatální chyby při psaní e-mailů (ať už klientům nebo kolegům)

16.8.2022 

I přes nesčetné množství různých komunikačních kanálů se stále velká část pracovní komunikace odehrává přes e-mail. Ať už komunikujete primárně se zákazníky, obchodními partnery nebo kolegy, bude se…

icon Signály, podle kterých poznáte, že vás vaši podřízení nerespektují

10.8.2022 

Abyste mohli z pozice manažera své podřízené skutečně vést a motivovat, musejí vás respektovat. Ať už je to díky vaší přirozené autoritě, jedinečnému know-how nebo díky vaší schopnosti efektivně…

icon Jak vypadá vyhoření u podřízeného a jak mu pomoci se zotavit

21.7.2022 

Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny zaměstnance, zvláště však ty, kteří poskytují služby nebo se nějakým způsobem starají o klienty – tedy zaměstnance zákaznického servisu, pracovníky v…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích

30.6.2022 

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který nabízíte, sebelepší, klient s vámi obchod neuzavře, pokud mu nejste sympatický a pokud u něj nemáte jeho…

Článek v rámci předplatného Jak podle CV poznáte kandidáta s dobrou pracovní morálkou?

17.6.2022 

Hledáte pracovníka na pozici, kde je nutné vysoké nasazení, dobrá pracovní morálka a vysoká produktivita? Zde je sedm znaků, které vám pomohou takovéhoto produktivního pracovníka rozpoznat a najít.

Výpis 4660 z celkem 390