Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak se donutit telefonovat, když se vám nechce?

4.8.2017 

Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde. Oslovování přes telefon je stále jednou z nejúspěšnějších metod akvizice nové klientely. Mnozí obchodníci se však zdráhají…

icon 3 mýty o povyšování zaměstnanců

4.8.2017 

Už se vám někdy stalo, že jste povýšili někoho, o kom jste si nebyli jisti, že si povýšení zaslouží? Pak jste nejspíš oba zažili na vlastní kůži, že takové povýšení je ztráta času, vede ke ztrátě…

icon Tři nezbytné kroky, když přestanou jít obchody

3.8.2017 

Existuje celá řada příčin, kvůli nimž se firmě přestanou dařit obchody. Pokud problém spočívá ve schopnosti vašich zástupců prodávat, je nutné, abyste ihned podnikli následné tři kroky, které vám…

icon Koučování nelze vnutit

2.8.2017 

Konverzace a rozhovory jsou skutečně koučovacími jen ve chvíli, kdy jsou kouč i koučovaný duševně i emocionálně připraveni na tak hlubokou interakci. Kouč musí udržet napětí mezi svou vlastní aktivní…

Článek v rámci předplatného icon Dobrý obchodník musí být připraven na nejhorší

1.8.2017 

Návodů, jak se zlepšit v uzavírání obchodů a jak aplikovat různé specifické obchodní techniky, je celá řada. Existuje však nějaký obecný návod, který vám pomůže zlepšit se v obchodě. lépe si…

Článek v rámci předplatného icon 8 kroků k lepší kariéře v oblasti prodeje

31.7.2017 

Chcete stoupat vzhůru po kariérním žebříčku, pracovat na sobě a dostat ze sebe v práci maximum? Odměňováni kariérním postupem jsou pouze ti, kdo vykazují dlouhodobě vlastnosti, které je povyšují nad…

icon Chcete vyšší zisky? Rozvíjejte manažery prodejních týmů

31.7.2017 

V oblasti prodeje je zcela zřetelný neustálý tlak na lepší výsledky a vyšší výkon. Mějte však na paměti, že pro lepší výsledky prodeje je klíčové zaměřit se na lidi, kteří jsou zodpovědní za zlepšení…

Článek v rámci předplatného icon 6 vlastností všech dobrých obchodníků

28.7.2017 

Prodejní styly jsou různé a každý obchodník je originál. Přesto se dají vypozorovat společné vlastnosti, které všichni dobří a úspěšní obchodníci sdílejí. Zde je seznam těch nejvýraznějších.

icon Tipy pro vyjednávání od profesionála (1/3): Musíte mít jasno a odstup

26.7.2017 

Vyjednávací stratég Corey Kupfer, advokát a autor knihy Authentic Negotiating: Clarity, Detachment, & Equilibrium The Three Keys to True Negotiating Success & How to Achieve Them (Autentické…

icon 5 otázek, které nesmíte vypustit z úst při obchodním jednání

24.7.2017 

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale důležité vědět, které otázky nevypouštět z úst, abyste nevyslali k potenciálnímu klientovi negativní…

Článek v rámci předplatného icon Klient si chce obchod ještě rozmyslet. Co teď?

20.7.2017 

Je to jeden z nejčastějších způsobů, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by to řekl rovnou. Prohlášení klienta, že si ještě danou věc potřebuje rozmyslet, je pro mnoho prodejců znamení, že…

Článek v rámci předplatného icon 5 vlastností, které by měl obchodník zdůraznit v životopisu

19.7.2017 

Co se týče životopisu a jeho role ve výběru vhodných kandidátů na určitou pozici, tento dokument slouží ke dvěma hlavním účelům. Za prvé dává personalistům určitou představu o vašich konkrétních…

icon Chcete pozornost publika při prezentaci? Přidejte slib

18.7.2017 

I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat dokáže slib člověka člověku podnítit zvědavost klienta a rozhodně zvýší důvěryhodnost vás coby prodejce. Existuje ale několik…

LinkedIn spouští virtuální mentoring

17.7.2017 

Hledáte mentora, který by vám pomohl najít odpovědi na otázky týkající se vaší kariéry či odbornosti? Nebo jste naopak zkušený profesionál, který by rád prospěl svými znalostmi a zkušenostmi ostatním…

Článek v rámci předplatného Nechte screening robotům, mají větší hlavu

14.7.2017 

Screening kandidátů patří mezi nejnáročnější a zároveň nejméně oblíbené úkoly specialistů náboru. Zpravidla bývá hodně časové náročný a vyžaduje také vysokou míru odbornosti při hodnocení uchazečů.…

Výpis 901915 z celkem 1974