Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

Článek v rámci předplatného icon Zoufalost: Nejhorší chyba, kterou může obchodník udělat

29.5.2017 

Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které mohou působit na první pohled kontraproduktivně, mohou u konkrétních obchodníků v určitých případech fungovat. Jedno však…

icon Neotravujte už ostatní: Pište lepší e-maily

29.5.2017 

Jak komunikujete v e-mailu, je důležité. Někdy nebo i často totiž to, co píšete ve zprávách, může vyznít jinak, než jak jste zamýšleli. Neposílejte proto e-maily, které by mohly působit neupřímně,…

icon Kdo chce být profesně úspěšný, musí se starat sám o sebe

25.5.2017 

Zapomněli jste na sebe? Tak to není dobré. Péče o vás samotné není v žádném případě rozmazlenost nebo luxus. Je to nezbytné, pokud chcete být úspěšnými lídry.  Proto to nepřehánějte se zaměřením na…

Článek v rámci předplatného icon 7 chyb, kterým se vyhnout při komunikaci s klientem

25.5.2017 

Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité, jako vědět, co dělat. Upozorňujeme na sedm chyb, kterých se dopouštějí ti, kteří nemají s prodejem ještě tolik zkušeností, a…

Článek v rámci předplatného icon 6 vlastností úspěšného kandidáta na obchodní pozici

24.5.2017 

Obchod je poměrně univerzální pracovní obor. I když nemáte zkušenosti s prodejem konkrétního produktu, můžete se s úspěchem ucházet o pozici prodejce a dokonce být přijati namísto někoho, kdo má s …

icon Jak přemýšlet o kulturní inteligenci a rozmanitosti

22.5.2017 

Jste zaměstnavatel, který skutečně chce brát různorodé pohledy na věc vážně a využít tak diverzity svých zaměstnanců?  Diverzita nejen může, ale především by měla být velmi důležitou součástí…

icon Jak vyhrát jednání s agresivními protivníky

16.5.2017 

Snaha o dominanci, která může vést až k zastrašování či šikaně druhých, není na pracovištích neobvyklá. Způsobuje celou řadu problémů v nejrůznějších situacích, dnes se však zaměříme na vyjednávání.…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak se nezbláznit z telefonního prodeje

12.5.2017 

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně nepopulární. Úspěšnost je často malá a mnoho lidí má vůči telefonickým nabídkám averzi. V menší či větší…

icon Jak vést virtuální tým k výsledkům

12.5.2017 

Naučte se, jak lépe vést své lidi, i když jste od daleko. Cíl zůstává stále stejný, jako když jde o vedení lidí, které vidíte tváří v tvář - je třeba, aby udělali svou práci.

icon Diverzita a mezikulturní spolupráce zvyšují kreativitu

11.5.2017 

Blízký vztah s osobou z jiné kultury může posílit vaši kreativitu. Lidé v cizí zemi, kteří se zapojí do místní kultury, jsou po návratu domů kreativnější. Když se vám podaří zapadnout mezi místní a…

Článek v rámci předplatného icon Začínáme s videi pro obsahový marketing (1/2)

11.5.2017 

Video je mocný nástroj obsahového marketingu. Pokud cítíte, že byste videoobsah měli začít tvořit, máme pro vás několik užitečných tipů, které určitě využijete. Poskytli nám je špičkoví odborníci,…

icon Na co se vykašlat, když chcete být v životě úspěšnější

4.5.2017 

Co odděluje úspěšné od neúspěšných? Není to původ, vzdělání a v mnoha případech ani vrozená inteligence. Úspěšní lidé mají jiný přístup než ostatní, a to jak v životě, tak i v práci. Zde jsou 4…

icon Sedm smrtelných hříchů profilu na síti LinkedIn

4.5.2017 

LinkedIn, který právě překonal hranici 500 milionů uživatelů, umí být velmi užitečným nástrojem při hledání nového pracovního uplatnění, nacházení vhodných kandidátů do týmu, oslovování nových klientů…

icon Lidská zvědavost je pro stroje oříšek

2.5.2017 

Zvědavost je velmi zajímavá lidská vlastnost. Vědecké studie prokázaly, že úzce souvisí nejen se zaměstnaností jednotlivců, ale také s ekonomickými výsledky a politickou svobodou celých zemí. Nikoho…

Článek v rámci předplatného icon Rozjíždíte podnik? Strategie pro získání prvních deseti B2B klientů

28.4.2017 

Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se často nemáte šanci příliš poměřovat s konkurencí. Proto je důležité mít dobrou strategii pro získání úplně prvních zákazníků.

Výpis 931945 z celkem 1974