Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19458 článků.

Lepší zapojení zaměstnanců může ušetřit stamiliony ročně

17.12.2012 

Praha, 12. 12. 2012 Ukazuje to průzkum Gallupova ústavu v Německu, který možné roční úspory vyčíslil na 10,5 miliardy eur. V ČR je tato oblast spíše nedotčená, příklady však existují, především u…

Evropský veletrh pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus Praha 2013

15.1.2013 

Termín podzimního Evropského veletrhu pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus Praha 2013 je od 29. 1. do 30. 1. 2013, každý den je veletrh otevřen pro veřejnost od 8 do 16 hodin. Místem…

icon Brian Tracy: 5 rad pro motivaci zaměstnanců

28.1.2013 

Základem motivace lidí je stanovování cílů a vytvoření prostředí, kde je možné vyhrávat a cítit se jako vítěz. Kromě toho stojí za to držet se pravidla 10/90: 10 % času, který věnujete na to, aby bylo…

Článek v rámci předplatného icon Proč se váš záměr na sociálních sítích nezdařil?

27.1.2013 

Většina marketérů se shodne, že sociální marketing je pro jejich firmu nezbytný. A přesto se spousta aktivit, které naplánují, nezdaří, respektive jejich přidaná hodnota s ohledem na investované…

icon Jak být v práci spokojenější

27.1.2013 

Spokojenost v práci ovlivňuje celá řada faktorů: vztahy s kolegy a nadřízenými, vyváženost pracovního a osobního života, pracovní prostředí a zdroje, odměna, příležitosti k růstu, firemní kultura,…

icon Jak pracovat s lidmi podle jejich povahy

25.1.2013 

Sympatie mezi lidmi jsou základem pro úspěch celého pracoviště. Konflikt mezi lidmi vede ke snížení produktivity, proto je třeba se přizpůsobit různým typům lidí a podobným situacím zabránit.…

Co může HR udělat pro inovace?

25.1.2013 

Klíčem k inovacím je budování firemní kultury ve smyslu firmy jakožto bezpečného místa pro experimentování a sdílení myšlenek. Server Talent Magazine proto zveřejnil přehled několika kroků pro HR, jak…

Článek v rámci předplatného icon Kdy je lepší se s klientem rozloučit

24.1.2013 

Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že existují případy, kdy je mnohem logičtější o určité zákazníky přijít. Jde o pět konkrétních skupin, u nichž je vhodné použít…

Jak správně nastavit leadership koučink pro manažery

24.1.2013 

Spolupráce s koučem zaměřená na rozvoj leadershipu je stále častěji vyhledávanou metodou rozvoje manažerů, kteří se připravující na nástup do klíčových pozic. I když je však koučování označováno za…

Čím vaši manažeři ničí morálku zaměstnanců?

24.1.2013 

Dobrá morálka zaměstnanců se může udržet jen v prostředí, kde manažeři mají zájem o to, aby si se svými podřízenými vybudovali dobré vztahy. To se podle serveru hrcommunication.com rozhodně…

icon Jak posílit svůj profesní kapitál

23.1.2013 

Svůj kariérní kapitál si na pracovišti dlouze budujete. Anebo patříte spíše mezi ty, kteří mají tendenci jej spíš využívat než budovat. A pak se může stát, že vám dojde a bude na čase ho znovu…

icon Kompletní návod k motivaci zaměstnanců

23.1.2013 

V ideálním světě by zaměstnanci měli být spokojení, motivovaní a produktivní. Návod portálu fastcompany.com vám pomůže přiblížit se tomuto ideálnímu stavu. Tady je: Ukažte zaměstnancům, že dělají…

Jak zmapovat potenciál talentů ve firmě

23.1.2013 

Jelikož válka o talenty stále pokračuje, nemůžeme si dovolit nevyužít náš interní talent, píše ve svém článku na serveru Forbes.com globální viceprezidentka pro řízení talentů ve společnosti SAP…

icon Špatné naslouchání znamená ztrátu zakázky

22.1.2013 

Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte. Podívejte se, které nejběžnější chyby v naslouchání mohou způsobit, že přicházíte o obchody: Pamatujete si pouze fakta.…

Článek v rámci předplatného icon Vyjednáváte s dodavateli? - Nepodceňujte volbu strategie!

22.1.2013 

Jako nákupčí ve významné mlékárenské společnosti se Pavel právě těší, jak uzavře smlouvu s dodavatelem müsli pro nový jogurt, který se začne prodávat co nevidět. Výběrové řízení proběhlo jak mělo.…

Výpis 97669780 z celkem 19458