Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19632 článků.

icon Hromadné žaloby a nová rizika pro podnikatele

3.7.2024 

Od 1. července 2024 je účinný nový zákon o hromadných žalobách. Klienti budou moci společně vymáhat pohledávky vůči podnikatelům. Co nový zákon přináší z pohledu compliance a řízení rizik?

BOZP zkratka, kterou zná asi každý

3.7.2024 

TÜV SÜD, mezinárodní společnost zabývající se testováním, inspekcí a certifikací (TIC), se vedle mnoha dalších oblastí věnuje i problematice BOZP a související požární ochraně (PO). Soubor služeb…

Článek v rámci předplatného icon Zajímá vaše potenciální klienty pouze cena a nedoceňují kvality vašeho produktu? Máme tři tipy, co s tím

2.7.2024 

Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich rozhodování o koupi. U mnohých z nich je cena tím vůbec nejdůležitějším kritériem, často na úkor samotné kvality služeb nebo…

icon Pět vlastností vysoce produktivních lidí

2.7.2024 

Efektivita práce nemusí mít nutně co dočinění se vzděláním ani tvrdými dovednostmi daného jedince. Vysoce produktivní lidé si umí především dobře zorganizovat čas a práci a mají určité vlastnosti,…

Otázky a odpovědi týkající se dovolené: může vám direktivně termín nařídit zaměstnavatel? Může vám dovolenou zrušit? Lze ji vyměnit na peníze?

2.7.2024 

I když nárok na dovolenou má podle zákoníku práce po splnění podmínek každý zaměstnanec, ne vždy dostanete z práce volno, když ho zrovna potřebujete. Zajímá vás, jestli vás šéf může odvolat z dovolené…

Pohovory nanečisto s AI

1.7.2024 

Dokážete si představit, že po pohovoru dostanete detailní analýzu každé své odpovědi i celkový souhrn tipů, kde se zlepšit? Vítejte ve světě, kde je možné pohovor absolvovat nanečisto – a to nejen…

Úplná profesní kvalifikace vs. výuční list: Co je lepší?

1.7.2024 

V českém vzdělávacím a kvalifikačním systému existuje více možností, jak získat odborné vzdělání ve vybraném oboru. Tyto možnosti se liší v tom, jakým způsobem probíhá samotné studium a zkouška, i v…

icon Manažera dělá i jeho řeč těla: Jakým negativním neverbálním signálům je lepší se vyhnout

28.6.2024 

Dobrý vedoucí musí působit kompetentně a sebevědomě, zároveň musí umět dobře komunikovat a být empatický. Být dobrým manažerem, popřípadě se jím stát, tedy vyžaduje i vysílání těch správných…

icon V létě roste riziko IT průšvihů ve firmách

27.6.2024 

Prázdniny a doba dovolených vnášejí do provozu firem jiný rytmus. Zaměstnanci se střídají na dovolených, přijímají se brigádníci na výpomoc, zapomenuté úkoly se často řeší nezabezpečenými…

Článek v rámci předplatného icon Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?

27.6.2024 

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou a přizpůsobit se vývoji v očekávání klientů. Zákaznický servis a jeho kvalita jsou totiž…

Co je MBA

27.6.2024 

Studium MBA je celosvětově uznávanou postgraduální kvalifikací v rámci celoživotního vzdělávání. Od magisterského studia (v ČR často s titulem Ing.) odlišuje kvalitní MBA několik vlastností:

icon Generálním ředitelem opavské Tevy je Radovan Toman

27.6.2024 

Novým generálním ředitelem opavské farmaceutické společnosti Teva Czech Industries se 1. července stane Radovan Toman. Do Opavy se vrací po čtyřech letech zahraničního působení a přináší s sebou…

icon Programování ve světě umělé inteligence: AI pro programátory

26.6.2024 

Umělá inteligence není trend. Stává se integrální součástí našeho profesního života. Od zaměstnanců se očekává, že se AI naučí používat. Je důležité nezůstat pozadu a naučit se kvalifikovaně pracovat…

Petr Brichcín, TCC: Lean lze využít nejen ve výrobě, ale i ve vzdělávání a při práci s efektivitou týmů

26.6.2024  Rozhovor Michala Kankrlíka, obchodní ředitele IVITERA, s Petrem Brichcínem, jednatelem TCC s.r.o.

Petr Brichcín je jednatelem a zároveň konzultantem ve společnosti TCC s.r.o., specializující se na assessment a development centra, rozvoj a výběrová řízení pro dosahování lepších výsledků klientů.…

icon Tak takhle tedy ne: Pět největších prohřešků proti etiketě videohovorů

26.6.2024 

I videohovory mají svou etiketu. Pokud ji nebudete dodržovat, dopouštíte se faux pas, které má stejný dopad, jako kdybyste hřešili proti etiketě standardních (tedy prezenčních) týmových porad nebo…

Výpis 976990 z celkem 19632