Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 12970 článků.

icon Nejhorší způsoby, jak přijít o místo

7.9.2006 

Propouštění na dálku naznačuje nízkou emocionální vyspělost a inteligenci managementu. Vytváří dojem, že odcházející zaměstnanci spáchali nějaký zločin. Průzkumy prokazují, že zaměstnancům, kteří…

icon Řízení projektu

7.9.2006 

Projektové řízení je aplikací znalostí, dovedností, nástrojů a technik, které vedou k požadovanému výsledku projektu. Projekt…

Koučování jako nástroj vůdcovského rozvoje

6.9.2006 

Koučování původně sloužilo k tomu, aby manažeři dokázali lépe zvládat velký objem práce. Máte problém? Pořiďte si kouče. Dnes však pomáhá i úspěšným manažerům, aby byli ve své oblasti ještě…

Zaměstnanecké výhody pomáhají

6.9.2006 

Studie americké Florida State University prokázala na vzorku téměř 20 000 zkoumaných organizací, že zaměstnanecké výhody mají výrazně pozitivní vliv na chod firem. Zejména podpora pružných mezd a…

Článek v rámci předplatného Nebojte se zahrát svou roli

6.9.2006 

Někteří zaměstnavatelé zjišťují, že je obtížné získat kompletní obrázek o schopnostech a chování uchazečůpři běžném pohovoru. Mohou navíc vyžadovat simulaci budoucí pracovní činnosti nebo postavit…

Článek v rámci předplatného Role HR při propouštění zaměstnanců

6.9.2006 

Pokud dojde na propouštění zaměstnanců, HR oddělení může pomoci řídit proces, vést výstupní pohovory a minimalizovat škody pro společnost i zaměstnance. Nemůže ale převzít zodpovědnost ani zajistit,…

icon Ženy financují kreativně

5.9.2006 

Ženy-podnikatelky, které využívají výhod všech finančních příležitostí a financují kreativně, dokáží rychleji rozvíjet své firmy. Ukázala to společná studie výzkumníků z americké Babson College, Wake…

icon Těžký život bez zaměstnanců

5.9.2006 

Podle průzkumu agentury Score přiznává více než jedna třetina (35 %) amerických vlastníků firem, kteří jsou jejich jedinými zaměstnanci,svoji neschopnost rozšířit odbyt.27 %uvádí, že…

Jak se vhodně obléci k pohovoru?

4.9.2006 

Čím lépe zvážíte následující, tím lépe a snadněji zvolíte nejvhodnější oděv.- Neberte v potaz jen kulturu firmy a odvětví, ale také stávající normy na oddělení, ve kterém budete pracovat.- Lokalita,…

Organizace času

4.9.2006 

Organizace času je pro zvládání každodenních pracovních úkolů velmi důležitá. Člověk, který si svůj čas dobře organizuje, využívá každou hodinu a minutu tak efektivně, jak jen je možné.Neexistuje…

Optimální je pracovat šest hodin denně, ale...

31.8.2006 

I když jedna aktuální australská studie ukázala, že dlouhá pracovní doba nepříznivě ovlivňuje pohodu, ambice a konkurenční schopnost zaměstnanců, nezdá se být příliš pravděpodobné, že by se zkrácení…

Článek v rámci předplatného Otcové nechtějí méně pracovních hodin

31.8.2006 

Navzdory tomu, že si většina otců bere volno při příležitosti narození svých ratolestí, zároveň nechce adoptovat ženský model rodičovství, který kombinuje práci na částečný úvazek a péči o rodinu.…

Testování IT odborníků - uchazečů o zaměstnání

31.8.2006 

Najímání kvalifikovaných IT profesionálů není jednoduché. Když odmyslíme fakt, že takové lidi je občas velmi těžké najít, stojíme ještě před dalším problémem: jak zjistit, zda jsou opravdu dobří?Žádná…

icon Japonský manažerský model se vyvíjí

30.8.2006 

Ve Spojených státech mají manažeři stále v paměti, jak jim byl od 80. let neustále předkládán úspěšný model japonského manažerského systému. Z té doby pocházejí i vtipy o amerických a japonských…

icon Nás personalistů bude méně, ale lépe nás zaplatí

30.8.2006 

Rozhovor s Karlem Foltýnem, ředitelem personálního oddělení společnosti Unilever.Na dubnovém HR Power Foru jste prohlásil, že HR manažer by měl být ve firmě spíše respektován než oblíben. Jste oblíben…

Výpis 1033610350 z celkem 12970