Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25050 článků.

icon Jak dosáhnout důvěry týmu

12.6.2014 

Nikdy nepřijímejte rozhodnutí, o kterém byste se neradi o několik dnů později dočetli v novinách. Vaše pověst manažera a lídra je totiž vysoce závislá právě na tom, jaká rozhodnutí činíte... i když si…

icon Problémy lídra (založeno na skutečných událostech)

11.6.2014 

Úspěšný lídr je ten, kdo dostává svým závazkům. Je schopen stanovit si náročné cíle a přimět každého ve svém týmu, aby překonal sám sebe. Výsledkem je daleko lepší výkon oddělení, které má na…

Platí rovnice nový manažer = nové problémy?

11.6.2014 

Když přijde na svou pozici nový manažer, může vzniknout velký problém. Je totiž naprosto nezbytné, aby byl na novou funkci dobře připraven nebo aby mu byl věnován prostor pro dostatečný trénink,…

icon Je načase zbavit se klienta?

10.6.2014 

Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme, že ne všichni za to stojí. Psychický tlak způsobený spoluprací se špatným klientem vás může zbavit radosti z vaší činnosti a…

Článek v rámci předplatného Nábor bývalých zaměstnanců: Jak přijímat "bumerangy" (2/2)

10.6.2014 

V první části článku o tzv. bumerangových programech zaměřených na nábor bývalých zaměstnanců jsme si shrnuli důvody, proč se firmám vyplatí přijímat bývalé zaměstnance. Jedná se samozřejmě o…

icon 10 krůčků k poškození kariéry

10.6.2014 

Každý se v práci může dopustit určité velké chyby, která mu poškodí kariéru nebo se dokonce stane příčinou jeho vyhazovu. Častěji si však ničíme kariéru malými postupnými krůčky, které si ani…

icon Tomáš Budník, nový generální ředitel O2

9.6.2014 

Novým generálním ředitelem O2 bude od 1. července Tomáš Budník. Oznámil to majoritní akcionář operátora O2, skupina PPF. Po necelých pěti letech tak nahradí Luise Malvida, který zůstává v pozici…

Článek v rámci předplatného icon Zlepšete váš tréninkový program pro prodejce

9.6.2014 

Nezáleží na tom, zda školíte nováčky nebo zkušené pracovníky. Vždycky se hodí zapracovat na vašich tréninkových praktikách. Server entrepreneur.com popisuje několik užitečných rad. 1) Buďte…

Článek v rámci předplatného Na co se NEptat na pohovoru

9.6.2014 

V průběhu pracovního pohovoru nebo alespoň na jeho konci se personalisté ptají uchazečů o zaměstnání, zda mají nějaké otázky. Právě tento moment je ideální příležitostí, jak uchazeč může dokázat, že…

icon Hříchy hodnocení výkonnosti

9.6.2014 

Špatný přístup manažera k hodnocení výkonnosti podřízených je nejen nepříjemný pro zaměstnance, ale také velmi drahý pro firmu. Server Blr.com proto zveřejnil desatero největších hříchů, kterých se…

Článek v rámci předplatného icon Jak na cold calling?

6.6.2014 

Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může být celkem vyčerpávající. Server saleshq.monster.com popisuje několik rad, jak ho zvládnout a dosáhnout nejlepších výsledků.…

icon Jsou vaši podřízení spokojení?

6.6.2014 

Když se zeptáte svých podřízených, zda jsou s prací pro vás spokojeni, většinou vám odpoví kladně. To však neznamená, že vám říkají celou pravdu. Ani váš přátelský přístup a snaha o pochopení nemusejí…

Problémy rozvoje leadershipu

6.6.2014 

Výdaje firem na rozvoj leadershipu stoupají, důvěra zaměstnanců ve schopnosti lídrů však stále klesá. Jak si to vysvětlit? Podle serveru Clomedia.com existuje šest hlavních problémů rozvoje…

icon Konec obchodního partnerství nemusí být konec firmy

6.6.2014 

Stejně jako rozchody v soukromém životě nejsou ani rozchody v podnikání nic lehkého. Situace bývá o to složitější, když hře není jen majetek, ale i děti, respektive zaměstnanci, zákazníci, dodavatelé…

Počet hledajících práci přes mobilní zařízení vzrostl o 159 %

5.6.2014 

Získání práce často záleží na rychlé a kvalitní reakci na pracovní nabídku. Za posledních 12 měsíců v meziročním srovnání bylo na pracovním portálu Profesia.cz hledání z mobilních zařízení o 159 %…

Výpis 1041110425 z celkem 25050