Desatero českého CSR
Marketingový think-tank Young Heads uspořádal ve spolupráci s Marketingovým institutem MKTI setkání se zástupci tuzemských firem na téma společenské odpovědnosti (CSR). Diskuse se odvíjela od toho, že…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19451 článků.
Marketingový think-tank Young Heads uspořádal ve spolupráci s Marketingovým institutem MKTI setkání se zástupci tuzemských firem na téma společenské odpovědnosti (CSR). Diskuse se odvíjela od toho, že…
Mantra dnešních organizací „dělat více s méně zdroji“ znamená v praxi většinou stálé zvyšování oček&…
Mnoho lidí mylně věří, že rozhodnutí děláme po pečlivém zpracování dostupných informací. Pravda je složitější: Když mozek…
Zatímco v otázce zdraví a vzdělání jsou na tom ženy z celosvětového pohledu srovnatelně s muži, stále zaostávají, pokud jde o ekonomické příležitosti a politické oprávnění. Vyplývá to ze zprávy…
Lidé ve společnosti MMI s.r.o. došli k poznání, že dva faktory, z nichž jeden jsou lidé a druhým jsou informace, rozhodují o konečném úspěchu. To dalo vzniknout projektu, jehož posláním je pomáhat…
Egoistický marketing představuje vcelku běžnou past: Vlastníci společnosti jsou pyšní na svou firmu a své produkty, proto zkrátka chtějí říci v&…
Klíčem k budování důvěry v pracovním týmu jsou společné cíle, společné motivy jednání a také umění ukázat si…
Onboarding má své opodstatnění u každého zaměstnance, zvláště však u pracovních rolí, které mají přímý vliv…
Je inovativnost vrozený dar? Dokáží s inovacemi přicházet jen géniové? Nebo jen podnikatelé? Jsou inovace záležitostí moderních…
Na každém pracovišti dochází k osobním konfliktům, to však samo o sobě není nijak škodlivé. Špatné je to až ve chví…
Neustále čteme o tom, jak si zaměstnanci stěžují na své manažery, jejichž požadavky a očekávání považují za nereálné. Mnohé z n&…
Snažíte se zacílit marketingové aktivity na populaci od 17 do 34 let? Tzv. „Děti milénia“ či „digitální domorodci“ jsou jiní…
Společnost Scio letos přišla s akcí firemního národního benchmarkingu. Cílem bylo zjistit, jak si stojí firmy na českém trhu, co se t&…
Profily na sociálních sítích jsou stále důležitějšími nástroji pro budování profesionální identity. Podle manažerky profesní sítě LinkedIn Nicole Williamsové je proto k prezentaci na sociálních sítích…
Jak říká klasik, nikdo není dokonalý. I manažeři chybují a chyby pro ně mají smysl, dokáží-li se z nich poučit. Přesto existují určit&…