10 tipů, jak se zbavit stresu
V dnešní době to vypadá, jako by každý byl ve stresu. Snaha o snížení stresu jej pak může paradoxně ještě posilovat, zvolíme-li špatn&…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19447 článků.
V dnešní době to vypadá, jako by každý byl ve stresu. Snaha o snížení stresu jej pak může paradoxně ještě posilovat, zvolíme-li špatn&…
Co by měl každý den dělat manažer call centra, aby byl jeho tým úspěšný? Článek představuje sedm rad. - Vytvořte si styčné body se zaměstnanci a z&…
Jaroslav Homolka je vystudovaným fotografem, který letos oslaví dvacetileté výročí své práce v oboru osobního rozvoje. V minulosti pracoval například jako trenér a manažer v britské BTC, v roce 1993…
Jak jste se dostala od chemie k personalistice? Mé vzdělání mne k dráze personalisty vůbec nepředurčovalo, ledaže bych pracovala s lidmi „z oceli“ (a někdy to tak i vypadalo). V minulé době jsem si…
Pokud se vám zdá, že den nemá dostatek hodin na to, abyste zvládali svou práci i mimopracovní zájmy, pravděpodobně se již soustředíte na zlep&…
Stále více lidí zažívá nebo pozoruje šikanu na pracovišti. Článek proto přichází s deseti doporučeními pro zaměstnance a…
Práce z domova má své výhody i nevýhody. Co všechno je třeba zvážit, než se pro ni rozhodnete? Výhody jsou zřejmé: Můžete si svobodně…
Provádění analýzy konkurence je stejně důležité při zakládání firmy jako v průběhu jejího fungování. Každý firma by měla…
Je v období slabší ekonomiky lepší být tvrdým vyjednavačem, nebo zvolit jemnější přístup? Univerzální odpověď na…
Řada firem váhá se vstupem do sociálních sítí, protože se obává negativních komentářů či výsledků. Ve skutečnosti se v&…
Téměř každý pracující zná nepříjemný pocit z blížícího se konce víkendu či naopak nadšení z pátečn&…
Přejeme-li si trávit více času děláním toho, co chceme a jak chceme, je třeba začít jinak uvažovat o jednotlivých prvcích, které utvářej&…
Ne každý zaměstnanec touží po kariérním postupu. Platí to i pro zkušené profesionály. Naskytne-li se vám proto příležitost…
Obchody se dnes točí především kolem budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Bylo by tudíž velmi smutné sledovat odchod ziskov&…
Jsme motivováni vaším úspěchem. Těmito slovy se řídí ve společnosti Eurovision. Jejich firemní politika vztahu ke klientovi je založena na sdílení rizika. Z toho plyne, že zájem společného úspěchu je…