Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19447 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak se zbavit nákladných zákazníků bez ztráty reputace

11.2.2010 

Elegantní rozloučení s obtížným zákazníkem vyžaduje obratnost, není však nemožné. Každá firma začne dříve či později…

Článek v rámci předplatného Největší chyby při změně kariéry

11.2.2010 

Změna kariéry není nikdy lehká. Polovina lidí si bude myslet, že jste se zbláznili, náboráři vám předvídají, že už nikdy nenajdete…

Článek v rámci předplatného Pozor, nevyhořte

10.2.2010 

Řada lidí se v posledních měsících potýká se zvýšeným objemem práce a pomalu, ale jistě ztrácí energii. To může vést od poklesu morálky přes nižší produktivitu až k vyhoření. Jak se blížící vyhoření…

Článek v rámci předplatného icon Není zákazník, není byznys

10.2.2010 

Proč byste měli zákazníkům poskytovat vynikající zkušenosti s vašimi službami? Existuje minimálně deset pádných důvodů. - Vynikaj&…

icon Vždy mě nesmírně lákalo poznání vztahů mezi lidmi a zvládání emocí

10.2.2010 

S Helenou Bernardovou, ředitelkou oddělení lidských zdrojů v pivovaru Bernard, o ryze praktických aspektech personalistiky, metodách komunikace se zaměstnanci a přístupu k firemním hodnotám...Nyní…

Článek v rámci předplatného Jak dostat kariéru z vyjetých kolejí?

9.2.2010 

I v práci, kterou považujeme za dobrou, můžeme cítit nedostatek nových výzev a touhu postoupit výše, přestože to v dohledné době není možné. Nemusí to však nutně znamenat odchod. Mnohdy stačí jen se…

Článek v rámci předplatného Méně stresu nejen pro náboráře

9.2.2010 

Dlouhodobě stresující práce může vést až k vyhoření. Jak tomu předejít? - Vyhýbejte se nikotinu, alkoholu, kofeinu a cukru. Pijte dostatek kvalitní vody. - Zbavujte se stresu prostřednictvím fyzické…

icon 10 nejčastějších chyb na poradách

9.2.2010 

Porady nemusejí být jen ztrátou času. Naopak představují skrytý zdroj mnoha výhod, dokážete-li se vyhnout zbytečným chybám. Které jsou ty nejčastější? - Pořádání porad jen proto, že vždy pořádáte…

icon Jak překonat odpolední útlum

8.2.2010 

Mnoho lidí bojuje v práci s odpolední únavou, kdy ztrácejí energii, nedokáží se soustředit a získávají pocit, že nevydrží v bdělém stavu do konce pracovního dne. Tento problém navíc často umocňuje…

Tým potřebuje důvěru, komunikaci a společný cíl

5.2.2010 

Skupina spokojených zaměstnanců s vysokým výkonem ještě neznamená tým. Úkolem týmového vůdce je aktivně budovat smysl pro spolupráci a vytvářet skutečně týmově orientované prostředí. Úspěšné týmy mají…

Neberte pomluvy na lehkou váhu

5.2.2010 

Klevety se šíří každou firmou, to však neznamená, že by je manažeři měli ignorovat. Naopak jim mohou způsobovat řadu problémů. Chroničtí pomlouvači dlouhodobě podrývají pracovní morálku, snižují…

Článek v rámci předplatného icon Co když je to špatně?

5.2.2010 

Je velmi pravděpodobné, že v určitém bodu své kariéry budete požádáni, abyste implementovali strategie, jejichž autorem je někdo jiný. Práce manažera spočívá v zavádění strategií, co když však máte…

Článek v rámci předplatného Dobrá jazyková škola není jen zprostředkovatelem lektorů

5.2.2010  Rozhovor s Davidem Dvorským, ředitelem jazykové školy Glossa

David Dvorský je vzděláním doktor medicíny. Mezi kolegy majiteli jazykových škol v tom ale nejsem až tak výjimečný, občas se mezi námi vyskytují dost nečekané profese," říká. V devadesátých letech,…

Nepodceňujte němčinu

4.2.2010 

Tři čtvrtiny německých firem, které působí v České republice, preferují u svých zaměstnanců znalost němčiny před angličtinou. Ukázal to průzkum Česko-německé obchodní a průmyslové komory. Němčinu…

icon Komunikace je základ

4.2.2010 

Komunikace je důležitou součástí organizačního úspěchu. Pro zaměstnance je mnohem jednodušší plnit jejich úkoly, když jsou dobře informováni o tom, kam firma směřuje. Stráví pak méně času diskutováním…

Výpis 1195611970 z celkem 19447