Co by introverti měli vědět o extrovertech (a naopak)
Introverti se na poradách či při komunikaci s kolegy-extroverty často nedostanou ke slovu, a jejich myšlenky tak zbytečně zůstávají jen v jejich hlavách. Člá…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.
Introverti se na poradách či při komunikaci s kolegy-extroverty často nedostanou ke slovu, a jejich myšlenky tak zbytečně zůstávají jen v jejich hlavách. Člá…
Všichni chceme mít co nejpříjemnější a nejproduktivnější vztahy s kolegy. Často se však dopouštíme chyb, které naše…
Každá firma se snaží být lepší než konkurence, ať už chce teprve proniknout do svého oboru, nebo se stát lídrem na trhu. Článek přin&…
Soustředit se na stávající zákazníky je v dnešní době zásadní, nikoli však dostačující obchodní praxe. Souč&…
Zřízením profilu na Facebooku na sebe firma bere závazek být dobrým sousedem, důvěryhodným přítelem. Účelem totiž není simulovat prodejnu…
Přibývá firem, jejichž zaměstnanci nepracují v tradičních kancelářích. Ne každý takový zaměstnanec má však doma vhodné…
Humor má na pracovištích své místo. Dokáže uvolňovat napětí, pomáhá vidět věci z jiné perspektivy, usnadňuje komunikaci. Může tak&…
Jak podpořit produktivitu na pracovištiKlesající produktivita zaměstnanců podrývá úspěch celé firmy. Jak tedy můžete zvýšit motivaci a produktivitu zaměstnanců? Článek popisuje…
Řada lidí sní o povýšení do vedoucí pozice. Taková pozice však neznamená jen větší autoritu a kancelář. Je to…
Networking nabízí skvělou příležitost seznamování s lidmi v „neobchodním“ prostředí. Seznámíte se, popovídáte…
Jak se po změně výdajů na mzdy mění chování zaměstnanců? Na čem tedy záleží především jejich výkon, motivace a chování, jestliže ne přímo na výši mzdy? Finanční krize přinesla nové pohledy a změny v…
Řízení zaměstnanců pracujících na dálku vyžaduje jiný přístup než v případě těch, s nimiž pracujete tváří v tvář. Čl&…
Důsledkem šikany na pracovišti je klesající kreativita, ztráta morálky a rostoucí fluktuace zaměstnanců. To vše má výrazný…
Ekonomická situace naučila podnikatele očekávat to nejhorší. Umíte se však připravit také na nejlepší? Je čas připravit se na oživen&…
Jak ovlivnit způsob, jímž zákazníci uvažují o vaší firmě? Budujte značku. Neznamená to však soustředit se jen na design nebo loga – jde o…