Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1991 článků.

Článek v rámci předplatného icon Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců

1.10.2015 

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním kamenem zákaznického servisu a zároveň klíčem ke spokojenosti klientů. Pouze angažovanost…

icon Jak stihnout více práce za méně času

30.9.2015 

Když nemáte čas, řekněte to. Nebuďte hrubí, prostě jen oznamte, že se musíte potkat s někým jiným někde jinde. To vás dostane z hovoru, který se už stává příliš dlouhým. Také se zkuste zamyslet nad…

Článek v rámci předplatného icon Rizika, která plynou z příliš dlouhé prodejní praxe

25.9.2015 

Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že zkušenosti a praxe znamenají kvalitnějšího a produktivnějšího pracovníka. Platí to však i v prodeji? Konzultantka Colleen…

icon Čeká vás poprvé tvorba rozpočtu? Máme pro vás 4 tipy

24.9.2015 

Na své nové pozici musíte rozumět různým finančním ukazatelům, poměrům a výkazům. Jak se vyhnout bolestem hlavy spojeným s tvorbou rozpočtů? Podívejte se na tyto tipy, které s námi sdílel web about.…

Článek v rámci předplatného icon 3 věci, které neříkejte při prodeji přes telefon

22.9.2015 

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější. Jedná se o jedinou příležitost, jak zaujmout, kterou máte. Pokud si tedy na začátek hovoru nepřipravíte větu, která u…

Článek v rámci předplatného icon Základní kameny úspěšného prodejního týmu

21.9.2015 

Vytvoření kvalitního týmu je základem úspěšného prodeje. Ne každý člověk se hodí na všechno, každý prodejce si rozumí lépe či hůře s různými typy lidí, a prodejní oddělení by mělo sestávat ze…

icon Jak uspořádat poradu, která bude zaručeným fiaskem

18.9.2015 

Některé porady ještě ani nemusejí začít a už je předem jasné, že nebudou k ničemu. Všechny zúčastněné jen okradou o čas a nic se nevyřeší. Nejčastěji se to stává, když si někdo myslí, že stačí jen…

Článek v rámci předplatného icon Několik vět, díky kterým budete oblíbenější mezi kolegy

17.9.2015 

Zjednodušeně se dá říci, že prodej není o ničem jiném než o práci s lidmi. Prodejce je člověk, který pozvedl svou schopnost komunikovat s lidmi a inspirovat je na profesionální úroveň. Dobré…

icon Nesnášíte sami sebe? Uvědomte si to a vyzkoušejte tyto 4 tipy

17.9.2015 

Když máte pocit, že se vám dějí jen špatné věci, možná nemáte rádi sami sebe. Co je třeba udělat? Okamžitě změňte své myšlení. Musíte začít myslet jinak a soustředit se na to, jak věci zlepšit. Když…

Článek v rámci předplatného Onboarding není zbytečný, musí se však dělat správně

17.9.2015 

Fungující proces onboardingu neboli začleňování nováčků do společnosti patří k základním předpokladům úspěšného chodu každé organizace. Pomáhá jim rychleji proniknout do nové práce, což přispívá nejen…

Článek v rámci předplatného 6 vět, které by náboráři neměli vypustit z úst

16.9.2015 

Při pracovních pohovorech rozhodně neplatí, že uchazeč je ten jediný, kdo by měl udělat dobrý dojem. Stejný úkol má i náborář, který kromě své vlastní pověsti drží v rukou i pověst firmy. Uchazeči na…

icon 14 kroků k úspěchu a duševní síle (2/2)

15.9.2015 

V první části našeho článku o zvyšování duševní odolnosti za účelem dosažení úspěchu jsme se dozvěděli, že základem je emoční inteligence. Dále je to sebedůvěra ve smyslu skutečné vnitřní sebedůvěry,…

icon Jak se liší motivace napříč kulturami

14.9.2015 

Naše motivace jsou různé. Je to tak kvůli tomu, že pocházíme z odlišných kultur. Společné nám je to, že nám naše vlastní cíle pomáhají stanovit a ujasnit si to, čeho chceme dosáhnout. Proto jsou pro…

icon Jednotlivec nezmůže nic. Úspěšná firma je úspěšný tým

11.9.2015 

Doby, kdy se firmy potýkaly s problémy, které dokázal vyřešit jeden člověk, jsou nenávratně pryč. Složité problémy dnes řeší celé týmy lidí a již dávno neplatí, že by jeden génius mohl dosáhnout…

icon Jak (ne)získat místo vyššího manažera

11.9.2015 

Zájemci o postup z role středního do role vyššího manažera, kteří mají odpovídající profesní znalosti a zkušenosti, často podléhají dojmu, že zvládnout přijímací pohovor pro ně bude hračka. I když už…

Výpis 12311245 z celkem 1991