Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

icon Osobní zájem nebo stereotypy? Co hraje roli, když hodnotíme ostatní 2/2

7.9.2015 

V předchozím článku jsme vás informovali o tom, že lidé se obvykle rozhodují tak, jak jim velí tradiční stereotypy. Takovým stereotypem nejsou jen předsudky ohledně rasy, ale také to, že mladší lidé…

Článek v rámci předplatného icon Jak zavést neformální hovor s klientem

7.9.2015 

Nebuďte k potenciálnímu klientovi příliš formální na začátku schůzky je vhodné se zákazníkem neformálně pohovořit o neobchodních věcech.Podobná doporučení můžeme často číst jak v návodech pro…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro vybudování klientské komunity

3.9.2015 

Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s klienty tedy zákaznický servis, prodejci či marketing je vybudování co nejsilnější a nejoddanější klientely se zájmem o…

Článek v rámci předplatného icon Klíč k úspěšné kariéře prodejce: Naučte se prodávat sami sebe

1.9.2015 

Říká se, že dobrý prodejce dokáže prodat naprosto cokoliv. Tato myšlenka je samozřejmě trochu nadsazená, nicméně dotýká se faktu, který je již dnes v prodejním světě obecně uznáván i přestože…

Neptejte se manažerů stále na to samé

1.9.2015 

Při jednání s manažery, do jejichž týmů vyhledávají nové lidi, se náboráři často chovají jako roboti. Ptají se stále na to samé: na výši platu, nejdůležitější odpovědnosti, potřebné vzdělání či…

icon I inteligentní manažer může být hloupý

31.8.2015 

Mnoho lídrů je inteligentních, bohužel však postrádají moudrost. A proto mezi tím, co si myslí, co cítí a co dělají, není žádná společná linka, žádná soudržnost. Nedovedou popřemýšlet o tom, co…

icon Hybridní týmy: Jak nezranit city těch, kdo pracují vzdáleně

28.8.2015 

Když se novinky dozvídáte vždy jako poslední, může to bolet. Jako manažer týmu, ve kterém někdo pracuje na dálku, byste se proto měli starat o to, zda váš tým vnímá vaše chování jako férové. Pocit…

icon Delegování by nemělo být těžké, ale někdy je

27.8.2015 

Obecné pravidla radí delegovat práci jen tehdy, když jste si jisti, že dotyčný pracovník úkol zvládne a nedopustí se žádné chyby z neopatrnosti. Když však něco delegujete v praxi, není to jen tak.…

icon Nezvládá váš podřízený manažer práci s lidmi? Můžete pomoci

19.8.2015 

Někteří manažeři nemají rádi tu část své práce, ve které se musí zabývat lidmi. Nemají rádi každoroční hodnocení, unavuje je řešit osobní problémy podřízených a nedovedou si poradit s tím, jak svůj…

Článek v rámci předplatného icon "Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu

14.8.2015 

Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného příběhu o úspěchu jiného klienta je vynikající prodejní technikou, která klienta účinně osloví na emoční rovině jeho vnímání a…

icon Sebevědomí je přednost. Máte ji?

14.8.2015 

Lidé, kteří si věří, dokáží inspirovat ostatní a realizovat věci, které jiní nezvládnou. Výzkumy také potvrzují, že si vydělávají více peněz a jsou častěji povyšování v práci. A co vy, věříte si?…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak navazovat kontakty na obchodně-společenských akcích

13.8.2015 

Setkání odborníků z oborů, konference, rauty, společenské události a různá řízená hromadná obchodní setkání jsou skvělými příležitostmi k navazování nových kontaktů a k domlouvání obchodních schůzek.…

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi

11.8.2015 

Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i ve vztahu prodejce-klient. Žádnou chybu bychom neměli přejít jen tak. I sebemenší přešlap, pokud je ignorován a nedostatečně…

icon Co sdělujete před, během a po prezentaci a jak to spolu souvisí

11.8.2015 

Řečníci s dobrým vychováním se chovají tak, že prokazují respekt i ostatním řečníkům. Je opravdu nezdvořilé a neprofesionální nevěnovat pozornost ostatním, když mluví, i když budete vystupovat až po…

Článek v rámci předplatného icon 4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat

10.8.2015 

Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na velice častý problém status quo. Lidé tíhnou k tomu, že preferují svoji současnou situaci a jsou na pozoru před jakýmikoliv…

Výpis 12311245 z celkem 1974