Kompetenčním modelům zvoní hrana
Éra tradičního ročního hodnocení zaměstnanců se uzavírá. Trend odklonu od tohoto obecně neoblíbeného a především neefektivního personálního procesu jasně dokreslují případy z poslední doby, kdy jej…
Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.
Éra tradičního ročního hodnocení zaměstnanců se uzavírá. Trend odklonu od tohoto obecně neoblíbeného a především neefektivního personálního procesu jasně dokreslují případy z poslední doby, kdy jej…
Steve Jobs řekl: Rozhodnutí, co nebudeme dělat, je stejně důležité jako rozhodnutí, co dělat budeme. Mnoho odborné literatury pro prodejce se zabývá tím, co by měl prodejce umět a dělat, ale zároveň…
Většina lidí se vyhýbá zpětné vazbě, protože ji spojuje s negativními emocemi. Ať už máme zpětnou vazbu předávat nebo přijímat, obojí je nám nepříjemné. Zpětná vazba však nemusí být nic nepříjemného…
Nejste extrovert, který si užívá místnosti plné cizích lidí, s nimiž si může popovídat? Pak rozhodně nejste sami. Konference a další networkingové akce navštěvuje řada lidí, jako jste vy, kteří mají…
Dosáhnout vysoké manažerské pozice v HR není jen záležitostí znalosti oboru a byznysu firmy, ale také osobních vlastností a schopností konkrétního personalisty. Musíte hlavně umět jednat s lidmi, mít…
Obchodní prezentace, stejně jako filmy, přednášky, povídky nebo proslovy, sestávají ze tří hlavních částí definovaných již Aristotelem v jeho definici divadelního příběhu: začátek, hlavní část a…
Manažeři často chybují v tom, jak se snaží pomoci svým podřízeným překonat pochybnosti, které mají o svých schopnostech. Domnívají se totiž, že správný postup je povzbuzovat podřízené a říkat jim, že…
Získat uznání a respekt svého okolí může pouze vyrovnaný člověk, který žije a jedná podle jasně definované osobní filozofie. Být inspirující a respektovanou osobou je meta, které by měl dosáhnout…
Všichni jsme to někdy viděli řečník, který celou dobu sedí za svým stolem. A k tomu ještě první řada vzdálená příliš daleko od pódia. V takovém případě je pak řečník tím nejosamělejším člověkem na…
Je vědecky prokázáno, že většina přímé mezilidské komunikace se odehrává na nonverbální úrovni. Řeč těla sice vnímáme z velké části podvědomě, ale zároveň nás zásadním způsobem ovlivňuje v našem…
Společenské akce, setkání, konference nebo večírky jsou mnohdy skvělým a jedinečným způsobem navazování nových kontaktů a příležitostí k rozvinutí spolupráce s novými lidmi. Jsou ale lidé, kteří…
Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte shromáždit co nejvíce informací a snažit se odhalit, co je skutečnou příčinou problému. Proto oslovte zákazníka co nejdříve. Buďte…
Jeden z vašich podřízených má tak špatné hygienické návyky, že s ním ostatní odmítají sdílet pracoviště a kdyby jej viděli klienti, nechtěli by s ním mluvit ani po telefonu. Jiný právě prožívá…
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním kamenem zákaznického servisu a zároveň klíčem ke spokojenosti klientů. Pouze angažovanost…
Když nemáte čas, řekněte to. Nebuďte hrubí, prostě jen oznamte, že se musíte potkat s někým jiným někde jinde. To vás dostane z hovoru, který se už stává příliš dlouhým. Také se zkuste zamyslet nad…