Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

Kompetenčním modelům zvoní hrana

21.10.2015 

Éra tradičního ročního hodnocení zaměstnanců se uzavírá. Trend odklonu od tohoto obecně neoblíbeného a především neefektivního personálního procesu jasně dokreslují případy z poslední doby, kdy jej…

Článek v rámci předplatného icon 10 věcí, které úspěšní prodejci nedělají

20.10.2015 

Steve Jobs řekl: Rozhodnutí, co nebudeme dělat, je stejně důležité jako rozhodnutí, co dělat budeme. Mnoho odborné literatury pro prodejce se zabývá tím, co by měl prodejce umět a dělat, ale zároveň…

icon Zpětná vazba je věcí pocitu bezpečí

20.10.2015 

Většina lidí se vyhýbá zpětné vazbě, protože ji spojuje s negativními emocemi. Ať už máme zpětnou vazbu předávat nebo přijímat, obojí je nám nepříjemné. Zpětná vazba však nemusí být nic nepříjemného…

icon Co dělat, když se na vás na konferenci někdo nalepí

13.10.2015 

Nejste extrovert, který si užívá místnosti plné cizích lidí, s nimiž si může popovídat? Pak rozhodně nejste sami. Konference a další networkingové akce navštěvuje řada lidí, jako jste vy, kteří mají…

Jak se v HR dostat až na vrchol

12.10.2015 

Dosáhnout vysoké manažerské pozice v HR není jen záležitostí znalosti oboru a byznysu firmy, ale také osobních vlastností a schopností konkrétního personalisty. Musíte hlavně umět jednat s lidmi, mít…

Článek v rámci předplatného icon Osnova přesvědčivé prodejní prezentace krok po kroku

9.10.2015 

Obchodní prezentace, stejně jako filmy, přednášky, povídky nebo proslovy, sestávají ze tří hlavních částí definovaných již Aristotelem v jeho definici divadelního příběhu: začátek, hlavní část a…

icon Co dělat, když si vaši zaměstnanci nevěří? Povzbuzovat je málo

9.10.2015 

Manažeři často chybují v tom, jak se snaží pomoci svým podřízeným překonat pochybnosti, které mají o svých schopnostech. Domnívají se totiž, že správný postup je povzbuzovat podřízené a říkat jim, že…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat respekt? Dodržujte osobní disciplínu

8.10.2015 

Získat uznání a respekt svého okolí může pouze vyrovnaný člověk, který žije a jedná podle jasně definované osobní filozofie. Být inspirující a respektovanou osobou je meta, které by měl dosáhnout…

icon 3 tipy, díky kterým budou vaše prezentace profesionální a přesvědčivé

8.10.2015 

Všichni jsme to někdy viděli řečník, který celou dobu sedí za svým stolem. A k tomu ještě první řada vzdálená příliš daleko od pódia. V takovém případě je pak řečník tím nejosamělejším člověkem na…

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů, jak použít řeč těla ke svému prospěchu

7.10.2015 

Je vědecky prokázáno, že většina přímé mezilidské komunikace se odehrává na nonverbální úrovni. Řeč těla sice vnímáme z velké části podvědomě, ale zároveň nás zásadním způsobem ovlivňuje v našem…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro introverty: Jak navazovat kontakty na společenských akcích

5.10.2015 

Společenské akce, setkání, konference nebo večírky jsou mnohdy skvělým a jedinečným způsobem navazování nových kontaktů a příležitostí k rozvinutí spolupráce s novými lidmi. Jsou ale lidé, kteří…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost

5.10.2015 

Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte shromáždit co nejvíce informací a snažit se odhalit, co je skutečnou příčinou problému. Proto oslovte zákazníka co nejdříve. Buďte…

icon Manažer musí zvládnout i nepříjemné situace

2.10.2015 

Jeden z vašich podřízených má tak špatné hygienické návyky, že s ním ostatní odmítají sdílet pracoviště a kdyby jej viděli klienti, nechtěli by s ním mluvit ani po telefonu. Jiný právě prožívá…

Článek v rámci předplatného icon Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců

1.10.2015 

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním kamenem zákaznického servisu a zároveň klíčem ke spokojenosti klientů. Pouze angažovanost…

icon Jak stihnout více práce za méně času

30.9.2015 

Když nemáte čas, řekněte to. Nebuďte hrubí, prostě jen oznamte, že se musíte potkat s někým jiným někde jinde. To vás dostane z hovoru, který se už stává příliš dlouhým. Také se zkuste zamyslet nad…

Výpis 12011215 z celkem 1974