Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 rady introvertům: Jak si zvýšit sebevědomí v prodeji

10.12.2015 

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou, upovídaností a otevřeností. Avšak stejně jako narážíme na zákazníky různé povahy, i prodejci vykazují různé charakterové vlastnosti,…

icon Že moc korumpuje? Ano, ale ne nezbytně

10.12.2015 

Může moc skutečně snížit míru empatie a soucitu, který v sobě lidé mají? Ano, ale vždy záleží na kontextu. David Dubois, profesor marketingu na obchodní škole INSEAD, vysvětluje, že můžeme formovat…

Nejdříve lidi, pak strategie (2/2)

10.12.2015 

V první části článku jsme se seznámili s tím, jak by se měla změnit role ředitelů HR ve firmách. Vycházeli jsme z článku s názvem People Before Strategy: A New Role for the CHRO, který byl v létě…

Článek v rámci předplatného icon 20 výrazů, díky kterým budete působit důvěryhodně

7.12.2015 

Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě přijít na tu nejefektivnější prodejní metodu, která by nejlépe odpovídala vašim potřebám? Někdy stačí používat ty správné…

Článek v rámci předplatného icon 5 emocí, které musíte vzbudit u zákazníka

4.12.2015 

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční vnímání potenciálních klientů. Emoce totiž řídí naše rozhodovací procesy mnohdy více než logická argumentace nebo racionální…

icon Jak řešit konflikty na dálku

4.12.2015 

Konflikty vznikají ve všech týmech, včetně těch virtuálních. Aktéři konfliktů, kteří se nemohou sejít tváří v tvář, aby si problém vyříkali, si pak vyměňují nenávistné e-maily, hádají se po telefonu…

icon Je vaše prezentace přitažlivá pro odlišné typy osobností?

3.12.2015 

Použijme typologii MBTI a rozdělme lidi na ty, kteří upřednostňují smysly, a na ty, kteří upřednostňují intuici. Tak rozdělíme naše diváky na skupiny, které se liší v tom, jak přistupují k informacím.…

icon Jak nezkazit vánoční večírek sobě ani druhým

1.12.2015 

Nastává období firemních vánočních večírků. Na jedné straně je důležitě vědět, že jde o zábavu. Na druhé straně je však třeba zachovat profesionalitu. Jak správně vyvážit zábavu s profesionalitou na…

icon Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (2/2)

30.11.2015 

Web presentationmagazine.com připravil sérii rad pro situaci, kdy musíte někoho urgentně zaskočit a vystoupit s jeho prezentací. Jak se zachovat, když nemáte možnost dostatečně prezentaci vyzkoušet a…

Článek v rámci předplatného icon 5 nejčastějších chyb při prodeji přes telefon

30.11.2015 

Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne nadarmo je nutnou součástí prodejní profese. I v době e-mailu, internetu či online prodeje je telefon nenahraditelným nástrojem,…

Nejdříve lidi, pak strategie (1/2)

27.11.2015 

Časopis Harvard Business Review v létě publikoval články, které vyvolaly všeobecný zájem. Mnozí pracovníci HR by je mohli považovat za kontroverzní, protože HBR si rozhodně nebral servítky. V létě…

Článek v rámci předplatného icon Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat."

27.11.2015 

Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci: Musím to ještě probrat se svým partnerem / šéfem / manželkou? Hned po ceně se zřejmě jedná o jednu z nejčastějších forem…

Článek v rámci předplatného icon Platí stále rčení "Náš zákazník, náš pán"?

25.11.2015 

Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před několika lety. S příchodem automatizace a platforem, přes které si lidé mohou objednávat a upravovat zboží zcela sami, to skoro…

icon Rozumíte si s mladými zaměstnanci?

25.11.2015 

Jste si jisti, že vaši lidé rozumějí slovům, které běžně používáte při práci? Nemyslíme teď odborné termíny, ale výrazy jako porada nebo kancelář. Představy o významu těchto slov se mohou výrazně…

icon Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

25.11.2015 

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste odprezentovali něco místo svého nadřízeného, není to zcela vaše zodpovědnost. Je dobré si uvědomit, že je to primárně zodpovědnost…

Výpis 11711185 z celkem 1974