Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16757 článků.

icon Obchodní dárky pro klientky

17.4.2008 

Pokud máte mezi svými klienty ženy a chystáte se jim věnovat dárek, dobře zvažujte, co pro ně bude vhodné.- Zeptejte se nějaké ženy. Obraťte se na některou svou známou s otázkou, co by ráda dostala…

icon Jaký vliv na úspěch leaderů má výška a plešatost?

17.4.2008 

Šéfové zpravidla vědí, že je lepší být autoritativní než váhaví. Vědí, že je třeba mít vizi a nadšeně ji uskutečňovat. A nejen to. Ukazuje se, že si šéfové uvědomují, že je lepší být vysocí, než…

Jak se postavit k trapným situacím na pracovišti?

17.4.2008 

Každý jistě zažil v práci nepříjemné momenty, kdy jste řekli něco, čeho jste v zápětí litovali. Pokud se ale faux pas zvládne vyrovnaně a důvtipně, nemusí znamenat katastrofu. I když se jedná o…

icon Manažeři chtějí výzvy

16.4.2008 

Zajímavá a podnětná práce motivuje většinu manažerů více než prémie za výkonnost, bonusy v hotovosti nebo podíly ve firmách. Vyplývá to ze studie britské Ashridge Business School. Firmy naproti tomu…

Starší zaměstnanci znamenají hodnotu a jistotu

16.4.2008 

Mnoho lidí, kteří již ve společnosti nějaký ten rok pracují, má strach zmladé nastupující generace, která přichází snovými nápady a hlavně se znalostí nejnovějších technologií. Vše je důsledkem…

icon Potřebují prezentace nový kabát?

16.4.2008 

Cílem obchodních prezentací je doručit jasné, stručné a konzistentní sdělení potenciálním zákazníkům o vašich produktech a o tom, proč jste lepší než konkurenti. To, spolu s udržením pozornosti…

icon Uvažujte celým mozkem

15.4.2008 

S úspěšným byznysem se vždy spojovaly především dovednosti vycházející z levé poloviny mozku analytické myšlení a logika. I pravá hemisféra však hraje důležitou roli, se schopnostmi jako je tvořivost…

Chcete chatovat? Několik tipů pro IM (instant messaging) v práci

15.4.2008 

IM kdysi tabu voblasti obchodní komunikace pomalu získává širší akceptaci jako efektivní a rychlý komunikační prostředek mezi spolupracovníky i klienty. Podle amerického průzkumu zroku 2006 využívá…

Násilí na pracovišti: Sledujte varovné signály

14.4.2008 

Násilí na pracovišti je nepředvídatelné, lze mu však předcházet, pokud se zaměstnavatelé naučí rozeznávat varovné signály. Shodli se na tom odborníci na nedávném summitu amerických zaměstnavatelů,…

Článek v rámci předplatného Odpovězte s přehledem na tři klíčové otázky

14.4.2008 

Jak odpovědět na těžké otázky a ještě na tazatele zapůsobit? To by jistě zajímalo všechny, kteří kdy absolvovali nějaký pracovní pohovor.S tazatelem sedíte naproti sobě u jednoho stolu a vám pořád…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte prověřování životopisů

11.4.2008 

Každý desátý muž lže v životopisu. Vyplývá to alespoň z výzkumu webového portálu BackgroundChecking.com, kterého se zúčastnilo téměř 1500 respondentů. Konkrétně se k tomu přiznalo 12 % mužů a 7 % žen.…

Pomozte svým lidem v učení

11.4.2008 

Martyn Sloman ve své knize Měnící se svět školitele tvrdí, že efektivní individuální proces učení je kritický, pokud mají zaměstnanci získat znalosti a dovednosti potřebné kpodpoře organizačních cílů.…

5 důvodů, proč zaměstnanci nesnášejí své šéfy

10.4.2008 

Žádný šéf nemůže být milován všemi svými zaměstnanci. To ale neznamená, že by každý šéf musel být jako Michael Scott z amerického sitcomu The Office (Kancelář). Dobrý šéf chápe základní důvody, proč…

Zaměstnanecký průzkum aneb Jak získat skutečnou zpětnou vazbu

10.4.2008 

Zaměstnanecké průzkumy jsou stále populárnějším manažerským nástrojem. Nejen, že pomohou managementu zjistit, zda se zaměstnanci drží firemních hodnot, ale také odhalí problémy a možnosti zvýšení…

icon Cold calling: Připravte si hroší kůži

10.4.2008 

Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se přesvědčit neznámé lidi o výhodách pořízení vašich produktů či služeb. Budete k tomu potřebovat zejména hroší kůži. V první…

Výpis 1249612510 z celkem 16757