A vy jste kdo?
Nepamatujete si jména. Zapomínáte je pár vteřin poté, co se je dozvídáte, a to vám komplikuje život. Je proto třeba naučit se pracovat s novými jmény, ale především si uvědomit, co vám brání v tom,…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.
Nepamatujete si jména. Zapomínáte je pár vteřin poté, co se je dozvídáte, a to vám komplikuje život. Je proto třeba naučit se pracovat s novými jmény, ale především si uvědomit, co vám brání v tom,…
Práce z domova si získává stále větší popularitu. Zřízení domácí kanceláře však může i přes stále dokonalejší technické možnosti být náročnější, než se na první pohled zdá. Článek proto přichází se…
Průzkum britského Institutu pro personalistiku a rozvoj (CIPD), který oslovil více než 500 firem, uvádí, že téměř 90 % z nich využívá koučink. 51 % respondentů považuje koučování dokonce za klíčovou…
OECD: Nezaměstnanost dosáhne poválečného rekorduNezaměstnanost v nejvyspělejších státech světa zaznamená nový poválečný rekord. Uvádí to nejnovější zpráva OECD. Míra nezaměstnanost v 30 státech OECD má v druhé polovině roku 2010 dosáhnout 10…
Vyprávění příběhů představuje silný nástroj pro řízení v období změn a nejistoty. Nevíte, jak je využít? Inspirujte se následujícími tipy. - Všichni jsme vypravěči. Nenechte se znepokojit tím, že…
Řízení pesimisty v pracovním týmu může být velmi frustrující a časově náročná záležitost. Článek proto přichází s několika radami. - Vytvářejte povědomí. Můžete začít tím, že si dotyčného vezmete…
Proces zavádění změn znamená snahu dělat věci jinak, než jako to dosud bylo pro zaměstnance pohodlné. Není proto výjimkou, že u zaměstnanců vyvolává neklid a odpor. Jak takovou situaci zvládnout? -…
Malé firmy mají malý prostor pro chyby. Chyba v začátku je může dokonce potopit dříve, než se stačí rozjet. Článek proto upozorňuje na běžné chyby začínajících malých firem. - Přeceňování produktů.…
Co je klíčem k dobré obchodní prezentaci? - Proveďte důkladnou analýzu potřeb. Nechoďte na první setkání naslepo. Snažte se předem zjistit co nejvíce informací. Když se seznámíte s kritérii…
Většinu reklam zákazníci nevnímají. Proč? Článek shrnuje sedm nejčastějších důvodů. - Je nudná. Reklama má informovat, bavit a angažovat. Pokud nesplňuje alespoň dva tyto předpoklady, neuspěje. - Je…
Desatero chytrého náboru v těžké doběJak získat nejlepší lidi, než se ekonomika plně ozdraví? - Nedělejte kompromisy. Bez ohledu na dobu nepřijímejte nikoho, kdo neodpovídá vašim požadavkům. - Hledejte přirozené nadšení. Existuje velké…
V obtížné ekonomické době to nebudou průměrní zaměstnanci, kteří budou zvažovat odchod z vaší firmy. Budou to ti nejlepší, kteří mají více příležitostí. Jak si je ale udržet bez potřeby velkého…
Podpořte svůj HR tým v době krizePoslední roky se nesly ve znamení změny vnímání funkce HR z administrativní podpory na strategického partnera organizací. Globální ekonomická krize však přinesla nejistotu, kdy i profesionálové HR…
Období oživení ekonomiky může být i obdobím oživení vašeho byznysu. - Zbavte se očekávání a buďte otevření možnostem. Snažte se zůstat objektivní a otevření více řešením. Soustředění jen na jednu…
Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a připravte se. Dobrý vyjednavač si jasně definuje své cíle, než přistoupí k vyjednávání. Plánujte dopředu. - Nejprve…