Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

icon A vy jste kdo?

21.9.2009 

Nepamatujete si jména. Zapomínáte je pár vteřin poté, co se je dozvídáte, a to vám komplikuje život. Je proto třeba naučit se pracovat s novými jmény, ale především si uvědomit, co vám brání v tom,…

icon 3 kroky ke zřízení domácí kanceláře

21.9.2009 

Práce z domova si získává stále větší popularitu. Zřízení domácí kanceláře však může i přes stále dokonalejší technické možnosti být náročnější, než se na první pohled zdá. Článek proto přichází se…

Zájem o koučink roste

18.9.2009 

Průzkum britského Institutu pro personalistiku a rozvoj (CIPD), který oslovil více než 500 firem, uvádí, že téměř 90 % z nich využívá koučink. 51 % respondentů považuje koučování dokonce za klíčovou…

Článek v rámci předplatného OECD: Nezaměstnanost dosáhne poválečného rekordu

18.9.2009 

Nezaměstnanost v nejvyspělejších státech světa zaznamená nový poválečný rekord. Uvádí to nejnovější zpráva OECD. Míra nezaměstnanost v 30 státech OECD má v druhé polovině roku 2010 dosáhnout 10…

Čelíte změnám? Staňte se vypravěčem

18.9.2009 

Vyprávění příběhů představuje silný nástroj pro řízení v období změn a nejistoty. Nevíte, jak je využít? Inspirujte se následujícími tipy. - Všichni jsme vypravěči. Nenechte se znepokojit tím, že…

icon Co s pesimisty ve vašem týmu?

18.9.2009 

Řízení pesimisty v pracovním týmu může být velmi frustrující a časově náročná záležitost. Článek proto přichází s několika radami. - Vytvářejte povědomí. Můžete začít tím, že si dotyčného vezmete…

Doba si žádá umění řízení změn

17.9.2009 

Proces zavádění změn znamená snahu dělat věci jinak, než jako to dosud bylo pro zaměstnance pohodlné. Není proto výjimkou, že u zaměstnanců vyvolává neklid a odpor. Jak takovou situaci zvládnout? -…

icon Nejčastější chyby začínajících firem

17.9.2009 

Malé firmy mají malý prostor pro chyby. Chyba v začátku je může dokonce potopit dříve, než se stačí rozjet. Článek proto upozorňuje na běžné chyby začínajících malých firem. - Přeceňování produktů.…

Článek v rámci předplatného icon Jak na efektivní obchodní prezentaci

17.9.2009 

Co je klíčem k dobré obchodní prezentaci? - Proveďte důkladnou analýzu potřeb. Nechoďte na první setkání naslepo. Snažte se předem zjistit co nejvíce informací. Když se seznámíte s kritérii…

icon Proč vaše reklama nefunguje?

17.9.2009 

Většinu reklam zákazníci nevnímají. Proč? Článek shrnuje sedm nejčastějších důvodů. - Je nudná. Reklama má informovat, bavit a angažovat. Pokud nesplňuje alespoň dva tyto předpoklady, neuspěje. - Je…

Článek v rámci předplatného Desatero chytrého náboru v těžké době

16.9.2009 

Jak získat nejlepší lidi, než se ekonomika plně ozdraví? - Nedělejte kompromisy. Bez ohledu na dobu nepřijímejte nikoho, kdo neodpovídá vašim požadavkům. - Hledejte přirozené nadšení. Existuje velké…

Nenechte si odejít nejlepší lidi

16.9.2009 

V obtížné ekonomické době to nebudou průměrní zaměstnanci, kteří budou zvažovat odchod z vaší firmy. Budou to ti nejlepší, kteří mají více příležitostí. Jak si je ale udržet bez potřeby velkého…

Článek v rámci předplatného Podpořte svůj HR tým v době krize

16.9.2009 

Poslední roky se nesly ve znamení změny vnímání funkce HR z administrativní podpory na strategického partnera organizací. Globální ekonomická krize však přinesla nejistotu, kdy i profesionálové HR…

Článek v rámci předplatného icon Oživení i pro vás

16.9.2009 

Období oživení ekonomiky může být i obdobím oživení vašeho byznysu. - Zbavte se očekávání a buďte otevření možnostem. Snažte se zůstat objektivní a otevření více řešením. Soustředění jen na jednu…

Článek v rámci předplatného icon 5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání

16.9.2009 

Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a připravte se. Dobrý vyjednavač si jasně definuje své cíle, než přistoupí k vyjednávání. Plánujte dopředu. - Nejprve…

Výpis 1251112525 z celkem 19572