Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 chyby nezkušených obchodníků

25.9.2009 

1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení obchodníci často v tom, že přicházejí s příliš mnoha detaily. To, že váš produkt umí dvacet věcí, ještě neznamená, že musíte…

Článek v rámci předplatného První den v práci je klíčový

24.9.2009 

První den v nové práci určuje tón pro následující zkušenosti zaměstnanců s organizací. Správná péče o nové zaměstnance proto může firmě výrazně pomoci. Čím rychleji se noví zaměstnanci začnou cítit…

Článek v rámci předplatného icon 4 principy personalizace online zkušeností zákazníků

24.9.2009 

O svých zákaznících byste měli získat co nejvíce informací a na jejich základě vytvářet co nejpřesnější zákaznické profily. Článek radí, jak maximálně využít online interakce se zákazníky. - Sledujte…

Práce z domova: Sám sobě manažerem

23.9.2009 

Pracovat z domova může být lákavé, na druhou stranu však také náročné na organizaci. Je třeba především vypěstovat si rutinní postupy, zajistit soukromí a soustředění. Nejobtížnější součástí práce…

Uniformní pracoviště produktivitě nepomáhá

23.9.2009 

Produktivitu a morálku zaměstnanců můžete zlepšit, umožníte-li jim, aby si upravili pracovní prostředí podle svých potřeb a pocitů. Vyplývá to ze studie provedené společností Ambius, která dodává…

Článek v rámci předplatného icon Kde hledat selhání obchodníků

23.9.2009 

Úspěch firmy do značné míry závisí na tom, jak dobře dokáže prodat své výrobky nebo služby. Ani nejlepší produkt na trhu se neprodá bez kvalitní strategie prodeje. Ke ztrátě obchodních příležitostí…

icon Důvěryhodnost nemusí budovat důvěru

23.9.2009 

Myšlenka, že být důvěryhodným nemusí nutně znamenat budovat důvěru, může znít absurdně. Pravděpodobně se vám ale již stalo, že lidé zpochybňovali vaše motivy nebo důvěryhodnost. Důvěru totiž buduje…

Článek v rámci předplatného První dojem je jen jeden

22.9.2009 

Ať už tomu říkáte onboarding, školení nebo orientace nových zaměstnanců, tento proces by se měl řídit určitými základními pravidly. - Udělejte dobrý první dojem. Zkoušenost, kterou vytvoříte hned na…

Naučte se řídit stres

22.9.2009 

Současná ekonomická situace stupňuje tlak, který je na nás vyvíjen. Článek proto radí, jak se lépe vyrovnávat s tlakem a udržet si potřebnou výkonnost. - Lépe porozumějte stresu. Vnímání toho, co se…

icon Jak obnovit pouta se zaměstnanci

22.9.2009 

Doba je nejistá a situace ve firmách se rychle mění. Zaměstnanci se proto svým firmám odcizují. Jak je získat zpátky? V článku radí poradenská společnost Watson Wyatt. - Vytvářejte organizační…

icon 10 rad pro lepší řízení času

22.9.2009 

Time management je důležitý téměř pro každého. Článek proto přichází s radami, jak správně řídit čas. - Buďte organizovaní. Zamyslete se, kolik času strávíte hledáním věcí. Věnujte prvních 15 minut…

Článek v rámci předplatného icon Top 100 globálních značek 2009

22.9.2009 

Společnost Google zaznamenala nejvyšší nárůst hodnoty své značky. Podle posledního žebříčku stovky nejdražších značek světa Top 100 global brands 2009, sestavovaného každoročně společností Interbrand…

Článek v rámci předplatného Postavte se stresu na pracovišti

21.9.2009 

Zaměstnavatel usilující o snížení stresu na svém pracovišti může zvolit dvě cesty: snažit se získat kontrolu nad situací úpravou pracovního prostředí nebo přímo pomáhat zaměstnancům vypořádat se se…

Jak maximálně využít firemní školení

21.9.2009 

Když se firma rozhodne pro školení zaměstnanců přímo na pracovišti, dělá to především proto, že potřebuje, aby byli dobře vybaveni pro výkon svých pracovních rolí. Mělo by také být připraveno na míru…

Článek v rámci předplatného Motivace v době útlumu

21.9.2009 

Motivace zaměstnanců v dnešní době je velmi složitá. Morálka a produktivita jsou oslabeny, pravděpodobně pracujete se sníženým počtem lidí a nemáte rozpočet na zaměstnanecké výhody. Cokoli, co vypadá…

Výpis 1249612510 z celkem 19572