Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

Článek v rámci předplatného Neodrazujte nové zaměstnance

15.9.2009 

Stará známá pravda říká, že zaměstnanci vstupují do firem, neopouštějí však firmy, ale šéfy. Článek proto upozorňuje na typické manažerské chyby, které mohou přimět nové zaměstnance znovu zvažovat…

icon Nepřipravujte se o zákazníky

15.9.2009 

I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také vědět, co může udělat, aby jej získal zpět nebo neztratil další. - Mluvte s bývalými zákazníky. Ptejte se na specifické důvody…

icon Steve Jobs: 12 pravidel úspěchu

14.9.2009 

Výkonný ředitel společnosti Apple Steve Jobs se z nedostudovaného vysokoškoláka bez práce dokázal stát jedním z nejúspěšnějších podnikatelů všech dob. Pomohlo mu k tomu jeho 12 pravidel úspěchu: -…

Článek v rámci předplatného icon Branding není jen logo

14.9.2009 

Branding je pojem, který zahrnuje vytváření dojmu, který vyvoláváte ve všech, s nimiž přijdete do styku.  Značka tudíž není jen logo. Je proto důležité vědět, jak a kde vaše značka působí a ovlivňuje…

Tipy pro efektivní porady aneb Bez agendy ani ránu

11.9.2009 

Klíčem k vedení efektivní porady je držet se programu a soustředit na cíle setkání. Ať už se bude účastnit méně či více lidí, produktivní porada by měla vždy splnit úkoly, které si vytyčila. Na…

Interní branding oddělení lidských zdrojů

11.9.2009 

Budování značky oddělení HR ve firmě začíná náborem, u náboru však nekončí. Každá firma má svou interní značku, i když mnohdy neúmyslnou. Chcete-li proto aktivně budovat svou interní značku, položte…

Článek v rámci předplatného icon Konference: Nebuďte jen účastníky

11.9.2009 

Konference nabízejí velkou příležitost pro budování vztahů se zajímavými lidmi. Chcete-li proto zajistit maximální návratnost času a peněz, které vaše společnost investuje do konferencí, nemůžete se…

icon Nečekejte na zlepšení ekonomiky

11.9.2009 

Současná ekonomická situace vede řadu marketérů k odklonu od zkoušení nových technik a strategií. Raději se drží dosavadního osvědčeného postupu, i když to může být kontraproduktivní. Článek proto…

Článek v rámci předplatného 10 chyb v neverbální komunikaci

10.9.2009 

Chyby v neverbální komunikaci si často neuvědomujeme, mohou však mít negativní dopad na vztahy s ostatními. Článek proto radí, čemu se vyvarovat. - Uzavřené tělo. Ať už budete sedět, nebo stát, vaše…

Článek v rámci předplatného icon 4 mýty, které vás stojí prodej

10.9.2009 

Poskytování služeb je opředeno řadou mýtů, které firmám znesnadňují cestu k úspěchu. Které to jsou? - Dobrá práce mluví sama za sebe. Ve skutečnosti je třeba pracovat na komunikaci s klienty a…

Článek v rámci předplatného Výstupní pohovor odhalí možnosti zlepšení organizace

9.9.2009 

Výstupní pohovory mohou HR profesionálům pomoci vytvářet efektivní strategie udržení zaměstnanců. Využijte proto výstupní pohovory nejen ke zjišťování důvodů odchodu, ale také k novým pohledům na to,…

Jak zjišťovat vzdělávací potřeby

9.9.2009 

Vzdělávací potřeby zaměstnanců se zjišťují pomocí analýzy, jejíž podoba vždy závisí na konkrétní organizaci, jejích technických a personálních možnostech. Tři základní kroky jsou však pro všechny…

icon Jak maximálně využít školení softwaru

8.9.2009 

Školení v oblasti ovládání softwaru není jen o tom, jaké klávesy používat. Každý počítačový program lze využít pro plnění specifických obchodních účelů. Uživatelé by proto měli být školeni tak, aby…

Jak si neudělat nepřátele na pracovišti

8.9.2009 

V práci se může stát, že si nevědomky vytváříme nepřátele mezi spolupracovníky. Jak se tomu vyhnout? - Dávejte si pozor na vysvětlování špatných motivů komukoli, kdo s vámi nesouhlasí. - Kritizujte…

Článek v rámci předplatného Fluktuace začíná u náboru

8.9.2009 

Fluktuace zaměstnanců často začíná špatným náborem. V řadě firem je totiž nábor stále náhodný, nestrukturovaný a zajišťují jej nekompetentní lidé. Chcete-li proto dosáhnout nižší fluktuace, měli byste…

Výpis 1252612540 z celkem 19572