Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

icon Guy Kawasaki: Jak se připravit na vystoupení v panelové diskusi

20.5.2015 

Pokud ve svém oboru pracujete již dlouho, zastupujete významnou organizaci nebo se pravidelně účastníte odborných akcí, je velmi pravděpodobné, že i vás jednoho dne požádají, abyste vystoupili na…

Článek v rámci předplatného icon Základy obchodní etikety

19.5.2015 

Prodej a obchod obecně jsou o známostech, osobních sympatiích a o schopnosti dobře zapůsobit. Produkt, který nabízíte, společnost, kterou zastupujete nebo vaše argumentace jsou dost možná až na druhém…

Článek v rámci předplatného icon Zjistěte, co se skrývá za námitkami potenciálního klienta

15.5.2015 

Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při obchodním jednání je vypořádání se s námitkami potenciálního klienta. Úspěšně se s protesty zákazníka je složité, protože za…

icon Co dělat, když vám někdo sebere váš úspěch

15.5.2015 

Když si někdo jiný přivlastní vaše zásluhy, je to velmi frustrující. Může to být šéf, ale i kolega nebo někdo z vašich blízkých v soukromém životě. V každém případě se vám bude honit hlavou, jak se k…

Článek v rámci předplatného icon Vyhrajte nad recepčními: Jak se při volání dostat k té správné osobě

7.5.2015 

V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo gatekeeper v doslovném překladu hlídač brány, v praxi pak nejčastěji recepční, asistent/ka nebo kdokoliv, kdo prodejci zvedne…

icon Jak si s podřízenými ujasnit očekávání ohledně pracovního výkonu

6.5.2015 

Mezi zaostáváním za výkonností ostatních a dosahováním špičkových je dlouhá cesta. Vaši podřízení by proto neměli být překvapeni při každoročním hodnocení. Očekávání musí být jasná a dohodnutá předem.…

icon Jak si získat důvěru na dálku

6.5.2015 

Práce na dálku je stále běžnější. Přináší nesporné výhody pro zaměstnavatele i zaměstnance, ale má i svá úskalí. Jedním z nich je častý nedostatek důvěry vůči zaměstnancům, nad nimiž vzhledem k místu…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak uzavírat obchody rychleji

5.5.2015 

Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy jindy. Obzvlášť v prodeji. Pokud se vám povede zkrátit průměrnou délku jednoho prodejního cyklu, tedy času, který strávíte se…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak znít přirozeně po telefonu

30.4.2015 

Jistě se vám již někdy stalo, že jste přijali hovor a ještě předtím, než se daný volající vůbec představil a řekl, odkud a proč volá, už jste věděli, že se jedná o telemarketing. Většina telefonních…

Článek v rámci předplatného icon Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci

29.4.2015 

Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně. Ne vždy to ale je pravda, čímž prodejce ztrácí hodně ze své důvěryhodnosti. Během obchodní komunikace byste měli být zaměřeni…

Článek v rámci předplatného icon Osvěžte svůj přístup k zákazníkům

27.4.2015 

Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a poučení se z předchozích chyb. Zamyslete se nad tím, co jste v minulém období udělali špatně, co dobře a jak efektivně a do jaké…

Článek v rámci předplatného Laszlo Bock o náboru: Nedělejte žádné kompromisy

24.4.2015 

O práci ve společnosti Google se uchází více než 2 miliony lidí ročně. Firma jich nakonec přijme několik tisíc. Výběr zaměstnance trvá průměrně 6 týdnů a zahrnuje pohovory s budoucím nadřízeným,…

icon Proč čekat, až vám někdo povolí a schválí úspěch?

23.4.2015 

Když jde o úspěch, neměli byste čekat na něčí dovolení. Dnes jsme víc než kdy předtím pány svého osudu. Moderní technologie a sociální sítě nám k tomu mohou velmi pomoci. A váš čas je nakonec to…

icon Typologie náročných zaměstnanců

22.4.2015 

I když si lidi do svého týmu vybíráte sami a pečlivě, po čase zjistíte, že určité charaktery se objevují na všech pracovištích. Často jsou to negativní jedinci, kteří svým chováním dokáží poškodit…

icon Kolik vydělává šťastný člověk?

21.4.2015 

70 tisíc dolarů ročně. To je výše ročního výdělku, která v lidech vyvolává pocit naprostého štěstí a pohody. Ti, kteří vydělávají méně, jsou méně šťastní i méně spokojení. Ti, kteří vydělají více,…

Výpis 12911305 z celkem 1974