Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3066 článků.

Článek v rámci předplatného icon 7 rad prodejcům po telefonu

6.11.2015 

Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však do určité míry nevyhne skutečně žádný obchodník. Server Selling Power přinesl 7 rad těm, kteří se v dovednosti telefonního…

icon Marshall Goldsmith: Lídr nesmí chít vyhrát za každou cenu

6.11.2015 

Marshall Goldsmith je světově uznávaný kouč vrcholových manažerů, spíkr a autor populárních knih o osobním rozvoji, které vyšly i češtině pod názvy Jak se dostat do vyššího levelu (What Got You Here…

Článek v rámci předplatného icon Klient se musí rozmluvit. Jak na to?

5.11.2015 

Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky nic nenamítá, nijak se nevyjadřuje, se vším pasivně souhlasí, nakonec ale nabídku odmítne a víceméně beze slova odejde. To,…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak lépe přesvědčit

3.11.2015 

Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi. Umění působit na rozhodování jiných lidí a celkově se umět vcítit do ostatních jsou navíc schopnosti, které jistě využijete i…

icon 10 tipů, jak zatočit s prokrastinací

30.10.2015 

Všichni to občas děláme, někteří méně, někteří více. Přijdeme do práce, dáme si kávu, podíváme se na soukromý e-mail a na zpravodajství, a to vše s plným vědomím toho, že nás čeká ten den ještě…

Článek v rámci předplatného icon Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

27.10.2015 

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se obchodníci stát konzultanty, potřebují pomoc a podporu na několika úrovních. Zmínili jsme potřebu nový…

Zúčastněte se konference společnosti 1. VOX a.s. ke změnám, které není radno podceňovat

26.10.2015 

Vzdělávací a poradenská společnost 1. VOX a.s. si vás dovoluje pozvat na akci ABY ZMĚNA MĚLA SMYSL aneb ČLOVĚK V SÍTI CHANGE MANAGEMENTU, která se uskuteční dne 26. 11. 2015 v CITY GREEN COURT na…

Kolik stojí chřipka?

26.10.2015 

Chřipka je nejčastější lidské infekční onemocnění, které představuje nejen závažný zdravotnický, ale i ekonomický problém.3 Pro rodinu znamená ztrátu třech týdenních platů, pro zaměstnavatele…

icon Jak se mění byznys v právním odvětví: Příběh velké transformace (3/3)

26.10.2015 

O právnících si občas lidé myslí, že sami sebe pokládají za střed vesmíru. Občas tomu tak může být a proto je důležité, aby si i partneři advokátní kanceláře uvědomili, že když budou všichni…

Článek v rámci předplatného icon Americká Duke University se snaží zlevnit palivo z řas

25.10.2015 

Americké ministerstvo energetiky podpořilo výzkum levného paliva zřas na Duke University dotací ve výši 5,2 miliónu amerických dolarů. Univerzita spolupracuje sjinými univerzitami a energetickými…

Článek v rámci předplatného icon V prestižní ceně za odpovědné podnikání uspěly Plzeňský Prazdroj, Skanska či Galvamet

22.10.2015 

Praha, 20. října 2015 -  Společným oceněním společností Plzeňský Prazdroj a Skanska za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v České republice vyvrcholil v úterý galavečer TOP Odpovědná…

Už aby to bylo...

20.10.2015 

„Mysleli to dobře, ale skutek utek.“ „Účel je zřejmý, ale skutečnost je jiná.“ „To je snad za trest.“ Ať se to mnohým líbí nebo nelíbí, překvapivě se všechna tato negativně laděná tvrzení, vztahují k …

icon Naučte se vstávat dřív

20.10.2015 

Vstávání. Pojem, který nadpoloviční většina Čechů uvádí jako jednu ze tří nejhorších věcí v pracovním týdnu. Zvonění budíku nastaveného na šestou nebo dokonce na pátou hodinu ranní se stává pro celou…

Článek v rámci předplatného icon 10 věcí, které úspěšní prodejci nedělají

20.10.2015 

Steve Jobs řekl: Rozhodnutí, co nebudeme dělat, je stejně důležité jako rozhodnutí, co dělat budeme. Mnoho odborné literatury pro prodejce se zabývá tím, co by měl prodejce umět a dělat, ale zároveň…

Článek v rámci předplatného icon 8 nejčastějších důvodů odmítnutí obchodní nabídky

16.10.2015 

Odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je každodenním chlebem většiny prodejců. Někdy však chybí vhled do důvodů, které k odmítnutí vedly, jelikož strohé Nemám zájem", které od klienta slyšíme,…

Výpis 13211335 z celkem 3066