Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

icon Sebevědomí je přednost. Máte ji?

14.8.2015 

Lidé, kteří si věří, dokáží inspirovat ostatní a realizovat věci, které jiní nezvládnou. Výzkumy také potvrzují, že si vydělávají více peněz a jsou častěji povyšování v práci. A co vy, věříte si?…

Článek v rámci předplatného icon 4 nejčastější požadavky nákupčích v B2B sféře

13.8.2015 

Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C sféře. Dnešní profesionální nákupčí mají trochu jiné požadavky, než jaké převládaly před deseti nebo i pěti lety. Zvyšte své…

Článek v rámci předplatného icon Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje

12.8.2015 

Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí umět dobře zorganizovat. Mnoho prodejců však nemá k dispozici dostatek času na efektivní prodejní činnost mimo jiné proto, že…

icon 8 tipů, jak mít přehled o konkurenci

12.8.2015 

Ať už prodáváte jakýkoliv produkt nebo pracujete v sebevíc specifickém oboru, nevyhnete se srovnání s konkurencí. Mít přehled o tom, co dělá konkurence, je důležité nejenom kvůli tomu, abyste mohli…

icon TÜV SÜD: Buďte napřed. Připojte se.

11.8.2015 

Praha/Mnichov. Buďte napřed. Připojte se. je název prezentace TÜV SÜD na mezinárodním automobilovém veletrhu IAA 2015, který se bude konat ve Frankfurtu nad Mohanem od 17. do 27. září. U stánku D04 v…

Personalisté vs. dodavatelé: Cesta k lepší spolupráci

11.8.2015 

Vztahy mezi personalisty a dodavateli produktů a služeb pro HR jsou často napjaté a chatrné. Obě strany se však navzájem potřebují, a proto je třeba hledat společnou řeč, která umožní efektivní…

Článek v rámci předplatného icon Vyplatí se zákazník, či ne?

7.8.2015 

Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti najít ideální poměr mezi náklady na výrobu produktu či poskytování služby a výdělkem z prodeje zákazníkům. Vzhledem k …

Článek v rámci předplatného icon Jak se vyhnout nejčastější chybě při jednání o ceně

5.8.2015 

Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen obchodu? A víte, jak se této chyby vyvarovat? SalesForce Blog přinesl několik rad, které vám pomohou vyniknout při jednání o ceně…

Školení pro interní auditory systému bezpečnosti krmiv GMP+

4.8.2015 

Základním požadavkem legislativy a zároveň klíčovým prvkem v zajišťování výroby a prodeje bezpečných krmiv ve smyslu požadavků standardu GMP+ je provedení analýzy nebezpečí a stanovení kritických…

Článek v rámci předplatného icon Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce

4.8.2015 

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své výsledky a upravovat své prodejní techniky tak, aby se eliminovala jejich slabá místa. K tomu všemu…

Článek v rámci předplatného icon Seznamte se s klientem blízké budoucnosti

3.8.2015 

Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci na zákaznický servis musí reagovat nejenom na technologický pokrok, který nás všechny nesmírně ovlivňuje v každodenním…

Technologické firmy chtějí zaměstnávat autisty

29.7.2015 

Definice říká, že autismus je vývojové mentální postižení, které se projevuje abnormální sociální interakcí, stálými opakujícími se vzorci chování a narušenými komunikačními schopnostmi. Rozhodně však…

Článek v rámci předplatného icon Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis

27.7.2015 

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá specifika, která je potřeba zohlednit ve…

New Horizons otevírá nový kurz: Practical Application of Windows Server 2012 Active Directory

27.7.2015 

Tento pětidenní intenzivní kurz v sobě zahrnuje 2 pětidenní Microsoftem autorizované kurzy: 20410 a 20411 zaměřené na naplnění požadavků malých podniků (do 2 000 počítačů).   Náš jedinečný přístup…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak úspěšně zvládnout nesmyslné požadavky náročného zákazníka

23.7.2015 

Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo, mnoho firem by pravděpodobně ihned zkrachovalo. Někteří zákazníci se snaží získat z vašich služeb či produktů co nejvíce pro sebe…

Výpis 13211335 z celkem 3026