Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Článek v rámci předplatného icon 3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

23.11.2015 

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s potenciálním zákazníkem je nutné pojmout interaktivně a vhodnými otázkami klienta rozmluvit". Mnozí experti na prodej doporučují…

Článek v rámci předplatného icon Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů

20.11.2015 

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou a přizpůsobit se vývoji v očekávání klientů. I když se může zdát, že moderní doba přinesla zcela…

Článek v rámci předplatného "Vyrovnanost & Troufalost" - koncept a praxe

19.11.2015 

Lze nalézt fungující způsob třeba pro naplnění cílů zlepšení měkkých dovedností v našich rozvojových akčních plánech? Určitě ano! Koncept Vyrovnanost & Troufalost může být vodítkem při…

Slovník pojmů v IT vzdělávání pro personalisty

16.11.2015 

Už nějakou dobu v rámci Avnet Academy, kterou jsme vám představili v našich předchozích rozhovorech zde a zde, zvažujeme, jak co nejlépe zpřehlednit a obecně zjednodušit výběr z dostupné nabídky IT…

Článek v rámci předplatného icon Maroš Šefčovič promluvil na Fóru energetické infrastruktury v Dánsku

15.11.2015 

Dokončení vnitřního energetického trhu podle Maroše Šefčoviče:umožní odběratelům využívat služby a ceny vkonkurenčnějším prostředízajistí trhu vyšší bezpečnost dodávekumožní občanům EU využívat výhod…

Studie: Vývoj českého vzdělávacího trhu od roku 2007

13.11.2015 

Zajímá vás, jak se dlouhodobě vyvíjí vzdělávací trh, a jak si stojí přední české vzdělávací a poradenské instituce? Společnost Image Lab s.r.o. dlouhodobě sleduje vývoj na českém vzdělávacím trhu v…

icon Umíte přesvědčit?

13.11.2015 

Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním životě. Vyžaduje vysokou míru emoční inteligence. Chcete-li totiž získat ostatní pro svůj způsob myšlení, musíte na ně v první…

Článek v rámci předplatného icon Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (1/2)

13.11.2015 

Tvarem loga můžete ovlivnit to, co si o vás budou myslet zákazníci. Píše o tom nedávný článek zveřejněný na webu mezinárodní obchodní školy INSEAD, který odkazuje na výsledky výzkumu s názvem Does…

Křest a autogramiáda publikace Písemná komunikace v praxi

12.11.2015 

Společnost 1. VOX a.s. zve na křest a autogramiádu publikace Písemná komunikace v praxi Úprava obchodních a úředních písemností v 21. století. Akce se koná v úterý 1. 12. 2015 v 15:17 v sídle…

Článek v rámci předplatného Kluby zlepšování propojují odborníky

12.11.2015 

Ačkoliv dnes máme k dispozici nejmodernější techniku, notebooky, tablety, smartphony a on-line jsme téměř 24 hodin denně, je potřeba se zamyslet, zda nám tyto vymoženosti pracovního života skutečně…

Článek v rámci předplatného icon 3 chyby, kterých se vyvarovat při tvorbě cen

11.11.2015 

Nacenění produktu je věda. Roli hrají nejenom výrobní náklady a výdaje na provoz, ale i řada psychologických a strategicky-obchodních faktorů. To, že cena zásadním způsobem ovlivňuje reakci zákazníků…

icon České podnikatelky mají dynamický podíl na růstu české ekonomiky

10.11.2015 

Na slavnostním galavečeru 5. listopadu 2015 byly oceněny vítězky 8. ročníku celorepublikového projektu Ocenění Českých Podnikatelek. Nejúspěšnější české podnikatelky získaly ocenění ve třech…

Začátečníci a falešní začátečníci by se jazyky neměli učit společně

9.11.2015  Rozhovor s Michaelou Miller, ředitelkou Jazykové školy Elvis

  V čem spočívá v současnosti největší problém z pohledu jazykové vybavenosti zaměstnanců v ČR? Podle statistik nejsou Češi obecně považováni za přeborníky ve znalosti cizích jazyků. Pokud se mne…

icon Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

9.11.2015 

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl zrovna o minulém víkendu na semináři o prodeji. Na schůzce s panem K. jsem již v úvodu udělal jednu…

Článek v rámci předplatného icon 7 rad prodejcům po telefonu

6.11.2015 

Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však do určité míry nevyhne skutečně žádný obchodník. Server Selling Power přinesl 7 rad těm, kteří se v dovednosti telefonního…

Výpis 12911305 z celkem 3050