Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3066 článků.

icon Ekonomika stojící na ropě: V Saúdské Arábii je na obzoru transformační výzva

29.12.2015 

Ekonomika Saúdské Arábie v minulých deseti letech rostla, především díky narůstajícím cenám ropy. Nyní bude potřeba transformace, kterou by se tamní ekonomika změnila na produktivnější. Tato země nyní…

icon Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, je posvátná - buď zticha

22.12.2015 

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové podoby. V takovýchto chvílích klienta neruš, mlč. Buď tak nenápadný, jak jen to jde. Jako bys tam…

Článek v rámci předplatného icon Pařížská klimatická dohoda bude úspěšná díky Číně

20.12.2015 

Čínská Komunistická strana oficiálně uznává, že se průměrné teploty vČíně zvyšují vsouvislosti sglobálním oteplováním, které by mohlo narušit zdroje pitné vody vHimalájích a ohrozit čínská velkoměsta…

Článek v rámci předplatného icon První podvodní systém skladování energie na světě byl uveden do provozu

18.12.2015 

Firmy Hydrostor a Toronto Hydro uvedly do provozu systém skladování energie využívající stlačený vzduch. Systém se nachází 3 km od ostrova Toronto a 55 metrů pod vodou. Systém Hydrostor využívá…

Článek v rámci předplatného icon Blue Ocean Strategy - Jak na to? (část 1/2)

17.12.2015 

První krok byl naznačený v článku Blue Ocean Strategy - Úvod do hledání nekonkurenčních trhů. Identifikujte nezákazníky. Položte si otázku, jaké jsou bariéry, které brání nezákazníkům využívat váš…

Článek v rámci předplatného icon Jak před svátky vzdorovat větě: "Ozvěte se mi až po Novém roce."

16.12.2015 

Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu připravují na svátky a spíše než obchodu věnují čas nakupování dárků. Ležérnost předsvátečních dnů je zdánlivě ideální…

Článek v rámci předplatného icon Blue Ocean Strategy - Úvod do hledání nekonkurenčních trhů

8.12.2015 

Proč některé společnosti uspějí s uváděním nových produktů na trh a jiné selžou? Lze vytvořit svůj vlastní tržní prostor, kde alespoň po nějakou dobu nebude konkurence? Kladete si…

Článek v rámci předplatného icon Nabízejte to nejlepší, nikoliv nejlevnější řešení

8.12.2015 

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musejí podnikatelé či prodejci udělat. Často se přitom koukají na nabídku konkurence a zjišťují, že existuje řada…

Článek v rámci předplatného icon Setkání s inspirací aneb KREATIVITA v byznysu

7.12.2015 

Co je kreativita? Kde se bere? Dá se naučit a rozvíjet? Jak k byznysu přistoupit kreativně a uspět? Co můžeme čerpat z umění a jiných oborů? Přijďte se inspirovat, sdílet a hledat odpovědi společně s…

Článek v rámci předplatného icon 20 výrazů, díky kterým budete působit důvěryhodně

7.12.2015 

Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě přijít na tu nejefektivnější prodejní metodu, která by nejlépe odpovídala vašim potřebám? Někdy stačí používat ty správné…

Článek v rámci předplatného Průměrné mzdy v Česku - 3. čtvrtletí 2015

7.12.2015 

Český statistický úřad zveřejnil údaje o vývoji průměrné mzdy v národním hospodářství a v jednotlivých odvětvích za 3. čtvrtletí roku 2015. Průměrná mzda vzrostla v tomto období proti stejnému období…

Článek v rámci předplatného icon Postupné uzavírání obchodu - překvapivě efektivní prodejní taktika

3.12.2015 

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si s potenciálním klientem na schůzce nebo během telefonátu postupně krok po kroku společně odsouhlasíte jednotlivé dílčí aspekty…

icon CBRE Zasedačka roku zná své finalisty

2.12.2015 

Do soutěže se přihlásilo rekordních 81 firem, ze kterých odborná porota vybrala 33 finalistů CBRE, světový lídr v sektoru komerčních realitních služeb, zastřešuje již druhý ročník soutěže CBRE…

Článek v rámci předplatného icon Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat."

27.11.2015 

Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci: Musím to ještě probrat se svým partnerem / šéfem / manželkou? Hned po ceně se zřejmě jedná o jednu z nejčastějších forem…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak nemuset dávat klientovi slevu

26.11.2015 

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze formální, protože většině klientů stejně dáváte slevu? Pokud ano, je na čase změnit vaši techniku…

Výpis 12911305 z celkem 3066