Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

Článek v rámci předplatného Průměrné mzdy v Česku - 3. čtvrtletí 2015

7.12.2015 

Český statistický úřad zveřejnil údaje o vývoji průměrné mzdy v národním hospodářství a v jednotlivých odvětvích za 3. čtvrtletí roku 2015. Průměrná mzda vzrostla v tomto období proti stejnému období…

Článek v rámci předplatného icon Postupné uzavírání obchodu - překvapivě efektivní prodejní taktika

3.12.2015 

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si s potenciálním klientem na schůzce nebo během telefonátu postupně krok po kroku společně odsouhlasíte jednotlivé dílčí aspekty…

icon CBRE Zasedačka roku zná své finalisty

2.12.2015 

Do soutěže se přihlásilo rekordních 81 firem, ze kterých odborná porota vybrala 33 finalistů CBRE, světový lídr v sektoru komerčních realitních služeb, zastřešuje již druhý ročník soutěže CBRE…

Článek v rámci předplatného icon Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat."

27.11.2015 

Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci: Musím to ještě probrat se svým partnerem / šéfem / manželkou? Hned po ceně se zřejmě jedná o jednu z nejčastějších forem…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak nemuset dávat klientovi slevu

26.11.2015 

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze formální, protože většině klientů stejně dáváte slevu? Pokud ano, je na čase změnit vaši techniku…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro efektivní online prodejní kampaň

24.11.2015 

Čím dál tím více firem se uchyluje k prodeji přes internet. Některé částečně, jiné plně. A není se čemu divit. Internet nabízí celou řadu výhod a zjednodušení jak ze strany zákazníka, tak ze strany…

Článek v rámci předplatného icon 3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

23.11.2015 

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s potenciálním zákazníkem je nutné pojmout interaktivně a vhodnými otázkami klienta rozmluvit". Mnozí experti na prodej doporučují…

Článek v rámci předplatného icon Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů

20.11.2015 

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou a přizpůsobit se vývoji v očekávání klientů. I když se může zdát, že moderní doba přinesla zcela…

Článek v rámci předplatného "Vyrovnanost & Troufalost" - koncept a praxe

19.11.2015 

Lze nalézt fungující způsob třeba pro naplnění cílů zlepšení měkkých dovedností v našich rozvojových akčních plánech? Určitě ano! Koncept Vyrovnanost & Troufalost může být vodítkem při…

Slovník pojmů v IT vzdělávání pro personalisty

16.11.2015 

Už nějakou dobu v rámci Avnet Academy, kterou jsme vám představili v našich předchozích rozhovorech zde a zde, zvažujeme, jak co nejlépe zpřehlednit a obecně zjednodušit výběr z dostupné nabídky IT…

Článek v rámci předplatného icon Maroš Šefčovič promluvil na Fóru energetické infrastruktury v Dánsku

15.11.2015 

Dokončení vnitřního energetického trhu podle Maroše Šefčoviče:umožní odběratelům využívat služby a ceny vkonkurenčnějším prostředízajistí trhu vyšší bezpečnost dodávekumožní občanům EU využívat výhod…

Studie: Vývoj českého vzdělávacího trhu od roku 2007

13.11.2015 

Zajímá vás, jak se dlouhodobě vyvíjí vzdělávací trh, a jak si stojí přední české vzdělávací a poradenské instituce? Společnost Image Lab s.r.o. dlouhodobě sleduje vývoj na českém vzdělávacím trhu v…

icon Umíte přesvědčit?

13.11.2015 

Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním životě. Vyžaduje vysokou míru emoční inteligence. Chcete-li totiž získat ostatní pro svůj způsob myšlení, musíte na ně v první…

Článek v rámci předplatného icon Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (1/2)

13.11.2015 

Tvarem loga můžete ovlivnit to, co si o vás budou myslet zákazníci. Píše o tom nedávný článek zveřejněný na webu mezinárodní obchodní školy INSEAD, který odkazuje na výsledky výzkumu s názvem Does…

Křest a autogramiáda publikace Písemná komunikace v praxi

12.11.2015 

Společnost 1. VOX a.s. zve na křest a autogramiádu publikace Písemná komunikace v praxi Úprava obchodních a úředních písemností v 21. století. Akce se koná v úterý 1. 12. 2015 v 15:17 v sídle…

Výpis 12611275 z celkem 3026