Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Zažijte manažerskou simulaci zlepšování nevýrobních procesů. Vyhrajte 2 vstupy na kurz

22.2.2016 

Zúčastněte se ve dnech 16. - 17.3. v Praze jedinečné tříkolové manažerské simulace zlepšování procesů v administrativě, obslužných procesech a ve službách. Přitom se naučíte používat rozmanité…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky ke spokojeným zákazníkům

22.2.2016 

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní tým je jednou nutností. Druhou nezbytností, důležitou hlavně k udržení stávající klientely, je pak…

Článek v rámci předplatného icon Cena ropy by se měla zvýšit

21.2.2016 

Saudská Arábie se v uplynulých měsících pokusila zruinovat americké producenty ropy, kteří využívají technologii frakování (hydraulického štěpení). Cena ropy kvůli jejímu přebytku na trhu klesla a…

icon Máme vůbec právo přežít?

16.2.2016 

Kladete si často v práci či ve svém podnikání tuto otázku? Nebo alespoň někdy? Proč by právě firma, ve které pracuji či moje podnikání mělo dlouhodobě přežít?

Článek v rámci předplatného icon Argumenty, proč nejnižší cena není pro klienta ta nejlepší volba

16.2.2016 

Zaměření z příliš velké části pouze na cenu je bohužel nešvarem mnoha potenciálních klientů. Často si musí projít nepříjemnou zkušeností s několika nekvalitními a nefunkčními produkty, než se…

Článek v rámci předplatného icon Kvalifikace PRINCE2® jako základ úspěšného řízení projektů (část 1/2)

10.2.2016 

PRINCE2 je původně britská metodika řízení projektů vytvořená na základě mezinárodní studie best practice v projektovém managementu. PRINCE2 je zkratkou PRojects IN Controlled Environments, tedy…

icon Vratislav Kalenda v Management TV: Můžeme hned, šéfe?

Audio  9.2.2016 

Vratislav Kalenda, jednatel a ředitel společnosti Image Lab, využívá už 20 let své odborné znalosti a zkušenosti z oblasti psychologie, neurověd a celostní medicíny k tomu, aby pomohl manažerům…

icon Nechybí vašemu podnikání smysl?

8.2.2016 

Smysl podnikání je téma, které nyní opět rezonuje mezi lídry v byznysu. Jste jedním z lídrů, kteří za jediný účel svého podnikání považují vydělávání peněz? Potom vám možná chybí něco velice…

Článek v rámci předplatného icon 7 tipů, jak více prodávat

5.2.2016 

Prodejní profese je jednou z nejtěžších a zároveň nejpodnětnějších kariérních drah, kterou si jedinec může vybrat. Každý si navíc musí najít vlastní způsob prodeje, který mu bude vyhovovat. Podnikatel…

Článek v rámci předplatného icon 5 signálů, že nemá cenu ztrácet s potenciálním klientem čas

4.2.2016 

Po určité době si každý prodejce vypěstuje určitou intuici, která mu hned ze začátku interakce s potenciálním klientem řekne, jestli má smysl se u daného člověka snažit, nebo ne. Někdy máte z někoho…

Článek v rámci předplatného icon 4 nové tipy k překonání námitky proti ceně

3.2.2016 

Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém starý jako obchod sám. A protože se s ním prodejci všude po světě setkávají dennodenně, konzultanti a koučové přicházejí se stále novými taktikami,…

icon Rekvalifikaci v roce 2015 absolvovalo přes 38 tisíc lidí

2.2.2016 

Během uplynulého roku se 38 078 uchazečů a zájemců o zaměstnání zúčastnilo některého z široké nabídky rekvalifikačních kurzů, které hradil Úřad práce ČR (ÚP ČR). Více než 80 % z nich rekvalifikaci v…

icon Pomůžeme vám porozumět liberalizované energetice

29.1.2016  Rozhovor se Zuzanou Šolcovou, výkonnou ředitelkou Asociace energetických manažerů

V ČR jsou desítky dodavatelů elektřiny a plynu. Podle čeho by si měl odběratel vybírat vhodného distributora? Záleží na tom, do jaké kategorie odběratel spadá. Jestliže odběratel používá elektřinu ke…

Článek v rámci předplatného icon 5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků

29.1.2016 

Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě nevědomé úrovni. Pokud byste se nakupujícího zákazníka zeptali, proč si vybral daný produkt, zřejmě vám řekne, že se výrobek…

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat, když se klient hned na začátku schůzky zeptá: "Kolik to stojí?"

28.1.2016 

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje dennodenně celá řada prodejců. Když se zákazník zeptá na cenu, obchodník se rázem ocitne mezi několika dilematy. Jakou cenu mám…

Výpis 12461260 z celkem 3050