Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19409 článků.

Nejproduktivnější je úterý

14.5.2008 

Výzkum právnické společnosti Peninsula mezi britskými zaměstnanci zjistil, že nejproduktivnějším pracovním dnem je úterý. Pracovní týden pak průměrně končí v pátek ve 14 hodin. Letos poprvé tak již…

icon Jak psát pro webové stránky

14.5.2008 

Firma může mít krásné webové stránky, které navštěvuje hodně lidí. Někde je však chyba, pokud negenerují obchodní zisky. Je třeba vždy udržovat komunikaci s návštěvníky a říkat jim, proč zrovna vy…

Článek v rámci předplatného Možná jste právě vy typ pro práci z domova

14.5.2008 

Proč procházet pomalým a bolestivým procesem vstupního povolání? Je lepší být na volné noze a sklízet své vlastní úspěchy.I když jste třeba ve své vlastní práci spokojení, neznamená to, že nikdy…

Článek v rámci předplatného icon Chytře s e-brožurou

14.5.2008 

E-brožury bez pochyby představují vysoce efektivní způsob brandingu. Mohou být distribuovány, doručovány a prohlíženy pomocí internetu a na rozdíl od tištěných zasílány jako e-mailová příloha,…

Co nedělat při práci z domova

13.5.2008 

Každý, kdo vyzkoušel práci z domova, ví, že to není procházka růžovou zahradou (nebo vysedávání u televize). Je to stejně náročné jako práce v kanceláři. Největší rozdíl je v tom, že vám nikdo nevěří,…

icon Jak komunikovat s diktátorem

13.5.2008 

Někteří šéfové neradi přijímají názory druhých a chtějí o všem rozhodovat sami bez ohledu na to, zda jsou vtom dobří. Přesvědčit nadřízeného o vašich nápadech proto může být obtížné, ale ne nemožné.…

icon Pravidla jednání s ruským obchodním partnerem

13.5.2008 

Podle našich měřítek se může někdy zdát často drsné a netrpělivé chování Rusů jako nepříjemné a nezdvořilé. Proto od obchodního partnera neočekávejte vždy dokonalé způsoby chování a bezchybnou kulturu…

icon Ke lhářům nebuďte v žádném případě velkorysí

13.5.2008 

Pro manažera může nastat obtížný čas vedení, když zjistí, že mu jeho zaměstnanci lžou. Většinou si ale za situaci mohou sami. Měli by se od počátku snažit budovat vztah na vzájemné důvěře. Zaměstnanci…

icon Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících

12.5.2008 

Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního obchodování na jakémkoli trhu. Smyslem zákaznických služeb je dosáhnout opakovaných obchodů. Důležité je, aby byl zákaznický servis…

Článek v rámci předplatného Dezorganizovaný a zmatený šéf

12.5.2008 

Jste nadšeni vaší novou prací, máte skvělý plat, výborný kolektiv, ale hned jak začnete pracovat, zjistíte, že něco není vpořádku svaším nadřízeným. Je to totiž organizační barbar.Nemá vůbec…

Při pracovním pohovoru ukažte, že umíte přemýšlet

12.5.2008 

Když se ucházíte o zaměstnání, je velmi důležité, jak zapůsobíte při pohovoru. Někteří lidé, kteří neuspěli, dodnes nechápou proč.Když se ve firmě připravují na přijímací pohovory, neměli by dopředu…

icon Příznaky ohrožení vaší pozice

12.5.2008 

Více než dva ze tří respondentů nedávného průzkumu věří, že kvůli současnému zpomalení ekonomiky je ohrožena jejich pracovní pozice. Existují určitá znamení, která toto mohou potvrdit:- Ptejte se, jak…

Co byste měli vědět o simultánním tlumočení

11.5.2008 

Pokud přádáte konferenci a budete potřebovat tlumočníky, přečtěte si článek o simultánním tlumočení. Simultánní (též konferenční, kabinové) tlumočení vypadá tak, že tlumočník nečeká, až řečník…

Článek v rámci předplatného icon E-mailové trendy

11.5.2008 

Veterán e-mailového marketingu Bill McCloskey shrnuje včlánku klíčové trendy tohoto odvětví. - Největší korporace posouvají svůj zájem od e-mailového marketingu knovějším kanálům. Jde především o…

Článek v rámci předplatného Když nechcete být propuštěni

11.5.2008 

Pokud se chcete vdnešním nestabilním prostředí vyhnout propuštění a nutnosti začít znovu, zvažte přesun nebo povýšení u stávajícího zaměstnavatele. Klíčové je přijít připraven sdůkazy o svém dobrém…

Výpis 1377113785 z celkem 19409