Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19409 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak na zákaznické stížnosti

13.3.2008 

Zákazníci si velmi dobře pamatují, jak s nimi vaši zaměstnanci zacházejí, zejména pokud to je špatná zkušenost. Článek…

icon Naučte se dávat opravdovou zpětnou vazbu

13.3.2008 

Zaměstnanci čekají od svých manažerů zpětnou vazbu za provedenou práci. Manažeři jsou ale nervózní, obávají se toho, jak říkat zaměstnancům věci, které zase tak slyšet nechtějí. Proto je jen málo…

Článek v rámci předplatného Usnadněte zaměstnanci nástup do práce

12.3.2008 

První den v novém zaměstnání může být děsivý. Vstupujete do nového prostředí, musíte si zapamatovat nová jména a místa. Samozřejmě jste pod tlakem, abyste udělali dobrý dojem. To vše navíc přichází…

Článek v rámci předplatného Jak na pohovor na veřejném místě

12.3.2008 

Zaměstnavatelé někdy organizují přijímací pohovory na veřejných místech, jako jsou kavárny či restaurace. Může je k tomu vést situace, kdy hledají terénní pracovníky a nemají kancelář v příslušném…

Článek v rámci předplatného icon Sedm rad pro zlepšení zákaznických zkušeností

12.3.2008 

Firmy se stále častěji obracejí k iniciativám řízení zákaznických zkušeností, aby zlepšily své hospodářské výsledky. Tato snaha však vyžaduje spolupráci napříč celou organizací, nejen marketingu nebo…

I ze špatné práce můžete těžit

12.3.2008 

Je dobře známé, že když si najdeme práci, která nás skutečně osloví, stáváme se zčásti jejím reprezentantem a práce samotná se postupně přetváří na součást naší osobnosti. Ne nadarmo je vzápadních…

icon Prezentujte efektivněji - snadné kroky ke změně stylizace prezentací

12.3.2008 

Jste příliš zaneprázdnění a nemáte čas vylepšit svou prezentaci? Výsledkem může být, že obchodní rozhodnutí vašich klientů se dějí navzdory slabým prezentacím, nikoliv díky nim. Jejich přepracování…

icon Instant messaging má své výhody pro interní komunikaci

11.3.2008 

Pod pojmem instant messaging (IM) si často představujeme chichotající se teenagery sedící u počítačů a vedoucí duchaprázdný on-line rozhovor plný smajlíků a podivných zkratek. On-line komunikaci v…

icon Jak by se neměl chovat obchodní partner?

11.3.2008 

Máte svou vlastní firmu? Co uděláte, když do ní váš obchodní partner nebude vkládat takové úsilí jako vy? Co vás přiměje zvýšit na něho hlas? Článek shrnuje, jak by se neměl chovat obchodní partner.-…

icon Zaměstnance motivujte flexibilitou

11.3.2008 

Je velmi těžké najít manažera, který by se nezajímal o nejelegantnější způsoby, jak motivovat své zaměstnance a udržet jejich produktivitu. Velkým hitem je flexibilita. Největší společnosti už…

icon Jak přežít v moderní vedoucí funkci

10.3.2008 

Všichni bychom se dnes pravděpodobně shodli na tom, že svět je stále hektičtější a přežití v moderním světě byznysu se stává stále složitějším. Jak tedy přežít postup na firemním žebříčku bez ztráty…

icon 4 tipy pro rozvoj firmy

10.3.2008 

Jednou z nejčastějších překážek úspěchu je strach ze selhání. Řada podnikatelů se proto obává posunout svůj podnik na další úroveň. Chcete-li však udělat vše, co můžete, neobejde se to bez pocitu…

Co nám brání využívat talent k lepší kariéře?

10.3.2008 

Znát svůj talent již na dnešním pracovním trhu nestačí. Mnoho lidí má velký talent, ale nepoužívá jej. Zaměstnanci se v práci často plně neangažují, dělají pouze to nejnutnější a přemýšlejí o nalezení…

Deadlinu se nemusíte bát, když si vše umíte zařídit

10.3.2008 

Deadline konečný termín, uzávěrka. Je to sociální fenomén, který paradoxně působí na lidskou aktivitu jako pohonná hmota a brzdná páka zároveň. Ovšem po vyslovení tohoto slova v mnohých hrkne a cítí…

Článek v rámci předplatného Zvládněte nástup na nové pracoviště

10.3.2008 

Na otestování v novém pracovním prostředí potřebujeme údajně sto dní. Kromě počátečního zvládání úkolů bychom měli působit sympaticky.Největší chybou je, když se stále odvoláváte na své předchozí…

Výpis 1396613980 z celkem 19409