12 pravidel prodeje
1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem. Pamatujte si, že lidé jsou různí, a tak nemůžete všem prodávat stejně.2. Musíte prodávat sebe. Uvědomte si, že nereprezentujete…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19571 článků.
1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem. Pamatujte si, že lidé jsou různí, a tak nemůžete všem prodávat stejně.2. Musíte prodávat sebe. Uvědomte si, že nereprezentujete…
Když si společnost najímá nové zaměstnance, hlavně na důležité a vedoucí pozice, není žádnou výjimkou, že kandidáta pošle na psychologické testy. Ty totiž odhalí důležité věci, například jestli je…
Náhlý rozpad vrcholného managementu dokáže každou společností nebo firmou pořádně otřást. Odchod klíčových lidí můžeme přirovnat k neočekávanému příchodu přírodní katastrofy. Důvodů může být víc a…
Seznamte se se základními mylnými představami o stresu. Pomůže vám to lépe pochopit vaše problémy a řešit je.- Stres je pro všechny stejný. Realita je zcela opačná, protože každý prožívá stres jinak.…
Podle dvou průzkumů v nedávné době je hlavním tématem pro IT manažery přísun kvalitních pracovníků. Řada z nich si stěžuje, že univerzity neprodukují studenty, kteří by byli připraveni fungovat v…
Chtěli byste začít pracovat na své manažerské kariéře a nevíte jak? Bude vám k tomu stačit šest následujících principů.1. Usilovnost. Nestačí být jen usilovný. Důležitá je i vůle a náskok před…
Udělejte to! Prostě změnu. Velký skok směrem k větší zodpovědnosti, platu a prestiži.Člověk nikdy neví, co budete tou hybnou silou, která mu změní pracovní kariéru náhodný rozhovor s přítelem,…
Jste zaplaveni stovkami nových nástrojů, aplikací, webových stránek a služeb? Náboráři čelí záplavě nástrojů a zároveň disponují chabými zkušenostmi a znalostmi, jak je efektivně využívat. Jsou,…
Důležitost komunikace a zpětné vazbyZásadní úkol pro manažery představuje efektivní a pravidelné poskytování zpětné vazby zaměstnancům. Pokud se manažeři spoléhají pouze na organizační procesy, jakými jsou roční nebo půlroční hodnocení,…
Osobní reference. Jaký je váš názor na ně? Opravdu si myslíte, že může váš učitel ze základní školy, váš soused nebo kamarád zgolfu ohodnotit váš manažerský styl a kvalitu vašeho pracovního výkonu?…
Linda Glassová, manažerka voblasti strategického náboru pro firmu Starbucks je matkou nového internetového procesu pro uchazeče. Firma zaměstnává vcelosvětovém měřítku 170000 lidí a nároky na personál…
Obchodní jednání mohou být někdy důležitější pro ty, jenž přednáší než pro zúčastněné. Je to šance, kdy můžete jako manažer zazářit. Několik kroků, jak můžete využít tento potenciál:- Zjistěte potřeby…
- Webové stránky představí firemní historii. Můžete uvést, kdy byla vaše firma založena, fotografie, úspěchy a důležité milníky. Dáte tak najevo, že jste dobře zavedená firma a získáte větší důvěru…
- Vytvářejte seznamy. Lidé lépe dosahují cílů, když si vytvářejí seznamy úkolů. Nejdříve si ujasněte svůj celkový cíl, pak přistupte k rozpisu jednotlivých dílčích úkolů. Napište si, čeho chcete…
Upřímné pracoviště je produktivnějšíOtevřený a upřímný přístup zaměstnavatelů k zaměstnancům podporuje morálku a produktivitu. Potvrdil to aktuální výzkum společnosti Deloitte. 72 procent z více než 4 000 oslovených amerických…