Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16720 článků.

Tři nutné role manažera talentu

2.5.2006 

HR je často vnímána jako byrokratická a zkostnatělá profesní oblast. Často zaslouženě, ale řada firemtuto tradici porušuje alespoň v oblastiřízení talentu přidáváním nových funkcí a aktivit.Definování…

icon Šest otázek efektivního koučování

28.4.2006 

Z manažerského pohledu je úkolem koučování nahradit neefektivní chování smysluplnějším a vhodnějším. Od koučovaných si to žádá přijetí jiného pohledu na věc a opuštění starých vzorců chování. Vůdci…

icon Vyplatí se počkat na Windows Vista?

28.4.2006 

Spočítat, kolikrát už Microsoft oznámil uvedení svého zbrusu nového produktu na trh a následně jej odložil o několik měsíců či let, by patrně dokázal jen velmi otrlý historik.Microsoft svým softwarem…

Článek v rámci předplatného I dobrého zaměstnance zničí špatný šéf

27.4.2006 

I příkladní zaměstnanci se mohou stát negativními a neproduktivními, pokud mají hrubé a méně duchaplné nadřízené. Ukázala to studie University of Florida . Vedoucí výzkumu profesor Timothy Judge…

Nebojte se být za hlupáka

27.4.2006 

Tradiční vzdělávací kurzy mají zaměstnancům pomáhat lépe uspět ve světe obchodu. Existují však i takové kurzy, které zaměstnancům ukazují, jak ze sebe udělat šaška a mohou být stejně účinné. Reportér…

Návod, jak být frustrovaný náborář

27.4.2006 

Někdo kdysi řekl, že utrpení v životě je povinné a trápení volitelné. Tolik nás žije ve frustraci a stresujeme se více, než je to nutné. Snažíme se neprohrávat a získat vše. Jako náboráři máme velkou…

Článek v rámci předplatného Jak se v očích kolegů a šéfů stát nesnesitelným

27.4.2006 

Bylo napsáno spousta knih a vyšlo mnoho článků o tom, jak jednat sproblémovými zaměstnanci. Tento článek se proto bude zabývat druhou stranou mince - jak se stát problémovým zaměstnancem.Pokud jste…

icon Mýty věrnostních programů

26.4.2006 

Autor přináší svůj názor na to, jak zákazník vnímá věrnostní programy.Důraz na emoce, ne věci Autor si myslí, že řada firem v oblasti mentality věrnostních programů zbytečně chybuje. Podle jeho názoru…

icon Jak rozvíjet výkonnost

26.4.2006 

Výkonný jednotlivec i tým je snem každé firmy. K dosažení toho cíle je dobré se zamyslet nad následujícím:Víte o čem je výkonnost? Z pohledu firmy znamená výkonnost nejen běh finančně prosperující…

icon Wikipedie - inspirace pro firmy?

26.4.2006 

Wiki znamená havajsky rychle a Wikipedie je název internetové encyklopedie, která dovoluje svým uživatelům rychle a bez překážek vytvářet, editovat či doplňovat články a témata, a tím efektivně sdílet…

Článek v rámci předplatného Jak správně identifikovat dovednosti uchazečů

25.4.2006 

Existuje mnoho metod, jak identifikovat dovednosti uchazečů. Nejspolehlivější měří příklady chování spojené s pozicí, kterou se snažíte zaplnit.Autor článku pracoval posledních šest měsíců s komisí,…

Jak řešit některé nepříjemné situace

25.4.2006 

Smysl pro humor může být jednou znejlepších zbraní při překonávání nepříjemných situací. Někdy ale může vtipná poznámka situaci ještě zhoršit a proto je potřeba problém řešit jinak.Zde je několik…

Nový zákon zjednoduší rozšiřování kvalifikace

25.4.2006 

Jednodušší cestu k rozšíření kvalifikace, a současně tedy k lepšímu uplatnění na trhu práce, by měl umožnit zákon o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání, který minulý týden podepsal…

Článek v rámci předplatného icon Živit se jako komik není vůbec žádná legrace

24.4.2006 

Učitelka Judy Carterová tvrdí, že z 20 % studentů, kteří se dají nadráhu komika,je jen malé procento těch, kteří prorazí. Ale mají tak silnou touhu bavit lidi, že to stále zkouší. Začátečníci narazí…

Článek v rámci předplatného icon Jak důležité jsou názvy?

24.4.2006 

Některá jména produktů a firem dávají jasný smysl, zatímco jiná jsou tajuplná až nesmyslná. Není neobvyklé, že firmy používají dva názvy - jeden jako jméno firmy a další pro značku. Jak na ně přišli a…

Výpis 1401114025 z celkem 16720