Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16728 článků.

Článek v rámci předplatného Bumerang - proces náboru bývalých zaměstnanců - část 1

29.5.2006 

Nábor bývalých zaměstnanců je spolehlivý a efektivní. Primárně také proto, že náklady a časová investice jsou nízké. Pozor na zastaralé myšlení Řada manažerů je toho názoru, že bumerang je zrádce a…

icon Jak správně investovat do reklamy?

26.5.2006 

Které reklamní médium je pro vás nejefektivnější? Noviny, Zlaté stránky, e-mail, rozhlas, časopisy a billboardy, o všech se hlásá, že jsou nejlepší. Pravdou je, že masmédia ztrácejí své masy a…

Článek v rámci předplatného icon Přestaňte obtěžovat svým newsletterem

26.5.2006 

Každý den čteme různé newslettery. Některé jsou kvalitní, jiné naopak. Pojďme se podávat na pět základních chyb e-mailového newsletteru. 1. chyba: Při rozesílání newsletteru zadáváte ve svém e-…

icon Americká kuřata si zalétnou do Číny

26.5.2006 

Minulý měsíczískala Čína kvalifikaci ke zpracovávání kuřecího masa z USA. Jinými slovy, od 24. května, kdy měl být zákon schválen, mají americká kuřata cestovat přes oceán a pak se vrátit ve formě…

icon Optimalizace webu pro lepší pozici ve vyhledávačích

26.5.2006 

Chcete znát tajemství optimalizace webových stránek pro vyhledávače? Zde je sedm kroků, pomocí nichž můžete zlepšit svou pozici ve vyhledávačích. Než začnete pracovat na jakýchkoli úpravách, musíte…

Řešení dlouhé pracovní doby není snadné

25.5.2006 

Reforma evropských nařízenío pracovní době (Working Time Regulations) bude mít pravděpodobně minimální dopad na trend přesčasů a mohla by nepříznivě ovlivnit osoby s nízkými příjmy.Z právní…

Dokážete u lidí vzbudit zájem o práci?

25.5.2006 

Chabá výkonnost na pracovišti je problém 96 % britských firem.Vzbudit u lidí zájem o práci ale není snadné. Přestože má k tomu jen málo lídrů všechny potřebné kvality, mohou se v tomto směru hodně…

icon Co na tom zákaznickém servisu je?

25.5.2006 

Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý představuje něco jiného. Perfektní servis pro jednoho člověka může být nedostačující pro jiného. Způsob a úroveň služeb…

icon Britové podnikají bez plánů

24.5.2006 

Většina britských firem je zakládána náhodnými podnikateli majiteli, kteří nemají žádný plán. Odhalila to aktuální studie společnosti Panasonic s názvem Be Your Own Boss (Buď svým vlastním šéfem).…

Článek v rámci předplatného Násilí na pracovištích nemizí

23.5.2006 

Mezinárodní organizace práce (ILO) zveřejnila třetí vydání publikace Násilí na pracovišti, v níž se snaží vymezit určité standardy tohoto sílícího problému. Velký problém je podle ILO zejména to, že…

icon Pomáhá CRM spolupráci virtuálních týmů?

23.5.2006 

Zvyšování cen benzínu vede mnohé americké firmy ke vstřícnějším postojům k práci na dálku. V globálnějším kontextu vedle toho roste i přijatelnost outsourcingu jakožto nástroje pro budování…

Článek v rámci předplatného Těžký návrat po mateřské dovolené

23.5.2006 

Ženy zvlášť ty, které se vracejí do práce po mateřské dovolené vydělávají stále mnohem méně než jejich mužské protějšky. Podle jisté zprávy čelí ženy finančním penalizacím a snížení možností postupu…

Článek v rámci předplatného Spokojený zaměstnance vás neopustí

23.5.2006 

Každý podnik si chce udržet dobré zaměstnance. Zatímco těch špatných či průměrných jsou na pracovním trhu spousty, o ty opravdu dobré pracovníky se zaměstnavatelé perou. Získat takového člověka…

icon Porada nemusí být jen frustrující ztrátou času

22.5.2006 

Jedna z nejčastějších stížností v obchodním světě směřuje k času strávenému na poradách. Čas se na poradách skutečně často spíše tráví než vhodně investuje, neznamená to ale, že by porady byly od…

icon Velká země, podniky i rizika

22.5.2006 

V poslední době se Čína snaží přilákat zahraniční investory, je to ale bezpečné? Čínské firmy doufají, že v roce 2006 získají od investorů asi 30 miliard dolarů.Riskantní podnikZ dlouhodobého hlediska…

Výpis 1396613980 z celkem 16728