Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16729 článků.

Článek v rámci předplatného icon Správa znalostí podpoří CRM

15.6.2006 

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými dokumentačními a archivovanými informacemi. V rámci CRM sbírají firmy data ze zákaznického servisu. Zapojením…

Úspěch na vyšší úrovni

14.6.2006 

Poslední americké studie ukazují, že téměř polovina nových vedoucích pracovníků selže během prvních 18 měsíců. Většina z nich přikládá neúspěch tomu, že nemá dostatečné znalosti a nástroje potřebné k…

Jak sladit manažerský styl s novou firemní situací

14.6.2006 

Podle některých odborníků není neobvyklé, že je styl lídra v rozporu s firemní kulturou. Je to údajně jeden z hlavních důvodů, proč manažeři odcházejí. Ve většině firem se při výběru člověka zaměřují…

icon Tajemství slávy aneb Jak pracují úspěšní

13.6.2006 

Spousta informací a možnost napojení na ně po celých 24 hodin - fakta, která dnes zmenšují svět. Tyto a další technické vymoženosti, které činí život v 21. století tak zajímavý, mohou být na druhou…

Jak podpořit kontinuální vzdělávání

12.6.2006 

Stejně jako všechny organizmy se musejí ifirmyrychle adaptovat v současném prostředí změn, aby přežily. Pokud to mají dělat rychle a inteligentně, musí se učení stát centrální částí jejich strategie.…

Článek v rámci předplatného icon Internet pomáhá získávat loajální zákazníky

10.6.2006 

Jen v USA má 70 % dospělé populace starší 18 let přístup na internet, 38 % připojených využívá vyhledávače a 30 % se chodí na internet pobavit. Tento on-line svět přetéká velkým kupním potenciálem.…

icon Peter Morville o důležitosti informační architektury

10.6.2006 

Světoznámý americký odborník na informační technologie a správu znalostí Peter Morville hovořil pro magazín CIO Insight odůležitosti informační architektury.Jaká je definice informační architektury?…

Článek v rámci předplatného icon Klíčové tipy pro CRM

9.6.2006 

Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do středu organizace. Je k tomu potřeba vědět, co zákazníci skutečně chtějí, co si myslí o vaší firmě a využít to k poskytování…

icon Blog pro interní účely

9.6.2006 

Blogy se v posledních letech staly jedním z nejpopulárnějších způsobů vyjadřování osobních názorů v on-line světě. Dokáží udělat z běžných uživatelů Internetu spisovatele, poskytují jednoduché médium.…

Článek v rámci předplatného icon Videoreklama na internetu - nové příležitosti pro inzerenty

9.6.2006 

Není žádnou novinkou, že lidé čím dál častěji sledují videa na Internetu. Nedávná studie Online Publishers Association (OPA) říká, že 5 procent internetových uživatelů se sledování streamovaného videa…

Kam směřuje e-learning?

8.6.2006 

Když už se zdálo, že se e-learning ve svém vývoji ustálil, začíná se v poslední době opět měnit. Po letech experimentů a zbytečně nadměrného množství e-learningových produktů vstupuje nyní…

Článek v rámci předplatného Assessment - poznejte své potencionální zaměstnance

8.6.2006 

Kvalitní nábor zaměstnanců přímo koreluje súspěchem celé organizace. Zaměstnanci jsou ti, kteří vymýšlejí a realizují firemní strategii, generují příjmy společnosti, vytvářejí produkty, pečují o…

Článek v rámci předplatného Výše platu jako tajná informace - pro a proti

8.6.2006 

Zaměstnanci jsou často zavazováni svými zaměstnavateli, aby neprozrazovali své finanční ohodnocení. Výhodou je ochrana soukromí, nevýhodou možnost ohrožení férové hry a tím i důvěry ve vedení podniku.…

icon Jak neřídit IT odborníky

7.6.2006 

IT dnes tvoří klíčovou součást organizací. Je proto důležité umět se správně starat o IT zaměstnance, kteří jsou v mnoha směrech specifičtí. Vžil se pro ně anglický pojem geek, který označuje osoby s…

Článek v rámci předplatného icon Deset kroků k zákazníkům pomocí networkingu

7.6.2006 

Networking představuje dobrou příležitost setkat se s novými lidmi mimo prodejní prostředí. Při budování kontaktů nic neprodáváte, jen se seznamujete, mluvíte s lidmi o jejich podnikání, jste…

Výpis 1393613950 z celkem 16729