Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16728 článků.

Článek v rámci předplatného icon Marketing na školách (2. část)

5.6.2006 

Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým strategiím. Druhá část článku líčí rozhodovací proces poptávajících. Existují tři skupiny produktů, které z pohledu…

icon Zahoďte seznam úkolů

5.6.2006 

Neschopnost plánovat vlastní čas vede k tomu, že se ve svém každodenním životě cítíme zahlcení povinnostmi. Důležité věci pro vyvážení našich životů stále odsouváme na později. Článek popisuje čtyři…

icon Jak podnítit žádoucí diskuzi na firemních stránkách

5.6.2006 

Autor doporučuje zaplnit internetové stránky čerstvými, hodnotnými a aktuálními informacemi, které se stanou centrem diskuzí o vašem oboru, nebo alespoň cennou a viditelnou oázou pro potenciální…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat prvního zákazníka, když jste noví?

5.6.2006 

Získání prvního většího zákazníka patří mezi největší výzvu nové firmy. Autor oslovil N. Platta, viceprezidenta prodeje a rozvoje firmy CashEdge Inc., aby zjistil jeho názor na to, jak nejlépe…

Článek v rámci předplatného icon Internetová reklama vám pomůže oslovit nové zákazníky

5.6.2006 

Úspěch každé společnosti velkou měrou závisí na tom, jak dokáže na trhu prezentovat své produkty či služby. V dnešním konkurenčním…

icon Komfortní zóna instruktorů je na 250 % normálu

5.6.2006 

Rozhovor s Janem Bímem, ředitelem cestovní agentury AdventuraMohl byste stručně popsat strukturu Adventury?Adventura je společností sručením omezeným, zaměstnává 28 lidí a má čtyři majitele. Ti nejsou…

Kolik přesčasů uškodí vaší kariéře?

2.6.2006 

Před 2 500 lety řekl Confucius svým studentům, že nadměrné pracovní úsilí je stejně špatné, jako když pracujete málo. Něco tak zřejmého ale většina z nás dodnes stále ignoruje s tím, že si myslí, že…

Bez respektu není zaměstnanec

2.6.2006 

Klíčem k udržení dobrých zaměstnanců je důstojné zacházení. Zaměstnanci, kteří cítí, že s nimi není zacházeno s respektem, mají třikrát větší tendenci odcházet. Vyplynulo to z výzkumu mezinárodní…

Článek v rámci předplatného Jste spokojeni ve svém zaměstnání?

2.6.2006 

Vkaždém zaměstnání čas od času nastanou těžké chvíle. A spolu srozšiřujícími se příležitostmi na pracovním trhu rostou tendence pracovníků ke změně zaměstnavatele.Vztah mezi zaměstnancem a…

icon Jak poznat, zda máte dobrou práci

1.6.2006 

Každá práce má, stejně jako každý vztah, své těžké chvíle a s řadou lákadel na pracovním trhu je pokušení změnit partnera stále větší. Je ale třeba zachovat chladnou hlavu a v klidu zhodnotit, co…

Trojúhelník frustrace a ztráty produktivity

31.5.2006 

V kancelářích se neustále opakuje jedna situace, která frustruje zaměstnance a připravuje je o produktivitu. Dochází k ní mezi každými čtyřmi kancelářskými zdmi, kde sedí zaměstnanci a naskytne se…

Bumerang - proces náboru bývalých zaměstnanců - část 2

31.5.2006 

Jak bylo zmíněno v 1. části článku, nábor bývalých zaměstnanců je levný a efektivní zdroj talentů. V této části se autor zaměřuje na kroky, které je třeba učinit k vývoji kvalitního programu pro…

icon Deset kroků ke spokojenému zákazníkovi

30.5.2006 

V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu pouze výjimečný zákaznický servis. Znamená především spokojené zákazníky, čehož není jednoduché dosáhnout s omezeným rozpočtem…

icon Jak získat při průzkumu cennější informace

30.5.2006 

Průzkum je vážná věc. Je základem většiny marketingových programů. Překvapivě ale nejvíce efektivní průzkumy nejsou ty rigidní. Spíše získáte více uvolněnějším přístupem, který na první pohled…

Deset rad, jak zvýšit návratnost investic do vzdělávání zaměstnanců

29.5.2006 

Investice do vzdělávání zaměstnanců stoupají. Například v USA na ně zaměstnavatelé v minulém roce vynaložili 51 miliard dolarů, což odpovídá průměrným 955 dolarům a 32 hodinám formálního školení na…

Výpis 1395113965 z celkem 16728