Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5308 článků.

LinkedIn: Trendy ve firemním vzdělávání pro rok 2018

16.4.2018 

Řada dovedností dnes rychle zastarává a díky technologiím již mnohé ani nejsou potřeba. Vedle toho však vznikají mezery v dovednostech, které lidem chybí. Ekonomice se daří, ubývá nezaměstnaných, a…

icon Social Selling: 3 zásady účinného prodeje na sociálních sítích

13.4.2018 

V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se pod tímto termínem skrývá. Dnešní stav technologií umožňuje aplikovat metody, o…

Článek v rámci předplatného Úskalí náboru ve startupech: Pozor na kamarády a všeuměly

12.4.2018 

Příznivá ekonomická situace nahrává vzniku startupů. Podnikatel má určitý nápad, který chce co nejrychleji přeměnit ve fungující projekt, samozřejmě s využitím co nejnižších počátečních nákladů.…

Chcete snáze získat druhé pro svou věc?

9.4.2018 

Všichni jsme řádně popsanými listy papíru. Co listy – rovnou knihou! Každý máme svůj osobní příběh, který ovlivňuje naše uvažování, chování, slova a věty, které v komunikaci volíme. Abychom však…

icon Cílem moderního marketingu v globalizaci je vytváření lidské touhy

9.4.2018  Rozhovor s Jaroslavem Halíkem, externím lektorem MBA studia na Prague International Business School - PIBS

Ing. Jaroslav Halík, MBA, PhD. je dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací. 

Estravenka uspoří až hodiny měsíčně na administrativě

6.4.2018 

Společnost Up Česká republika spustila v březnu estravenku – moderní čipovou kartu určenou k úhradě stravování a nákupu potravin. Ta přináší výrazné zjednodušení užívání a zpřehlednění administrace…

icon Měníme chování za pomoci gamifikace (2/2)

6.4.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že gamififikaci můžeme použít k podpoře učení zaměstnanců, a také k propojení individuálních úspěchů s cíli a úspěchem celé organizace. Nyní uvidíme, jak využít…

Průzkum: Opravdu produktivní se cítí jen 8 % českých zaměstnanců

5.4.2018 

České firmy nevyužívají potenciál svých zaměstnanců. Češi se necítí být dost produktivní a podle průzkumu společnosti Microsoft zaostávají i co se týče inovativnosti a strategického přínosu pro své…

icon Kvalitní a provázaná finanční analýza je pro řízení a provoz společnosti nezbytná

5.4.2018  Rozhovor s Tomášem Petříkem, jednatelem společnosti BMC Partners a lektorem 1.VOX a.s.

Finanční analýzu je dnes možné vnímat jako lakmusový papírek, který odhalí a názorně popíše stav, v němž se firma nachází. Spolupracující lektor 1.VOX a jednatel konzultační společnosti BMC Partners…

Jaké jsou role současného HR profesionála?

4.4.2018 

Trocha historie Někteří samozvaní odborníci na současný průmysl nazývají roli řízení lidských zdrojů poslední baštou byrokracie. Tradičně totiž spočíval úkol personality především ve vnášení…

icon Měníme chování za pomoci gamifikace (1/2)

4.4.2018 

Gamifikace není jen jednorázové řešení aktuálních, krátkodobých problémů. Ve skutečnosti nám může posloužit jako skutečně silný nástroj, díky němuž dokážeme změnit chování zaměstnanců a dosáhnout…

icon Zajistěte, aby zaměstnanci znali firemní hodnoty i vizi

3.4.2018 

Firemní vize, mise a hodnoty jsou důležitým prvkem marketingu firmy a prolínají se do celé jeho strategie. Mnoho podniků ví, že aby se jejich brand zaryl pod kůži zákazníkům, je jim třeba vizi, misi a…

Únorová Káva s Develorem - Jak dosáhnout úspěšných změn promyšleným zapojením lidí

30.3.2018 

Možná jste zaznamenali, že se na českém trhu před několika měsíci objevila nová digitální banka – Hello bank! by Cetelem. Jak název napovídá, vznikla rebrandingem značky Cetelem - specialisty na…

Reverse Aging. Zdravá firma potřebuje zdravý management

26.3.2018 

Zbytek managementu o něm říkal, že je podle nich výbušný, přímočarý a že to narušuje firemní kulturu. Že je nekorektní a že by potřeboval kouče.

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když si nový obchodník nesedne s týmem

26.3.2018 

Soudržnost týmu a týmový duch všech jeho členů jsou nutné k tomu, aby daný obchodní tým naplňoval svůj potenciál. Osobní nevraživost, nedůvěra, pocit nespravedlnosti nebo malý pocit sounáležitosti…

Výpis 13961410 z celkem 5308