Měli byste si udělat kariéru z koníčku?
Svou práci bychom si měli užívat. Mnoho lidí si proto klade otázku, proč si neudělat kariéru z nějakého svého koníčku. Má to hned několik výhod. Především víte, že vás daná činnost baví. Budete ji…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16720 článků.
Svou práci bychom si měli užívat. Mnoho lidí si proto klade otázku, proč si neudělat kariéru z nějakého svého koníčku. Má to hned několik výhod. Především víte, že vás daná činnost baví. Budete ji…
Placení nákupů dotekem prstu je blíž, než si myslíte. Využití takzvaných elektronických peněženek snižuje koridor pro podvody a krádeže identity, urychluje placení a v neposlední řadě také snižuje…
Začínající podnikatelé se obvyle snaží dělat maximum věcí sami, jak ale firma roste, přestanou zvládat. Potřebují vybudovat tým, schopný řídit kritické oblasti a obsadit následující pozice:Ředitel…
Dnešní různorodá a mobilní pracovní síla neustále mění pracovní povinnosti vůdců, zvyšuje požadavky na řízení lidí. Je třeba plnit nové úkoly, vzniká větší tlak na plnění práce prostřednictvím druhých…
Manažeři v předních liniích bývají ve velkých firmách často neopěvovaní hrdinové. Nesou ale zodpovědnost za většinu firemních zaměstnanců a denního kontaktu se zákazníky. Firemní výkonnost bez jejich…
Idea globálních pracovních sil je v dohledu, v řadě velkých firem probíhá již dlouhou dobu. Během příštího desetiletí bude většina firem čelit potřebě hledat zaměstnance nad rámec jejich lokálních…
Kdyby se každý naučil aktivnímu naslouchání druhým, většina komunikačních problémů by rázem zmizela. Zamyslete se upřímně nad tím, kvůli čemu jste zažili poslední nedorozumění a zda to nebylo tím, že…
Neaktivní odběratelé jsou zkázou e-mailových programů. Jsou to ti, kteří se přihlásili k odběru vašich e-mailů, ale nikdy je neotevřeli, nerozklepli vložené odkazy ani nijak nereagovali na vaše…
Každý podnikatel brzy pochopí, že řízení lidí je sada pravidel a taktik, stejně tak jako umění. Není možné předpokládat, že vás někdo bude následovat automaticky. Nejdůležitější je dokázat zaměstnance…
Když přijde na odstraňování nedostatků druhých, manažeři často zjišťují, že je to složitější úkol, než se může na první pohled zdát. Nejčastěji manažeři volí diskusi o nedostatcích s podřízenými. Mezi…
Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický servis a namísto kýžených informací se dočkala hovoru s počítačovým hlasem, který ji nepochopil nebo se ztratila ve změti…
V dnešní době dává méně než pět procent firem náborářům finanční pobídkynad rámec standardních bonusů. Většina náborářů dostává jen základní plat. Někde však dostávají také hotovostní bonus za každý…
Mnoho drobných podnikatelů neví, o co přicházejí, říká George Cloutier, ředitel společnosti American Management a potvrzuje, že existuje velké množství služeb, které mohou tito podnikatelé využívat a…
I když je leden dávno za námi, manažeři jsou stále plni slibů k novému roku. Ne vše v roce minulém šlo hladce a stojí za to si všímat věcí, o kterých bylo prohlášeno, že se nebudou opakovat.…
Tisícovka zaměstnanců americké společnosti Scottsdale Insurance Co. se každoročně účastní speciálních diskusních skupin, v nichž se zabývá efektivitou firemních systémů odměňování. Každý navíc…